Milani Gilded Desires paletka


 Ahojte! 

Mám tu pre Vás aj druhú paletku, ktorú som si vďaka spolupráci so stránkou absolutecosmetics.eu vybrala.

Druhou je MILANI GILDED DESIRES paletka. Mala som počas Vianoc toho dosť veľa a tak som sa akosi k nej nemala čas vrátiť. Aj keď som Vám natočila s paletou video, fotky neboli tak podarené na aké som zvyknutá. Video bolo prvýkrát natáčané zrkadlovkou tak verím, že sa Vám páčilo, ale teraz sa poďme pozrieť na túto krásku.


Americká značka Milani je inšpirovaná talianskym Milánom. Na trh prišli s víziou ponúknuť ženám to, čo tu ešte nebolo. Výrobky s vlastnosťami a odtieňmi, ktoré tu ešte neboli. Produkty majú jedinečné odtiene, jedinečné vlastnosti a jedinečnú konzistenciu.

Spoločnosť Milani Cosmetics drží HCS certifikát (Humane Cosmetics tandard). Jedná sa o jediný celosvetovo uznávaný certifikát, ktorý potvrdzuje, že spoločnosť svoje produkty a ani ich jednotlivé zložky netestuje na zvieratách. 

Značka Milani je celosvetovo uznávaná a siahajú po nej aj svetovo uznávaní vizážisti. Práve toto bol dôvod výberu tejto paletky. Keďže z tejto značky doma ešte nič nemám rozhodla som sa pre ňu aj keď v ponuke je mnoho mnoho ďalších.


Teraz poďme k samotnej paletke Gilded Desires, ktorú nájdete na stránkach absolutecosmetics.eu za necelých 26€.
Pozlátené túžba to je presný preklad názvu tejto paletky.

V paletke je 12 hodvábnych očných tieňov matných, lesklých a ligotavých odtieňoch. Väčšinou sú to odtiene zlatej, bronzovej a odtiene lesných plodov. V paletke je aj duochromových tieň Most Coved Rosé, ktorý doslova milujem a skoro vždy doňho siahnem, keď používam paletku. Všetky názvy tieňov, sú na spodnej strane paletky a ja ich občas využívam na pomenovanie líčenia.

 (swatche tieňov)

Aby toho nebolo málo nájdete v paletke ešte dva duochromové rozjasňovače. Jeden je bielo-zlatý a druhý boskyňovo-zlatý. Rozjasňovače sú taktiež veľmi dobre pigmentované a stačí menej ak nechcete vyzerať ako disko guľa.
Paletka má krásny zlatý obal dizajnovo podobný paletke od Urban Decay Ultimate Basic.


Tiene sú skutočne veľmi dobre pigmentované, stačí máličko. Veľmi dobre sa s nimi pracuje, prášia len tie matné aj to nie veľmi. Blendovanie a prepájanie tieňov je ľahké a práca je naozaj rýchla a jednoduchá. Metalické tiene pri tejto paletke nanášam len prstami, pretože tak majú neskutočnú pigmentáciu. Pri líčení je cítiť kvalitu značky a tiene Vám od nanesienia vydržia na očiach celý deň. Samozrejme nezabudnite na podkladovú bázu pod očné tiene.

Paletku odporúčam, ženám a dievčatám, ktoré majú radi kvalitu a skvelú pigmentáciu. Všetky produkty nájdete na stránkach absolutecosmetics.eu či už na Instagrame, Facebooku alebo vlastnom webe.

 (Využitie hnedých tieňov, čiernej a spomínanej duochromovej ružovo zlatej Most Coved Rosé)

(Využila som bronzové a hnedé tiene)

Máte doma nejaké produkty tejto značky? Ak áno ste spokojné? Ak nie zaujala Vás paletka?

Pekný večer

Tatiana 🖤

Komentáre