Testovanie s Benu lekárňou


Nákupy, nákupy všade samé nákupy. Ako matka dvoch malých detí oceňujem nakupovanie cez e-shopy online. Keď aj BENU lekáreň poskytla túto službu veľmi som sa potešila. Viete si to predstaviť behať s deťmi po obchodoch, byť nepríjemne spotená, v strese, či čakať v lekárni plnej kýchajúcich a kašľajúcich zákazníkov. Ako zdravotná sestra, za každym kašľom vidím šíriace sa vírusy, ktoré môžu dostať aj moje deti.

 Vďaka online nakupovaniu si nakúpim v pohodlí domova a to nie len oblečenie, ale už aj výživové doplnky, lieky a kozmetiku pre deti či seba.

Vďaka možnosti nakúpiť si cez e-shop BENU lekárne som mala príležitosť vyskúšať niekoľko produktov, ktoré by som vám predstavila. Práca na e-shope je veľmi jednoduchá, viete sa tam rýchlo zorientovať a nájsť čo potrebujete.
Vopred by som chcela poďakovať pani Andrei z marketingovej agentúry a BENU lekárni za príležitosť a oslovenie.

Produkty značky Bioderma som si vyberala nie len pre nás ale aj pre deti. Mnoho ľudí a mamičiek po svete produkty miluje a značka je pre nich jednotkou na trhu a tak som chcela vyskúšať prečo? 



Bioderma má korene vo Francúzsku a to už od sedemdesiatych rokov, kde mnoho dermatológov vytvára rady produktov, určených pre tú najcitlivejšiu pleť, pleť našich detí. Zameriavajú sa na ochranu pokožky pred vonkajšími vplyvmi a odolnosti voči environmentálnym faktorom.

Avšak už teraz na začiatku recenzie môžem napísať, že produkty sadli nie len deťom, ale aj nám a ostávam im verná.

Ako prvú by som Vám chcela predstaviť produktovú radu ABCDerm, ktorá je vhodná pre všetky deti a ponúka im extra jemnú hygienu. Celá rada je dermatologicky šetrná k jemnej pokožke dojčiat a malých detí. Celú radu nájdete v e-shope v kategórií detská kozmetika.

Bioderma ABCDerm jemný čistiaci gél



Vďaka jemnej čistiacej báze rešpektuje citlivú a jemnú pokožku a vlasy bábätiek a všetkých typov pokožky vrátane tej najjemnejšej. ABCDerm je jemne penivý priehľadný gél, s príjemnou aj keď jemne výraznou vôňou. Gél má hustejšiu konzistenciu, takže vám skutočne stačí máličko. Vybrala som si 200 ml balenie, ktoré je vhodné nie len na doma, ale bude skvelé aj na cestovanie.



Gél nájdete aj vo väčšom litrovom balení so známym tučniačikom, ktorý môžete vidieť aj na fotkách. Pri používaní gélu nemalo ani jedno dieťa žiadnu reakciu pokožky, synčekovi zmizli niektoré suché miesta najmä na nožičkách a poviem Vám milujem ich vôňu keď sú okúpaní. Pokožka po kúpeli nie je vôbec vysušená, je hladká, jemná, príjemná na dotyk a krásne prevoňaná. Ja gél používam aj na zadoček a samozrejme pokožka nebola nijak podráždená. Vlasy po umytí gélom mala dcérka krásne jemné, lesklé, vôbec neboli pokudlené, pokožka hlavy bola čistá bez šupiniek (niektoré šampóny jej narobili šarapatu). Gél je vhodný na každodenné použitie. Ja som s gélom nesmierne spokojná a už sme si kúpili aj veľké balenie.




