Garnier Fructis aloe vera hair food


Ahojte!

Dnes by som Vám chcela predstaviť ďalšiu masku z rady Fructis HAIR FOOD od Garnier. Vyskúšala som zatiaľ len makadamiu hair food, ktorá je úžasná a postará sa o dokonalé a výživené vlasy.
O tejto maske som Vám už písala dávnejšie a tak vám prikladám aj odkaz na článok, aby ste si mohli o nej prečítať.

Garnier Fructis Aloe Vera Hair Food je vhodná na hydratáciu pre normálne a suché vlasy. 


Maska aloe vera je vhodná pre každodenné umývanie a úpravu vlasov a tým je nenahraditeľným krokom v starostlivosti o vlasy.
Vyživuje, regeneruje po celej dĺžke vlasu a pôsobí do hĺbky vlasového vlákna, kde dôkladne hydratuje. Dodáva vlasom úžasnú vôňu (aj na niekoľko dní), lesk a na dotyk pôsobia pevnejšie, zdravšie a silnejšie.

Maska vlasy nezaťažuje, nie sú ťažké ani zlepené, skôr výživené, lesklé a neskutočne voňavé.


Masku môžete používať tromi spôsobmi a zaručím Vám, že všetky varianty využijete. 

1. Balzam na vlasy........ použitie je ako pri nanášaní kondicionéru, čiže do mokrých vlasov nanesiete masku a tým si zabezpečíte rýchle a jednoduché rozčesanie a prevonanie vlasov. 

2. Maska na vlasy......... masku nanesiete na mokré vlasy do dĺžok pred tým ich jemne osušte a nechajte pôsobiť 3 minúty. Vlasy sú po použití jemné, hydratované, prevoňané a na pohľad a dotyk zregenerované. 

3. Bezoplachová starostlivosť....... malé množstvo masky si naberiete, rozotriete medzi prsty a jemne prehrabnete dĺžky a končeky vlasov. Vlasy sú jemné, voňavé a dajú sa jednoducho upraviť. 


Pracuje sa s ňou jednoducho, má veľké balenie takže Vám určite vydrží dlho. Na každý druh použitia nepotrebujete veľké množstvo masky.
Mierne ma zaskočilo aká je maska hustá a tým pádom musíte pri naberaní ruku ponoriť hlbšie čo je nehygienické, aj keď povedzme si, kto iný Vám bude masku používať.

Maska je vegánsky produkt bez silikónov a 98% masky je prírodného pôvodu. Ja som masku kúpila v akcii ale momentálne ju kúpite za necelých 7€ na notine.


Masku Vám odporúčam ak máte suché vlasy a chcete im dodať lesk, výživu a zregenerovať ich, vyskúšajte ju.
Ak máte radi prevoňané vlasy a to aj niekoľko dní určite vyskúšate.
Ak chcete aby boli vlasy silné a chcete im doma dodať všetko čo potrebujú vyskúšajte ju.
Ja som s maskou veľmi spokojná. Ak ste už niektorú mali napíšte mi ako ste spokojne.

Pekný deň Tatiana 🖤🖤

Komentáre