Revlon ColorStay


Ahojte!

Bez čoho si neviete predstaviť deň? Aký kúsok dekoratívnej kozmetiky je pre Vás taký must hlave kúsok?
Z rady ColorStay od Revlon Slovensko je to pre mňa jednoznačne špirála a linka. Momentálne ale denno denne používam aj make-up a púder a som nesmierne spokojná a sú to produkty, ktoré využijem a aj vypoužívam až do dna jednoznačne. Táto spolupráca mi priniesla množstvo produktov, ktoré využívam a mám ich veľmi rada.
Rada ColorStay je vhodná pre bezchybný vzhľad pleti a idem Vám postupne predstaviť kúsky, ktoré mám.

Tekutý dlhotrváci make-up 

Make-up je vhodný pre normálnu až mastnú pleť. Hydratačné zloženie zabezpečuje pleti rovnováhu hydratácie, hladký hodvábny efekt a matný finiš.


Make-up má 30 ml a ja ho mám v odtieni 180 sand beige.
Na pleti je ľahký, zakryje drobné nedostatky, začervenania a veľmi dobre zjednotí pleť. Make-up sa veľmi dobre nanáša, je tak primerane tekutý a neupcháva póry. Veľkou výhodou je, že pleť chráni pred slnečným žiarením a je obohatený o vitamíny A a E. Má celkom dobrú výdrž a s kvalitným podkladom a púdrom vydrží 8 hodín. Nájdete ho za 8€ a na niektorých stránkach aj menej. Za mňa veľmi dobrý make-up pre mastnejší typ pleti. Veľkým plus je aj dávkovač a tak presne viete aké množstvo produkty použijete a nič Vám nebude vytekať.

Dlhotrvajúci korektor

Na korektory som dosť kritická, keďže mám vyskúšané už nejaké to množstvo a najmä mám svoj top korektor, ktorý by som nevymenila za nič .
Tento korektor je pre mňa priemerným. Očné okolie presvetlí, prekryje nedokonalosti, ale nie je to plné krytie.


Nájdete ho v dvoch odtieňoch ja mám odtieň light. Korektor má opäť matný finiš tak ako aj make-up preto si treba dať pozor ak máte suchšie očné okolie. Ja ho veľmi rada využívam aj pri cut cease a vyhovuje mi. Veľkým plus je, že korektor nemá žiadnu nepríjemnú a silnú vôňu takže nedráždi očné okolie a citlivú pleť.

Kompaktný transparentný púder 

Používate radšej kompaktné alebo sypké púdre. Ja mám doma aj aj, ale väčšinou siaham po kompaktných, aj keď mám doma prechválený Nabla sypký púder.


Revlon ColorStay kompaktný púder mám v odtieni 880 translucent a nájdete ho vo FAnn parfumérii za 14€. Je to púder s veľmi jemnou, ľahkou a hodvábnou textúrou, ktorý pleť nevysušuje, zafixuje a dodá make-upu matný vzhľad. Dodá pleti svieži vzhľad a zabezpečí aby líčenie vydržalo dlho.


Odtieň translucent je transparentný a prispôsobí sa odtieňu Vašej pleti. Púder má dosť veľké balenie a to 8.4 gramu a nájdete pri ňom aj labutienku, ktorá je vyrobená z veľmi príjemného materiálu na jednej strane a s koženkou na druhej strane s elegantným nápisom značky. S labutienkou sa pracuje veľmi dobre a to najmä v oblasti očného okolia.  Púder veľmi dobre fixuje a ja ho využívam aj na banking. V celom púdri je ešte aj zrkadlo, čo je pre mňa veľkým plus keďže ho nosievam so sebou. Nájdete ho vo viacerých odtieňoch a predpokladám, že by bol aj skvelým púdrom na kontúrovanie pleti. 


Keďže je púder dosť bledý treba s ním pracovať opatrne. Pri bakingu si dávam veľký pozor aby som to neprehnala a nemala potom očné okolie veľmi biele a vysušené.
Pri púdri Vás nebude obťažovať žiadna vtieravá vôňa a verím, že budete s ním tak spokojné ako som aj. Je to veľmi kvalitný púder, ktorý pleť zmatní, make-up zafixuje, pleť nevysuší a pôsobí na pleti sviežo. Veľkým plus je aj labutienka a zrkadlo a preto Vám ho vrelo odporúčam.

Maskara Volumazing


Konečne som našla svoju maskara. Toto je za mňa tá najlepšia riasenka akú som mala. Postará sa o úžasne dlhé riasy, objem a pri tom Vám riasy nezlepí. Zabezpečí Vám úžasný objem a tým aj úžasné riasy.
Krémová receptúra je obohatená o karnaubský vosk a olivový olej, ktoré riasy vyživia, dodajú im úžasný objem a zabezpečia aby sa riasy nezliepali a riasenka neopadávala a bola bez hrudiek.


Kefka špirály je navrhnutá s vlnitými vláknami tak aby v sebe udržiavali optimálne množstvo produktu, je optimálnej dĺžky, objemu a tvaru. Pracuje sa s ňou naozaj veľmi dobre a jednoducho. Špirála riasy veľmi pekne predĺži a pritom nevyzerajú nepekne pavučikovito. Nájdete ju aj vo vodeodolnej verzii.
Posúďte sami aká špirála je......


Revlon linka na oči

Tekutá linka Vám pomôže vytvoriť precízne nanesenie a vytvorenie či už dramatickej alebo tenkej linky. Má dlhotrvajúci efekt, neodtláča sa a veľmi dobre sa s ňou pracuje. Ideálna pre ženy, ktoré majú si rady vytvárajú rôzne líčenia očí a využívajú rôzne efekty liniek.



Hrot linky sa veľmi neohýba takže s ňou vykreslíte veľmi peknú precíznu linku. Dá sa s ňou vykresliť aj veľmi tenký hrot do vnútorného kútika. Má matnú farbu a na oku pôsobí naozaj pekne pričom sa neodtláča a ani nerozpíja.
Mám ju už nejakú dobu a stále je dostatočne mokrá, nevysychá a stále pekne píše. Využívam ju skoro každý deň a naozaj som si ju obľúbila. Prestala som aj používať tekuté linky, pretože práca s nimi bola pre mňa zdĺhavejšia a "ušmudlanejšia"
Linka vo FAnn parfumérií stojí do 12€ čo je aj dosť, ale je naozaj kvalitná.

Pridávam Vám ešte líčenia s produktami 

(použitie produktov Revlon, linka, paletka Just Nudes, make-up Photoready)
(použitie podkladová báza Photoready, make-up Colorstay, linka,)

Zaujali Vás niektoré produkty z tejto rady? Napíšte mi budem rada.

Pekný deň 

Tatiana ❤


Komentáre