Po prvé červený 💄


Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila len taký kratučký článok o tom ako som vyskúšala niečo čo som nenosila.


Stále skúšam niečo nové....viem, že niekomu to veľmi ku mne nepasuje, ale nechcem ostať len pri obyčajnom líčení dvomi tieňmi a dosť....chcem skúšať niečo čo ja normálne nenosím, v čom sa cítim iná, zmenená. 
Každá novinka či už rúž, ceruzka, špirála alebo iný tieň ako hnedý je pre mňa výzvou. 
A preto som pár dní dozadu skúsila červený rúž. Červený rúž používa asi každá žena ale mňa to akosi nelákalo. No teraz som si povedala prečo nie? Hovorí sa, že červený rúž robí ženu ženou....ak šup ho vyskúšať.
Mala som doma rúž SUPREME od avon.sk odtieň red creme nájdete ho TU


Niekomu sa to páčilo a niekomu nie. Ale to je vec vkusu. Každá sme iná, páči sa jej iné. Samozrejme ja prijímam kritiku pretože aj tá ma posúva ďalej a učím sa na nej ❤️ a preto budem rada ak mi dáte vedieť váš názor.

Oči som nalíčila jednoducho dymovo okraj som si vytvorila pomocou fixi Mark opäť od avonu a dotieňovala som to čiernym a bielym perleťovým tieňom a pre efekt som ešte zvolila umelé mihalnice.


Prvýkrát som zvolila na fotke aj nejaký extra doplnok a to choker. Je to naozaj sexi ❤️moc sa mi to páčilo a určite si ešte nejaký zadovážim.

Máte aj vy niekdy chuť skúšať niečo iné. Niečo čo ste ešte nevyskúšali?
Premýšľala som a myslím si, že ešte musím hľadať tú "moju" červenú. Takú, ktorá sa mi bude hodiť, ktorá podškrkne moje ja a zvýrazní to čo má.

Dajte mi vedieť
Tatiana

Komentáre