Septembrový Arome balíček


 Ahojte, krásny sobotu

Dnes som si ešte pre vás pripravila krátky článok k septembrovému Arome balíčku. Aj keď obsahoval len dva produkty potešil ma.
Niekedy je menej viac. A ja som sa konečne k tomu dostala. 

Našla som opäť ďalší skvelý kúsok na nosenie čo má naozaj veľmi veľmi potešilo.

OŠETRUJÚCI TÓNOVACÍ KRÉM 3v1 CARE&COLOR


Ošetruje, tónuje, hydratuje, má anti aging účinok, bez parfémov. Znie to úžasne najmä pre ženy, ktoré sa snažia niekoľko produktov spojiť v jeden všestranný.
Nivea si pre nás prichystala tonovací krém s naozaj vysokou pigmentáciou a krytím ktoré prekvapili nejednu #aromegirls.

Tónovací krém obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá by sa mala postarať o hydratáciu a vyhladenie. O tej hydratácia by som napísala len, že súhlasím je to po dlhej dobe produkt, ktorý mi nevytvára nepríjemné šupinky na tvári.




Krém je bez parfumácie takže je určite vhodný aj pre citlivú pleť a naozaj má príjemnú krémovitú ľahkú konzistenciu. 
Perfektne zjednotí tón pleti, prekryje začervenania a kruhy pod očami. Skutočne nie je pleť vysušená a má nádherný výsledný glow, ktorý trvá aj celý deň. Ja som s jeho výsledkom nadmieru spokojná. 

(dokonalý a fresh glow na pleti) 

Fľaštička je sklenená a dávkujete ho pumpičkou, čo je naozaj skvelé na pleť ho stačí skutočne máličko. 
Jedinou nevýhodou je len farebnosť, pretože ho nájdete len v 2 odtieňoch pričom jednotka je taká svetlejší, ale nie vhodná pre úplne bleduľky a odtieň dva je zase príliš oranžový takže možno až na leto. No a čo sa týka ceny aj ta je dosť vysoká. V dm Slovensko som ho našla za 17€.

DERMACOL MASTER BRUSH BY PETRALOVELYHAIR



Ako ďalší sa mi do rúk dostal tento krásny štetec z dielne Dermacol v spolupráci s Petra Lovely Hair. Nájdete u nich celú kolekciu štetcov, už niekoľkokrát som chcela vyskúšať ich kvalitu. 
Rúčka a celkový dizajn je krásny a pevný. Štetec sa skvelo drží je tak akurát hrubý so striebornými detailami názvu a čísla štetca. 
Vlákna sú jemnulinké, syntetické, celkovo je štetec veľmi príjemný. Nemám mu absolútne čo vytknúť. 


Aj keď rozjasňovače nepoužívam často vyskúšala som tento štetec D59
Produkt naberá a dobre ho aj prenáša na pokožku. Je ľahký, ženský s krásnym dizajnom. Určite by som vyskúšala aj iné štetce. 

Onedlho ďalší Arome článok. 

Krásny večer 











Za produkty ďakujem arome.cz v rámci dlhodobej spolupráce 

Komentáre