Alžbetkina prvá fotokniha od Saal Digital


Ahojte,

môj počítač je plný fotiek roztriedených v priečinkoch a stále nemám čas vybrať si niektoré fotky, dať si ich vytlačiť a roztriediť do albumu. Mám to šťastie, že aspoň na svadobných som si dala záležať a tie sú na poriadku. 

Ale čo s tou hŕbou fotiek, ktoré máme ako sa narodila naša dcérka Alžbetka? Každý deň jej fotky pribúdajú a ja neviem ako si ich všetky dokonale uchovať. Toto je riešenie. Dať si vyrobiť profesionálny fotoprodukt od Saal-Digital.cz 
Som veľmi rada, že som natrafila na ich ponuku na Instagrame a mala to šťastie ich produkt vyskúšať


 Na stránke saal-digital.cz sa orientuje veľmi jednoducho, máte tam uvedené všetky produkty, ktoré ponúkajú a na ktoré majú aktuálne zľavu.
Spoločnosť ponúka veľké množstvo profesionálnych produktov ako fotoknihy, fotozošity, fotografie, oznámenia a priania, plagáty, kalendáre, FineArt výtlačky, fotoobrazy.



Mala som najprv veľké obavy, či budem vedieť pracovať s programom a vybrať si správny postup. Avšak je to naozaj veľmi jednoduché a stačil mi k tomu jeden večer. 

Ako prvé je dôležité si stiahnuť do počítača program Saal designer,ktorý nájdete na stránke saal-digital v pravom hornom rohu, ktorý bude kľúčový pri výrobe Vašej fotoknihy alebo iného produktu. 

Ja som využila automatické návrhy, ktoré mi veľmi uľahčili prácu a fotoknihu som vyrobila naozaj veľmi rýchlo. Pred tým som zvolila o aký typ produktu mám záujem rozmery a počet strán. Zvolíte  si úplne všetko podľa Vašich predstáv od obalu, vatovania, povrchu vnútorných strán, či máte záujem o stránky lesklé alebo matné.

Pokračujete jednoduchým nahrávaním a vyhľadávaním fotiek vo Vašom počítači, ktoré presúvate do poľa s fotkami. Na stranu si môžte dať rôzny počet fotografii, ak dávate len dve a jedna nie je správne červená línia Vás upozorní aby ste fotku posunuli upravili. V automatickom návrhu máte na výber veľké množstvo návrhov, ktoré budú upravovať automaticky fotky aj strany. 

Na konci si ešte raz fotoknihu alebo iný produkt prezriete a odošlete. Mailom Vás informujú o doručení objednávky, platby a expedícií produktu.


Ja som si vybrala fotoknihu s rozmerom 21 x 28 na výšku, bez vatovania, s 26 stranami, prevedenie fotiek som zvolila matné.
Fotky sú vytlačené na veľmi kvalitnom, hrubom, odolnom papieri. Stránky sú dosť hrubé, čo je veľká výhoda ak chytí fotoknihu do rúk dieťa. Fotografie sú nádherné, farby aj prevedenie je veľmi profesionálne. Na fotkách neostávajú odtlačky prštekov.

Ďalším prekvapením bolo doručenie fotoknihy. Kniha mi bola doručená 3 dni od odoslania objednávky, čo je naozaj skvelé, keď potrebujete darček alebo prekvapenie. Fotokniha bola precízne zabalená takže po ceste v kuriérskom aute sa jej nič nestalo.

Musím túto fotoknihu vychváliť, pretože je naozaj krásna a kvalitná a nenašla som nič čo by sa mi nepáčilo alebo by ma sklamalo.
Veľmi oceňujem, že na fotoknihe nie je žiadny čiarový kód, ktorý by kazil dojem. Kniha má naozaj pevnú väzbu....je to proste kvalitná profesionálna práca. Výrobu fotokníh (a určite aj iných produktov) u Saal-Digital odporúčam všetkými desiatimi.


Naša Alžbetka neodolala svojím fotografiám a nemohla sa odlepiť od listovania.


Do budúcna si dám určite vyrobiť ešte nejakú fotoknihu s fotkami našich spoločných chvíľ, výletov, alebo nejaký produkt ako darček pre priateľov či rodinu.


Dávate si aj vy tlačiť takéto fotoknihy? Alebo máte doma fotoalbumy a dopĺňate ich fotkami. Dajte mi vedieť.
Pekný večer

Tatiana

Komentáre