Štipka modrej


Ahojte

Dnes máme upršané popoludnie, ale to nebráni tomu aby som vám predviedla svoje líčenie.
Myslím si, že postupne to bude lepšie a lepšie..verim v to a dúfam☺

Moje líčenie som začala podkladovým krémom, naň som dala make-up a zafixovala púdrom. Využila som paletky arabian night's W7 naughty nine a tiene Quad jeans tieň č. 2


Už aj minule som vám spomýnala, že sa mi veľmi páči dymové líčenie..respektíve tmavé okraje oka čo krásne očko zvýrazní a zväčši👀
Pri líčení som použila béžové a hnedé odtiene tieňov.


Do stredu oka som použila krásny mentolový odtien modrej, ktorá mala líčenie niečim obzvlástniť.
Mne sa líčenie páčilo aj keď modrá farba sa nehodí k modrým očiam.


Posúdte sami toto je moje výsledné líčenie☺ja som bola vcelku spokojná



Produkty
avonczsk
 paleta očných tieňov Quad paletka jeans
kompaktný púder
mixamarocdd cream
w7cosmetica paleta očných tieňov arabian night's
krasotika.sk



Pekný večer

Tatiana

Komentáre