 Na stránkach BENU lekárne ho nájdete v kategórií Matka a dieťa za 9,75€ presne tu tu

V tejto rade nájdete aj ďalšie produkty ako jemný masážny olej, hydratačné mlieko, šampón alebo priamo produkt na šupinatú vlasovú detskú pokožku (tzv. mliečnu chrastu)

Ďalšiu produktovú radu, ktorú som zvolila je rada Atoderm. Táto je vhodná pre suchú a citlivú atopickú pokožku. Vďaka zloženiu celá rada Atoderm obnovuje hydrolipidický film a udržiava vlhkosť pokožky. 

V celej produktovej rade nájdete produkty vhodné na hygienu a sprchovanie, starostlivosť o telo, tvár, ruky a pery.

Bioderma Atoderm Préventive výživný obnovujúci krém


Je to prvý posilňujúci výživný krém, vhodný od narodenia, ktorý zabraňuje zhoršeniu suchej pokožky. Obsahuje exkluzívny komplex Lipigenium, ktorý sa prirodzene nachádza v koži. Jeho patentovaná Skin Barrier TherapyTM obmedzuje priľnavosť a šírenie zlatého stafylokoka  a prenikanie alergénov, teda dvoch faktorov zhoršujúcich suchosť pokožky (táto vlastnosť ma ako zdravotnú sestru zaujala veľmi).

Keďže ja mám slabú atopiu vo vlasovej oblasti, zvolila som tento krém pre nášho synčeka. Keď sa narodil niekoľko týždňov sa mu pokožka šúpala a tento proces sa neustále opakoval.



Pokožka sa upravila až teraz pravidelným používaním výživného krému, ktorý používam najmä po kúpaní alebo ak vidím, nejaké začínajúce suché miesta. Pokožka je príjemne prevoňaná jemná, zhydratovaná, vláčna, bez suchých a začervenaných miest. Krém má veľmi ľahkú konzistenciu, veľmi rýchlo sa vstrebe do pokožky a nezanecháva mastný film čo je skutočne skvelé. Občas po sobotňajšom upratovaní ho na pokožku rúk použijem aj ja a je to slasť.


Výživný krém nájdete v e-shope za cenu 13€, čo je skutočne veľmi dobrá cena, keďže kvalitou je na vysokej úrovni.

Bioderma Atoderm sprchový olej

Opäť som sa len utvrdila že Bioderma, to s produktami na suchú pokožku vie.


Telový olej nájdete v dvoch verziách alebo veľkostiach ja mám tú menšiu, ale nájdete ho aj v litrovej verzii. Veľký palec hore dávam dávkovaniu pumpičkou. Olej má takú žltkastú farbu veľmi príjemnú ľahkú nemastnú konzistenciu, jemne pení a nádherne jemné a príjemne vonia. Po umytí ostáva pokožka príjemná a jemná na dotyk vláčna, vyživená, hydratovaná. Nemám vôbec žiadny pocit mastnej pleti a olej som použila aj pri umývaní trojročnej dcérky a taktiež nemala žiadnu reakciu. Pokožku mala čistú vláčnu a hydratovanú. Toto je skvelý produkt nielen na zimu, ale aj na leto kedy pokožka potrebuje dodať čo najviac hydratácie.

Z produktov na umývanie si môžete vybrať medzi olejom, mliekom a gélom. Ja som zvolila olej a neľutujem je skutočne skvelý a odporúčam ho nielen ľuďom čo majú problém so suchou pokožkou, ale aj ľuďom s normálnou pokožkou, ktorí si chcú pleť hydratovať a rozmaznávať.

Olej na telo nájdete na e-shope a jeho cena je 9€

Bioderma Hydrabio Brume upokojujúca a osviežujúca dermálna voda



Moja prvá dermálna voda

Všestranné využitie a veľký pomocník či už v lete na osvieženie alebo v zime na hydratáciu. Neverila som, ale vodu som si veľmi obľúbila. Jej zloženie je obohatené o minerálne soli a stopové prvky. Pleť hydratuje, upokojuje, zbavuje začervenia a svrbenia a perfektne pokožku osvieži. Ja ju používam aj pred make-upom, pokožku mám vláčnejšiu a pripravenejšiu na ďalší postup a tak make-up nie len že lepšie drží ale aj dlhšie vydrží.

