Jarné potešenie s Avonom


Vítam Vás!

Avon
Kozmetická spoločnosť, ktorá sa o nás ženy, mužov aj deti stará už vyše 130 rokov. Nemusím ju snáď ďalej predstavovať pretože verím, že každá z Vás ju pozná. So mnou je už od čias puberty, kedy som začala používať prvé krémy, starostlivosť o pleť, špirálu a ceruzky. Mám mnoho produktov, ktoré by som nevymenila za iné. Milujem ich telovú kozmetiku plnú nádherných kvetinových,korenistých a sviežich vôní. Zbožňujem prípravky na vlasy, ktoré používam skoro denno denne a zatiaľ som nenašla lepšie, ktoré by mojím vlasom sadli. Pre mňa má avon niečo do seba, čo na ňom zbožňujem a preto nehľadám žiadne náhrady. 

A tak ako so mnou rastie a stále nás niečo spája tak sa mi podarilo v týchto dňoch spojiť s avonom bližšie. Strašne sa teším tejto spolupráci. Veľa to pre mňa znamená a teším sa, že môžem vidieť hlbšie do ich sveta, mať vždy prehľad o novinkách, testovať a skúšať ich a samozrejme písať Vám!



Avon má svoje produkty rozdelené do viacerých kategórií, v ktorých je ešte veľké množstvo značiek. Jednou z týchto značiek je AVON CARE.

Práve táto značka je špecifická zaujímavými a kreatívnymi obalmi, kvetinovo, ovocnými a  bylinnými vôňami, ktoré sú silné a prenikavé.
A tak som si pre Vás pripravila túto jarnú voňavú sadu, ktorá obsahuje:
  • Rozžiarujúce telové mlieko s jazmínom a vitamínom E
  • Hydratačný krém na ruky a nechty s jazmínom, glycerínom a vitamínom E
  • Zjemňujúci balzam na pery s jazmínom a vitamínom E

ROZŽIARUJÚCE TELOVÉ MLIEKO

 Ak hľadáte produkt, ktorý Vám cez leto zvýrazní nádhernú opálenú pokožku presne toto je on. Telové mliečko obsahuje drobunké ligôtky, ktoré majú prekrásny odlesk. Momentálne sa v líčení používa veľké množstvo highlighterov a vidím, že tento trend prechádza aj do telovej kozmetiky. Veľmi sa teším, že práve toto telové mliečko pribudlo do mojej zbierky. 

Veľkým plusom je, že sa postará o dokonalú hydratáciu pokožky, ktorú zanechá jemnú, príjemnú na dotyk a neskutočne krásne prevoňanú. Mliečko sa postará o to aby ste nádherne, výrazne no nevtieravo voňali.  

Väčšinu žien zaujíma či ostane pokožka po nanesení mlieka mastná. NIE NEOSTANE! Mliečko sa dôkladne vpije do pokožky, hydratuje ju a pokožka ostane jemná bez mastného filmu.  
 
ďalším je

HYDRATAČNÝ KRÉM NA RUKY A NECHTY

Mne ako žene veľmi záleží na tom ako vyzerajú moje ruky a nechty. Je pre mňa dôležité aby boli dostatočne upravené. Práve teraz keď som na materskej dovolenke si na tom dávať záležať pretože v mojej práci si nemôžem dovoliť dlhé nechty a skoro stále som mala ruky veľmi vysušené a mdlé. 

Používaním tohto krémiku s vitamínom E a glycerínom, ktorý perfektne hydratuje, premastňuje a vyživuje sa moje nechty a ruky veľmi zmenili. Pri pravidelnom používaní mám ruky jemné, pokožka je napnutá, nechtysilné a lesklé a rastú veľmi rýchlo
Krém má nádhernú jazmínovú vôňu, po nanesení rýchlo vsiakne a na pokožke nezanechá mastný film.
 
posledným je

ZJEMŇUJÚCI BALZAM NA PERY

Musím sa Vám priznať, že tento balzam miniem asi veľmi rýchlo keďže ho mám vyložený a stále ho používam. Je dokonalý. Aj keď používam rúže, častejšie si pery len balzamujem a hydratujem takýmto spôsobom. Keďže mám pery veľmi citlivé a ešte občas trpím aj herpesom snažím sa o pery starať dôkladne. Ja si dávam balzam na hrubo, ale je naozaj dostatočne mastný takže stačí natrieť aj jedenkrát.
Balzam je dosť mastný priehľadný a neskutočne krásne vonia. Ak máte radi prirodzené a voňavé lesklé pery je pre Vás ako stvorený!
 

Avon Care jarná sada je naozaj krásna. Nielenže prekrásne a zaujímavo vonia, ale aj dizajn obalu je pútavý a priláka nejedno oko avon nadšenca.
Produkty hodnotím pozitívne a určite ich odporúčam ľuďom, ktorý sa neboja vôní a ligôtok❤Veľké plus je, že po nanesení ostáva pokožka jemná a hydratovaná no NEMASTNÁ!
 

Ďakujem za prečítanie a verím, že som Vám produkty dostatočne priblížila. Máte doma aj vy nejaké produkty z rady avon care?
Prajem Vám ešte pekný večer alebo deň❤

Tatiana❤

Komentáre