Čistenie pleti s bielym čajom


Ahojte!
Dnes som si pre Vás prichystala článok o čistiacom sete od Avon a to presne z rady Planet Spa Oriental Radiance.
Vybrala som si radu na povzbudenie s bielym čajom a poviem Vám som veľmi veľmi spokojná.

Čistenie pleti je veľmi dôležitým krokom k tomu aby Váš makeup ale aj samotná pleť vyzerali dokonale!! Je to dôležitý krok na ktorý sa nesmie zabúdať a preto je dôležité nájsť produkty, ktoré Vám v tomto pomôžu.  Zanedbanie čistenia sa Vám nikdy nevyplatí pretože sa objavia začervenania, vyrážky a to vedie k ďalším produktom, ktoré budete na pleť potrebovať.

Preto Vám chcem predstaviť túto čistiacu a povzbudzujúci radu od Avonu.


Povzbudzujúci čistiaci pleťový gél s bielym čajom 

Pleťový gél je číry a dávkuje sa veľmi jednoducho pomocou pumpičky. Mne na celú tvár stačí jedno stlačenie a pleť mám dokonale vyčistenú. Gél sa nanáša na mokrú pleť pričom krúživými pohybmi odstránite všetky nečistoty a make-up z pleti a potom opláchnete.

Po vysušení mám pokožku jemnú, nemastnú, príjemnú na dotyk priam je vypnutá a naozaj povzbudenú. Gél sa postará aj o zmenšenie a stiahnutie pórov, čo mnohé z Vás určite poteší. 
Gél má dosť silnú vôňu, ktorá však nedráždi, no treba sa počas čistenia vyhýbať okoliu očí. 
Má 150ml čo je také optimálne balenie. Ja ho využívam niekedy aj ráno aj večer a pleť naozaj vyzerá zdravo a krásne. 


Povzbudzujúca pleťová maska s bielym čajom 

Výhodou tejto masky je, že po úplnom zaschnutí ju jednoducho zlúpnete z tváre bez umývania alebo nepríjemného trhania. Maska sa naozaj veľmi jednoducho zlupuje, schne tak optimálne okolo 10 minút. Tým, že maska tak nepriľne k Vašej pleti nezbaví Vás čiernych bodiek avšak aj napriek tomu pleť vyčistí od nečistôt, zbaví ju odumretých častí kože a postará sa o povzbudenie. 
Má opäť príjemnú vôňu, jemnejšiu ako gél. Je priesvitná, dosť tekutá takže pri jej nanášaní je vhodnejšie používať väčší plochý štetec. Na pleť Vám stačí malé množstvo masky pričom sa opäť vyhnite okoliu očí.


Osviežujúci pleťový peeling s bielym čajom. 

Peeling som si veľmi obľúbila. Má polotuhú konzistenciu, v peelingov sú drobné zrniečka, ktoré sa postarajú o výsledný efekt. Naozaj pleť vyčistí a postará sa o dokonalé osvieženie a povzbudenie. 

Nanáša na mokrú pleť pričom si ho opäť krúživými pohybmi dostatočne vmasírujete do pokožky. Peeling necháte zaschnúť na tvári a po krátkej chvíli si tvár umyjete. 
Pleť je jemná, odmastnená, prekrvená a žiarivá. 
Veľkou výhodou peelingov je, že Vás zbavia odumretých častí kože, šupiniek, nečistôt a pleť prekrvia a dodajú šťavnatý a zdravý vzhľad.
Tento peeling s bielym čajom môžte využívať 2-3 do týždňa. Keďže biely čaj má silné antioxidačné účinky tak táto starostlivosť nemusí byť tak intenzívna.


S produktami PLANET SPA na čistenie a povzbudenie pleti od Avonu som nesmierne spokojná.
Pravidelne čistenie Vám zabezpečí nie len jemnú, povzbudenú a zdravo vyzerajúcu pleť ale postará sa aj o menšiu viditeľnosť pórov a dostatočne antioxidačné účinky.


Od vtedy ako mám sadu doma som ju z rúk nepustila. Každý deň si poctivo vyčistím pleť. A poviem Vám že to naozaj vidno, keď sa pravidelne a svedomito o svoju pleť staráte.
Na fotkách mám prvý krok čistiaci gél, druhý krok peeling a tretí krok masku. Samozrejme peeling používam len 2-3 do týždňa.
Produkty majú nádhernú vôňu, ťažko sa prirovnáva, ale je to krásna svieža vôňa a ak ste už skúšali biely čaj od Mistrál tak presne budete vedieť čo mám na mysli.

Aké produkty na čistenie pleti používate vy? Dajte mi vedieť do komentárov budem rada.

Tak dočistenia
Pekný večer

Tatiana 🖤🖤

Komentáre

  1. Produkty vypadají moc pěkně, já mám avon moc ráda a tyhle produkty vypadají zajímavě.

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú naozaj dobre, aj keď voňajú dosť silno no pri čistení a odmastnení pleti pomôžu 👍

      Odstrániť

Zverejnenie komentára