Ezo pokojná myseľ 💙


 Každá z nás hľadá skvelého spoločníka do sprchy, ktorý jej zabezpečí krásnu a zdravú pokožku z kvalitných ingrediencií.
Peelingy na telo poznáme už nejakú tú dobu. Pomáhajú nám pokožku prekrviť, zatočia aj s celulitídou, zjemnia pokožku a zlepšia jej elasticitu.

Peeling je vlastne procedúra, vďaka ktorej sú z pokožky odstránené odumreté kožné bunky. Nájdete veľké množstvo peelingov či už na pleť alebo telo, ale vždy je dôležité vybrať si tu správnu hrubosť zrniečok. Pre citlivú pleť treba voliť skôr malé jemnejšie zrniečka, čo sa týka pleti na tvári tu treba postupovať opatrne.

Nezabúdajte, že peelingy sú vhodné tak ako pre ženy aj mužov. Samozrejme môžete ich využiť na tvár, telo a ruky a je na vás či si peeling vyrobíte doma alebo ho zakúpite.

Ja mám dnes pre Vás jeden tip na telový peeling, po ktorom sa budete cítiť úžasné a vaša pokožka tiež.


 Firmu Ezo som Vám už spomínala. Je to firma, ktorá patrí medzi najstarších, tradičných, slovenských výrobcov wellness kozmetiky. Kvalita produktov je na vysokej úrovni a ceny sú prijateľné a dostupné pre každého. Vo svojom portfóliu ponúkajú aj peelingy na telo a tvár a ja sa dnes povenujem práve tomuto peelingu na telo



 Zjemňujúci telový peeling s bielym čajom a brusnicami je pre mňa ten NAJLEPŠÍ aký som kedy vyskúšala.
Používam ho najmä teraz v tehotenstve aby som si dostatočne prekrvila pokožku bruška a pokožku zvláčnila. Potom ju natieram olejom a teda musím napísať že aj keď sa pokožka rozťahuje, na bruchu sa mi zatiaľ nerobia nové strie a pokožka vyzerá dobre a sviežo.


Telový peeling je obohatený o prírodné silice, ktoré uspokoja myseľ, telo a navodia príjemnú atmosféru v sprche. Peeling obsahuje olejovú zložku a tuhú zložku s väčšími čiastočkami. Pred použitím si vždy peeling pomiešajte. Olejová zložka (udržuje sa na povrchu) pokožku výživuje a po sprche ju zanecháva jemnú, premastenú ale na dotyk nemastnú. Úžasné je, že po sprche ostáva pokožka celého tela prevoňaná, svieža a na dotyk hydratovana. Práve tento peeling vonia nádherne, silno ale nie vtieravo.

Veľkým plus je pre mňa niekoľko voňavých kombinácii peelingu, ktoré nájdete na stránke Ezo. Peeling má 330g a stoji 8€. Na stránkach nájdete aj väčšie 560g balenie.


Ďalším plus je pre mňa aj balenie peelingu, ktoré je nevídané a veľmi pôvabné. Myslím, že zaujme nejedno oko wellness nadšenkyne.
Výhodou balenia je, že sa vám peeling nevyleje počas cestovania a pre mňa ako matku aj to, že ho dieťa neotvorí, keďže je to dosť pevné.

S peelingom som veľmi spokojná a používam ho 2-3 do týždňa. Ak máte problém so suchou alebo hrubou pokožkou či celulitídou toto je pre Vás ta správna voľba.

Používate peelingy? Ak áno aké značky?

Pekný večer Tatiana

Komentáre