Talizman


Ahojte🙋‍♀️
Máme stred týždňa a ja by som chcela venovať pár riadkov tomuto krásnemu elegantnému náramku, ku ktorému som sa dostala veľkou náhodou.

Každa z nás by chcela nosiť nejaký talizman, ktorý by nám pripomínal narodenie nášho dieťatka❤
Talizman je navrhnutý tak aby jeho majiteľovi nosil šťastie🍀radosť a úsmev. Mne to ten môj priniesol.

Po týždni ako som si objednala na stránke http://mojtalizman.sk svoj talizman mi pri dverách zazvonila poštárka a prekvapila ma obáločkou✉ strašne som sa tešila.
Po rozbalení som ostala v úžase. Vybrala som nádhernú, luxusnú škatuľku, ktorá ukrývala ešte nádhernejšie prekvapenie❤

Nevedela som sa dočkať kedy ju otvorím. Poviem vám stratila som reč😊vo vnútri na mňa čakalo obrovské prekvapenie.



Náramok bol prekrásny. Talizman pôsobí veľmi vkusne. V ciferníku boli vpísané najkrajške čísla v mojom živote.
Detail prívesku..štvorlístok🍀...pôsobí jemne a romanticky ako aj čipka a jej farebné prevedenie do staroružova. Bledo ružové je aj vnútro talizmanu.
Veľmi pozitívne hodnotím zapínanie na magnetík, ktoré je veľmi praktické, rýchle a jednoduché.

Vo vnútri v škatuľke je aj návod čomu sa vyvarovať pri nosení talizmanu a nezničiť si ho.

Rada by som zdôraznila najmä bod....nekúpte sa a neumývajte ak máte talizman na ruke.
A pridávam ďalšie rady.

 Som veľmi spokojná s výrobkom, s rýchlim jednaním, rýchlim doručením. Talizman stál 15.90€ čo podľa mňa odráža jeho kvalitu.
Na stránke majú na výber mnoho talizmanov so zaujímavými textami a preto verím, že si určite ktokoľvek akýkoľvek vyberie😍😍

Takto mám pocit že mám Alžbetku stále pri sebe aj keď s ňou trávim skoro celý deň.


Verim že vás článok oslovil
Vaša Tatiana😍

Komentáre