V jednoduchosti je krása

Ahojte!
Blíži sa nám leto a s ním aj jednoduché make- upy, ktoré každá z nás potrebuje mať rýchlo hotové, a pritom vyzerať prirodzene, no i napriek tomu sa postarajú o dokonalý vzhľad. Mám pre Vás pár skvelých tipov, ako dosiahnuť tento dokonalý look. A to vďaka dobrému make-upu a rúžu, ktoré Vám zaručia, že budete vyzerať žensky.

 TEKUTÝ MAKE-UP AVON TRUE PRE BEZCHYBNÚ PLEŤ S OF15

Zaujala ma na ňom technológia Blue Pigment IQ, ktorá zabezpečí prispôsobenie make-upu Vášmu tónu pleti. Samozrejme tento make-up je predávaný v deviatich variantoch, ale s jeho prispôsobením som ja osobne veľmi veľmi spokojná.

Vopred Vám musím napísať, že každému sedí niečo iné ako je to aj pri špirálach tak aj tu. Každá máme iný typ pleti, farbu a reakcie.
 

Make-up má príjemnú, nie veľmi vtieravú vôňu, ktorá mňa prekvapila. Make-up má ideálnu hustotu, nie je ani hustý ani riedky. Ja make-up nanášam štetcom a pri aplikácií na štetec ostáva na mieste a nesteká medzi štetinky štetca. Pri nanesení na tvár má oranžový podtón, no po chvíli začína oxidovať s pleťou a mení sa. Mne odtieň IVORY sadol dokonale, nerobí mi fľaky a vyzerá prirodzene a sviežo.
Na leto budem určite voliť tento makeup, ale o odtieň tmavší. Určite Vám odporúčam vopred si objednať testery aby ste zistili ten správny odtieň.

Na fotkách vidíte ako mi mak-up skvele sadol. Naozaj ho používam denno denne a som veľmi spokojná. Aby som nezabudla napísať pod make-up používam krém na hydratáciu od Biodermi Atoderm Nutritive pokračujem maku-pom a púdrom v light odtieni od Avonu.  

PLUSY:  

  • sklenený obal, v ktorom make-up vyzerá luxusne a kvalitne
  • dostatočne veľký 30 ml
  • aplikácia cez pumpičku
  • ideálna hustota na nanášanie štetcom
  • dokonalá prispôsobivosť a splynutie s pleťou
  • skvelá cena (momentálne okolo 8€) 
  • ochranný faktor 15

MÍNUSY:

  • vôňa make-upu ( mne to osobne nevadí)
  • veľa odtieňov na výber 
  • oranžový podtón 

Ako ďalšie Vám chcem predstaviť túto farbu na pery.

DLHOTRVÁCNA FARBA NA PLNÉ PERY EXTRA LASTING

Chvíľu som bola na pochybách keď som si túto farbu vyberala, ale chcela som ju vyskúšať pretože ma veľmi zaujímal účinok a trvácnosť farby. 
Toto dvojdielne balenie obsahuje farbu na pery a balzam alebo lesk, ktorý má dodať perám objem a plnší vzhľad. Mne osobne sa s aplikátorom farby pracuje dobre nenanáša veľké množstvo farby, ale treba určite aplikátor otrieť o kraj.
Obe nádobky majú 4ml a cena balzamu sa pohybuje okolo 4€. 

Farba je dosť tekutá a ako vidno aj na fotkách riadne zachádza a rozteká sa. Najlepšie sa farba správa s ceruzkou na perách. 
Po nanesení sú pery lepkavé, ale farba schne dosť rýchlo. Po zaschnutí sú pery stále aj keď nie moc ale sú lepkavé. 
Ja som si vybrala odtieň Rosey Resistance. Farba je trošku iná ako v katalógu, ale mne vyhovuje. Farba má jemný schimer, ale keď zaschne na perách vôbec to nevidno, skôr je taká matná. Zvyknem nosievať len farbu, no po celom dni mám večer pery dosť suché, ale práve na to je tam ten lesk, ktorý ja osobne nevyužívam. 

Lesk pri farbe ma za úlohu pery hydratovať a dodať im plný vzhľad. Je číry a má veľmi zaujímavú vôňu, mne osobne to pripomína tuhé guľky v zelenej škatuľke, ktorá sa dala otáčať nepamätám si ako sa to volalo. Jednoducho ten lesk vonia tuho ako pepermint. 
Po nanesení na pery, vnímate v prvom rade tú vôňu a potom ako sa lesk začína vstrebávať Vás pery začnú štípať, tak jemne brnia máte taký tuhý (myslím vôňu) a chladivý pocit na perách. Dosť ťažko sa to opisuje ale verím, že ste ma pochopili. Ja tento lesk nepoužívam, pretože mi je to dosť nepríjemný na perách. Vadí mi vôňa ale aj to ako sa na perách správa. 



Ak ma sledujete aj na instagrame mohli ste si všimnúť, že jeden deň som natočila pár instastory s touto farbou. Mne sa táto farba páči naozaj veľmi, ale vadí mi, že je taká tekutá a zachádza. S leskom pery pôsobia plnšie, ale to len tak opticky keďže máte také ako keby mokré lesklé pery. 

Pri dosiahnutí plných pier som farbu nanášala len na okraje a na stred pier v tvare X. Následne som použila lesk, ktorý som nanášala len na stred pier a trošku do strán. 
Rúž som mala na perách 5 hodín a výsledok bol CELKOM DOBRÝ. Túto farbu som testovala bez lesku len na fotkách som potom ešte raz nanášala aj lesk aby ste videli ako to vyzerá aj s ním.
Farba zliezala len na vnútornej strane pier inak farba držala veľmi dobre a to som aj jedla a pila. 

Pre zhrnutie

PLUSY: 

  • dostatočne sýta a pekne pigmentovaná farba
  • skvelá výdrž
  • neodtláča sa
  • nefarbí

MÍNUSY:

  • farba je dosť riedka, takže zachádza, no s ceruzkou je to super
  • lesk nepríjmne pôsobí na perách a lepí pery 
  • bez použitia lesku farba pery vysušuje


Na záver Vám prinášam môj letný look s týmito produktami. Make-up je naozaj skvelý ja som s ním veľmi spokojná a farba sa mi tiež páči, ale používam len ju a s ceruzkou na pery!
Verím, že sa Vám moje výsledné jemné letné líčenie páči pretože mne áno❤
Budem rada ak mi dáte vedieť do komentárov, aké skúsenosti máte s týmito produktami ak ich doma máte.


Prajem Vám pekný deň
Tatiana

Komentáre

  1. Máš strašně hezké oči a ten make up ti vyloženě sedne! :) já se přes léto nemaluju vůbec, nemám ráda ten pocit ucpané pleti a navíc se potím :D to si raději holt lehnu na slunce a budu se opalovat V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, určite más pravdu ja cez leto chodím tiež bez keďže sa snažím čo najlepšie opáliť ale tak aby to vyzeralo dobre....milujem keď je pokožka taká pekne snedá, vyzerá to neskutočne krásne

      Odstrániť

Zverejnenie komentára