Májový Arome balíček


Opäť ďalší pracovný týždeň za nami a ja vám dnes prinášam ešte v rýchlosti  májový Arome balíček ktorý bol podľa mňa veľmi zaujímavý a  teda milo ma prekvapil aj keď je už júl a ja musím postupne náhodiť a predstaviť Vám ďalšie Arome balíčky. 

Ako každú ženu ktorá sa líči potešia štetce a už tobôž keď ide o tie kvalitné s ktorými sa naozaj líči dobre, ľahko a jednoducho. 

ECO TOOLS SADA ŠTETCOV START THE DAY BEAUTIFULLY 


Musím sa priznať že toto už nie je moja prvá sada štetcov od EcoTools. Jednu už mám zabehnutú a teda používam ju skôr na líčenie zákazníčok. Štetce nájdete v skvelej sade vyskladané na bežne denné líčenie. Dizajn sa mi veľmi páči, jednoduché, jemné a simple jednoducho.


Kvalita štetcov je skvelá, príjemne sa držia v ruke, nie sú príliš hrubé ani tenké a drevený materiál je naozaj veľmi príjemný a sú vďaka nemu ľahké. V sade nájdete 5 štetcov a to z ľavého kraja štetec na make-up, štetc na púder alebo lícenku, štetec na tiene alebo korektor, skosený štetec na linku a blendovací štetc ktorý je naozaj skvelý a ľahko sa s ním pracuje.
Štetinky sú jemné je to syntetický materiál, nie prírodný, nepichajú ani z nich naviac neopadáva materiál keď používate púdrové produkty.

THE CHEEKY PANDA


Neviem ako vy, ale ja ako matka dvoch malých detí používam vlhčené obrusky stále. Keď sme von, na návšteve vchádzame do auta, jednoducho stále. Niekoľkokrát som práve tieto použila aj na zadoček. 


Viacúčelové utierky sú z bambuckého vlákna, hebké a neparfemované, hypoáergenne kompletne biologicky rozložiteľné. Podľa mňa skvelý kúsok vo vašej kabelke. Malé cestovné balenie sa veru zíde každej žene ale aj matke. Utierky sú jemné, príjemné na dotyk neškriabu a nedráždia pokožku. Ja som ich použila aj na ruky aj na tvar či zadoček a naozaj pokožku nedráždia. Za mňa skvelá vecička. 

BEN&ANNA COCO MANIA 
Prírodný deodorant. Mnoho ľudí je voči nim skeptická a ja som sa veľmi potešila, že som mohla vyskúšať aj niečo také. Toto bola moja prvá skúsenosť tak sa podme na značku a produkt pozrieť.


Pre niekoho je to už známa značka Ben Anna je prírodná značka, ktorá podporuje aj organizáciu One Earth-One Ocean. Značka sa pýši titulom vegan a natural. 
Obaly sú veľmi pekné a zlákajú nejedno oko. 


Coco Mania je na báze jedlej sódy, ktorá má pomáhať absorbovať pachy a rozkladať baktérie. Jedlá sóda pot neblokuje len pohlcuje. Obsahuje aj bambucké maslo, kokosový, slnečnicový, ricínový a jojobový olej a extrakt z rozmarínu a tak pomáha prekryť pachy a hydratovať pokožku. 


Celkovo som s ním spokojná. Vyskúšala som ho aj počať cvičenia. Nemala som nepríjemný zapáchajúci pocit , takže skúšku zvládol, jedine čo sa mi nepáči je keď vysuniete produkt už sa nedá zasunúť späť. 
Ak ste ale rozhodnuté pre prírodný dezodorant bez hliníku tento môžem len doporučiť.  

Ďakujem dievčatám z Arome a Vám prajem peknú sobotu. 













#spolupraca #barter #aromecz
 

Komentáre