Na fixáciu nie je, ale ak mám pocit pnutia (najmä pri zmatňujúcich make-upoch) veľmi mi pomôže a pleť mi osvieži. Nestalo sa mi, že by sa mi make-up roztiekol alebo  mi ho voda narušila takže v lete to bude môj každodenný pomocník. Zvykla som si ju používať aj večer ako osvieženie pred hydratačným krémom alebo po sprche. Je skvelým pomocníkom aj na telo, zbaví ma začervenanej a podráždenej pokožky po holení aj keď ten účinok sa nedostaví ihneď. Páči sa mi, že nie je parfumovaná a má skvelé malé balenie do každej kabelky. Nájdete ju aj v 300ml balení, ktoré bude skvelé v lete, na kúpalisko či cestovanie. Toto 50ml stojí okolo 5€.

Ja ju využijem aj pri deťoch, počas teplých letných prechádzok. Rozptyl je jemný aj keď sprej stlačíte úplne naplno💧💧za čo dávam veľký prst hore.

Bioderma Atoderm Lévres obnovujúci balzam na pery


Balzam na pery od Biodermy nemám prvýkrát. Úžasný v tomto nepriaznivom počasí pokožku pier vyživí, hydratuje a tak predídete popraskaným a poškodeným perám v mojom prípade tak predídem oparom keďže tie sa mi vždy vytvoria, keď mám pery suché popraskané a poškodené. Balzam je príjemne mastný, priehľadný, bez parfumácie a príchute a má veľmi praktický aplikátor.  Do pier sa nevsiakne hneď čo je naozaj veľkou výhodou najmä v mrazivom počasí.

Natura Siberica šampón proti lupinám na citlivú pokožku


Značka Natura Siberica mi bola neznáma a preto som si vybrala od nich šampón proti lupinám na citlivú pokožku.


Vlasové produkty Natura Siberica obsahujú minimálne 95% prírodných látok. Obsahujú vysokú koncentráciu prospešných minerálov a vitamínov pre vlasy. Ak hľadáte BIO produkty, značka je ušitá ako pre vás. Neobsahuje silikóny, parabény, SLS, SLES, PEG, syntetické farbivá a ropné deriváty.

Šampóny tejto značky, sú kvalitné, na vysokej úrovni, veľmi šetrné ku pokožke hlavy a vlasom a vhodné aj pre alergikov.


Šampón testoval najmä môj manžel. Jeho pokožka hlavy je červená, svrbivá, so suchými lupinami. Tento jemný šampón bol špeciálne vyvinutý pre dokonalú starostlivosť o citlivú pokožku hlavy a zníženie tvorby lupín. Musím napísať, že vďaka jeho bylinným exktraktom (sladké drievko, dvojzub trojdielny, extrakt z večernice sibírskej,....) manželovi pomohol veľmi rýchlo a behom dvoch týždňov od používania už nemal pokožku hlavy začervenalú s lupinami.

Použila som ho párkrát aj ja a jeho príjemná ľahká textúra a vôňa po bylinkách mi veľmi vyhovovali. V tomto počasí mám vysušenú pokožku hlavy a pôsobil na ňu príjemne a nedráždivo. Šampón má redšiu konzistenciu a je zelenkavej farby, pení dostatočne a na umytie ho stačí málo.

Je naozaj skvelý a ak máte problém s lupinami určite vám pomôže. Ďalšia vec, ktorá vás zaujme na produktoch značky sú ich krásne prepracované obaly. Nájdete ho v e-shope BENU lekárne v kategórií kozmetika a starostlivosť o telo presne vlasová kozmetika


Zaujal vás niektorí z produktov? Akú značku kozmetiky používate na detičky vy?

Ďakujeme za poskytnutie produktov

Prajeme vám úspešný štart do nového týždňa.

Tatiana a Matej 💙

Komentáre