Tipy a triky na krémové kontúrovanie


Krásny večer,

dnešný článok by som venovala téme KONTÚROVANIE, ktorá sa často skloňuje na sociálnych sieťach, ale aj medzi ženami. Ukázala by som vám produkty, ktoré môžete použiť, ale aj sadu štetcov s ktorými si prácu uľahčite.

Celý tento článok vyšiel v spolupráci s e-shopom ELNINO.SK kde som vybrala produkty, ktoré na kontúrovanie potrebujete. Momentálne prebieha na e-shope veľké množstvo zliav takže sa môžete inšpirovať aj v mojom článku.

Ako prvé vám predstavím dekoratívnu kozmetiku značky Max Factor


Produkty značky Max Factor nájdete  za skvelé ceny a myslím, že je z čoho vyberať. Majú mnoho skvelých a kvalitných paletiek a make-upov či púdrov a rúžov. Ja som si vybrala dva krémové produkty na kontúrovanie pleti. 

Zvolila som tentokrát krémové produkty, tie sa teraz využívajú viac, sú trendy a najmä sú vhodné aj pre zrelú a suchú pleť. 

MAX FACTOR MIRACLE CONTOUR PALETTE


Na stránke nájdete paletku trošku v inej farbe ale príde vám presná táto ktorú som pridala. Netušila som, aké farebné tóny v paletke nájdem tak som bola na ňu veľmi zvedavá. 


Paletka obsahuje 8 vyberateľných kalíškov s krémovým produktom. Štyri hnedé sú vhodné na kontúrovanie tváre. Nižšie na swatchoch vidíte aj odtiene pričom som ich na ruku nanášala tak, že od zápästia prvý je ľavý horný tieň v paletke a potom ten pod ním. Tieto dva odtiene sú teplejšie vhodné na leto keď je pleť opálená samozrejme po rozpracovaní nie sú vôbec tak intenzívne. Ďalšie dva tiene sú naozaj pekne chladné, vhodné na bledý typ pleti so studeným podtónom. 


Čo sa týka ďalších odtieňov sú to skôr korektory na prekrytie nedokonalosti a presvetlenie časti tváre. Opäť sa dajú krásne prispôsobiť odtieňom pokožky. 
Nezabúdajte, že vhodný odtieň korentora by mal byť o jeden odtieň bledší aby to nevytvorilo neprirodzený efekt. 

Na fotke už mám make-up a vykontúrovanú pleť paletkou. 

Čo sa týka nanášania produktov odporúčam tenší precíznejší štetec a potom už je na vás s čím krémový produkt zapracujete. 
Pri kontúrovaní sa sústredíme na zvýraznenie časti tváre oblasť lícnych kostí nos, brada, alebo čelo. Vždy sa to prispôsobuje tvaru. 

Nanášanie korektora - presvetlenie časti tváre 

Nanášanie tmavého korektora, zvýraznenie a prehĺbenie. 

Ďalším produktom je lícenka a rozjasňovač. Pleť ešte stále nepúdrujem keďže používam krémové produkty. 

MAX FACTOR MIRACLE CHEEK DOU


A pleti sa ďalej povenujem lícenkou a rozjasňovačom. Oba produkty sú na pleti veľmi príjemné, nezvýrazňujú textúru pleti, ľahko sa zapracuvávajú a absolútne neporušia make-up.


Vybrala som si odtieň 30 Dusky Pink & Copper. Lícenka je v krásnom letnom odtieni, nie je vôbec tak sýta po zapracovaní. 
Highlighter je tmavší, so zlatistou farbou. Použila by som ho skôr na opalenú pokožku na bledulke bude robiť fľaky a bude výrazný. 

Lícenku aplikujete na akoby vrch líc keď sa usmejete vytvára sa tam také jabĺčko a rozotierate smerom hore aby ste vytvorili taký prirodzený lifting tváre. 


Rozjasňovačom vždy chcete niečo zvýrazniť. Treba si vždy rozmyslieť kde ho naniesť. Ak máte veľký nos vynechajte ho, ak naopak malú peru použite ho nad vrchnú peru. 


Myslím, že toto sú také základy, ktoré by vám mohli pomôcť k správnemu kontúrovaniu tváre. 
Na záver pleť prepúdrujete a ak je to potrebné môžete ešte kontúry na lícach zvýrazniť bronzerom. 

A teraz štetcom. 


Na celé líčenie pleti som použila túto sadu Real Technic ktorá je využiteľná na 200%
Poviem vám na rovinu nemusíte vždy používať daný štetec na to, na čo ho odporúča výrobca, treba byť kreatívna, ale dám vám pár mojich tipov. 


Štetce majú nádherný dizajn, rúčka je pogumovaná takže sa vám nekĺžu, sú ľahké. Štetinky sú syntetické, poddajné. Hubka v sade je podľa mňa skvelá používam ju rada nie je to moja prvá od Real Technic. Dokáže krásne zväčšiť svoj objem, je mäkká a dá sa s ňou precízne zapracovať make-up. 



Štetec RT400 je vhodný na lícenku. Ja ho používam na púder. 

Štetec RT300 s krátkymi štetinkami vhodný na krémové očné tiene alebo korektor. Ja som ho použila aj na krémovú lícenku. 

Štetec RT402 vhodný na highlighter alebo púder. Ja ho najviac využívam na púder popod oči. Môžete ho využiť aj na blendovanie vonkajšej línie oka. 

Štetec RT200 posledný oranžový štetec s krátkymi štetinkami vhodný na krémové produkty na pleť. Ja ho používam najmä na nanášanie make-upu. Je fakt úžasný,  alebo na rozpracovanie krémových kontúr. 

Samozrejme na rozpracovanie kontúr a zapracovanie make-upu môžete využiť aj beauty blender. 

Snáď ste sa dočítali až sem. Článok je dlhší snažila som sa vám, ale čo najbližšie priblížiť použitie štetcov a produktov fotografiami. Verím, že vám pomôže a samozrejme na akékoľvek otázky vám rada odpoviem. 



Krásny večer Tatiana 










Za produkty ďakujem e-shopu ELNINO.SK 

Komentáre

  1. Ahoj a pěkný večer, tak paletka na konturování vč. korektorů se mi hodně líbí. Určitě bych ráda nějaký krémový produkt vyzkoušela. Štětce RT jsou super, sama mám tři a velká spokojenost, navíc jsou to držáci ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára