Februárový Arome balíček


Peknú nedeľu,

máme za sebou volebný víkend, my úžasnú oslavu tretích narodenín našej Alžbetky a ja som si pre Vás prichystala novú recenziu na produkty z februárového arome balíčku.

Február utiekol ako voda a s ním aj testovanie. Po prvýkrát som vyskúšala produkty od Manufaktury. Značka má celkom lákala, páči sa mi ako vždy dopĺňajú svoje rady o rôzne vône a teda aj február bol v znamení noviniek. Ich ružová rada sa rozrástla o dva nové produkty.

Manufaktura je česká spoločnosť založená v roku 1991 v Prahe. Spoločnosť funguje už niekoľko rokov a vďaka nadšencom bude fungovať aj naďalej. Kozmetika je inšpirovaná českou históriou a prírodou.
Preto je kozmetika charakteristická originálnymi ingredienciami ako české pivo, víno, liečivé byliny a ďalšie.


OMLADZUJÚCI A LIFTINGOVÝ PLEŤOVÝ OLEJ 

Okrem vzácneho ružového oleja, obsahuje tiež vitamín E, ktorý sa nazýva aj vitamínom krásy, silne antioxidačný koenzým Q10 znižujúci výskyt vrások a extrakt zo svetlice, ktorý zlepšuje kvalitu pleti, zjemňuje vrásky a vypína pleť. Zmes rastlinných olejov (avokádový, makadamiový a jojobový) a squalene urobili z tohto oleja mladosťou nabitý produkt. Olej je vhodný pre mladú pleť 20+ ako prevencia.


Olej má úžasnú ružovú vôňu, nie je silno parfumovaný a aj keď ružovú vôňu v produktoch nemám veľmi rada tu mi nejak neprekáža. Hneď ako sa olej vsiakne do pleti vôňu necítite. Pre lepší účinok a vstrebanie oleja odporúčam nechať pleť jemne vlhkú. Neostane vôbec mastná ani zaťažená. Ja si olej dávam na pleť na noc a ráno mám pokožku jemnú, vláčnu a hydratovanú. Skutočne mi perfektne sadol. Olej pokožku zhydratuje, výživý, má anti-aging účinky a ešte aj urýchľuje hojenie.


Naberanie oleja pipetkou je rýchle a precízne, nikde si olej nevylejete a aplikujete presne také množstvo aké potrebujete. Olej na mňa pôsobí luxusne, má krásny obal, sklenenú fľaštičku s pipetkou.
Ak vás zaujíma ako olej sadol aj ďalším určite mrknite na stránky arome.cz
Cena oleja je 17€.

MASÁŽNY A TELOVÝ OLEJ 

Obsahuje okrem ružového oleja aj ďalšie významné oleje ako makadamiový, jojobový, mandľový, avokádový, rozmarinový a taktiež silne antioxidačný koenzým Q10.


Telový olej má veľmi príjemnú jemnú vôňu na začiatku cítiť rúže, ale ako sa vstrebe cítite skôr rozmarín a citrusy (mne to pripomína cukríky PEZ)
Olej je veľmi ľahký na pokožke, vôbec neostáva mastná a zaťažená. Ja používam olej po sprche a na vlhkej pokožke vsiakne behom chvíľky a ostáva príjemná a hebká na dotyk bez nepríjemného mastného filmu.
Telový olej vďaka jeho zloženiu spomaľuje starnutie pokožky a dokonale ju hydratuje.
Výhodou je aplikácia vďaka rozprašovaču, olej nevylejete a rozptyl je veľmi jemný. Je úžasný na každodenné použitie aj na masáž keďže nie je neprijemne hustý.
Cena je 12€.

NIVEA HYDRATAČNÝ ČISTIACI PLEŤOVÝ OLEJ 


Premeňte obyčajné odličovanie v neobyčajné a doprajte pleti pri čistení aj hydratáciu vďaka kokosovému oleju obsiahnutom v odličovacom oleji od Nivea.
Pleť veľmi rýchlo a šetrne odlíči nepodráždi ju a neštípe nielen v okolí očí ale ani v očiach.
Olej si poradí aj s vodeodolnými  či s dlhotrvajúcimi produktami veľmi rýchlo a hravo a rozpustí aj nahromadený kožný maz takže sa nemusia báť aj tie ktoré majú mastnú pokožku.
Olej si vmasírujte do suchej pokožky aj na viečka (mne stačia dve stlačenia pumpičkov), pridajte trošku vody. Olej sa zmení na pleťové mlieko a jednoducho umyte dostatočným množstvom vody.
Pleť je po použití príjemná na dotyk, jemná a vláčna, bez zaťaženia a mastného filmu čomu ja dávam veľký prst hore.
Jedinou nevýhodou je dosť silná parfumácia aspoň pri tomto.
Olej vonia ako originálny krém takže ak máte radi túto špecifickú vôňu a normálnu pleť siahnite po ňom je fakt SKVELÝ. Ja si ešte občas pleť dočistím gélom či micelárkou od Alma K. Po odlíčení nemám potrebu sa ešte nakrémovať, takže mne pokožku nevysúša práve naopak dodá jej potrebné živiny.
Olej stojí okolo 6,50€.

NIVEA VÝŽIVNÝ ČISTIACI PLEŤOVÝ OLEJ 


Tento ružový olej som mala doma a tak som ho spolu s produktami otestovala.
Rýchle odličovanie bez tampónov je s týmito olejmi hračka. Zloženie obohatené o makadamiový olej sa postará o jemné a šetrné odlíčenie a výživu suchej a mdlej pleti. Olej nedráždi očné okolie a tak s ním odlíčite úplne všetko. Po umytí je pleť vláčna, vôbec nie je napätá a podráždená. Vôňa oleja je jemná, nevtieravá a môžete oba používať každý deň.

Tak čo zaujala vás tentokrát nejaká novinka?

Pekný večer

Tatiana

Komentáre