Trojitá sila zázvoru


Ahojte!

Tak ako prežívate toto mrazivo počasie? Dopĺňate vitamíny?

Ja vďaka Popradské a ich wellness čajom podporujem svoju imunitu a dopĺňam vitamíny, ktorých v tomto nikdy nie je dosť.
Počuli ste, že zázvor je liečivý elixír, ktorý patrí medzi najlacnejšie lieky, ktoré si môže človek dovoliť a to ešte v takých skvelých kombináciách ako je zázvor + citrón alebo zázvor + acai či kombinácia zázvor + baza.

Je naozaj skvelé, že ako jediný na trhu vyrábajú  Popradské také skvelé kombinácie čajov so zázvorom. V tomto období je naozaj dôležité bojovať proti chrípke a nachladnutiu a to v pohodlí domova so šálkou teplého čaju v ruke.

Poviem vám pravdu, nikdy som neskúšala tieto čaje, vždy ma odrádzala pálivá chuť zázvoru. No i napriek tomu......vyskúšala som. A musím uznať, čaje sú skvelé!!! Trojkombinácia zázvor s plátkom citróna a medu zahrejú celé telo, navodia pocit pokoja a pre telo je to liečivá bomba.

Prvému by som sa chcela povenovať WELLNESS ČAJU ZÁZVOR + CITRÓN EXTRA SILNÝ


Zázvor, citrón med vytvárajú harmóniu pre naše telo a pôsobia ako prírodné antibiotikum. Zázvor má protizápalové účinky a dokáže si taktiež poradiť s bolesťami hlavy a s migrénou. Tento čaj si často varím tak polhodinu pred cvičením, keďže má extra silnú chuť zázvoru, ktorý pôsobí priaznivo aj na metabolizmus čiže na chudnutie.


Veľmi dôležité pri týchto čajoch je dĺžka lúhovania, ktorá potom ovplyvňuje chuť čaju. Na krabičke sa uvádza 8-10 minút avšak ak máte radi jemnejšiu chuť stačí 5 minút, ale naopak ak preferujete štipľavú chuť zázvoru odporúčam lúhovať vrecúško 10-12 minút vtedy je chuť naozaj výrazná.


Ďalším bojovníkom proti nachladnutiu je WELLNESS ČAJ ZÁZVOR + BAZA

Tento bylinno - ovocný čaj obsahuje arómy bazového kvetu, ktorý taktiež prispieva k podpore imunity a bojuje proti nachladnutiu. Baza je vhodná pri prechladnutí a horúčkovitých ochoreniach. Využíva sa najmä vo forme čajov kde sa používa kvet a bobule. 
V tomto wellness čaji od Popradské  spolu so zázvorom a bazovým kvetom k výnimočnej chuti prispieva aj jablko, koreň čakanky, koreň sladkého drievka, listy černíc, pomarančová a citrónová kôra. 


Pri zaliatí čaju cítite jemnú vôňu zázvoru a bazy. Ja cítim aj citrón a jablko. Čaj ma slabú žltú farbu a po vylúhovaní je veľmi vhodné doň pridať lyžičku medu, ktorý dodá čaju príjemnú sladkú chuť a spolu so štipľavou chuťou je to úžasná kombinácia. 
V krabičkách sa nachádza 18 pyramídových vrecúšok, čo je možno nevýhodou, kedže v ostatných čajoch býva poväčšine 22 čajových sáčkov. Avšak myslím si, že tento čaj stačí piť jeden krát denne po mrazivej prechádzke a tak vám vydrží a ak nie treba navštíviť e-shop kde si wellness čaje zakúpite. 

Ja som si čaj veľmi obľúbila a rada ho popíjam horúci po prechádzke s plátkom citróna a lyžičkou medu.



Mojím favoritom je ale WELLNESS ČAJ ZÁZVOR + ACAI

Veľmi ma potešila táto sladká ovocná kombinácia. Za mňa naozaj prst hore. Príjemná štipľavá chuť zázvoru doplnená o chuť acai....sviežu, nezvyčajnú, sladkastú, zaujímavú, lahodnú chuť, ktorá vám vyčarí úsmev na tvári. Čaj počas lúhovania zaujímavo vonia a má fialovkastú až malinovú farbu. Tomuto čaju dodávajú úžasnú chuť arómy malín a čučoriedok, jabĺk a prírodná aróma lesných plodov.


Keďže je u nás acai nie veľmi známe ovocie chcela by som vám predstaviť jeho pár vlastností. Acai bobuľovité ovocie tmavofialovej farby, poznajú najmä v krajinách kde rastie a to najmä v Brazílii kde rastie na palmách vo veľkých strapcoch. Vieme, že teraz sa už dostáva aj ku nám, ale len vo forme výťažku vo výživových doplnkoch, ale nájdete aj sirupy a sušené bobule. Ja som to šťastie ešte nemala, takže ostávam verná jeho chuti v tomto čaji.


Ďalšou zaujímavosťou sú vysoké úrovne antioxidantov zo všetkého ovocia. Obsahuje aj minerály a vitamíny a tým priaznivo pôsobí na naše telo a spolu so zázvorom má dobrý vplyv na zdravie a celkovú pohodu a správne fungovanie nášho organizmu.

Tento čaj som si obľúbila najviac a každý deň sa teším na šálku jemne pálivého a tajomne voňajúceho čaju zázvor acai.


Chcela by so ešte napísať pár riadkov k zadnej strane na každom čaji od Popradské
Je podľa mňa veľmi užitočné a zaujímavé ako Popradské  presadzuje pohyb a cvičenie u ľudí. Pohyb je totižto  dôležitý pre správne fungovanie tela a imunity. Je vhodné nájsť si stereotyp v cvičení a brať to ako každodennú rutinu a aj pomocou týchto obrázkov a vysvetlení si môžte tento stereotyp osvojiť.



Ďakujem Popradské  za skvelú možnosť otestovať ďalšie čajíky z rady wellness a naštartovať a podporiť svoju imunitu.

Tak nezabudnite do zázvorovania 

Vaša Tatiana

Komentáre