Prírodná kozmetika 2SIS


Ahojte!
Dnes mám pre Vás článok o prírodnej ručne vyrábanej kozmetike, za ktorou stoja dve sestry. Výtvorom chemičky a grafickej dizajnérky sa stali tieto unikátne bio produkty, ktoré sú iné vizuálom, dizajnom, sú pestrofarebné a plné iných vôní na aké sme zvyknuté.
Veľmi ma teší a vážim si, že som mohla vyskúšať tieto naozaj krásne voňavé a k prírode šetrné produkty. Ak sa Vám niekedy dostanú do rúk, dáte mi za pravdu, že dizajn, názvy, vôňa a celkovo produkty sú naozaj úžasné a jedinečné.
Aj keď sú obaly jednoduché a minimalistické i napriek tomu vyzerajú prekrásne a upútajú vaše oko. O vôni je ťažko písať, ale je to niečo krásne, prírodné a šťavnaté a za vyskúšanie nedáte nič len dobrý pocit. Všetky produkty majú 100% prírodné zloženie, sú bez palmového oleja a sú vegánske.

V ich ponuke nájdete produkty na telo, vlasy,pery a najnovšie aj produkty pre deti, tampóny, ktoré sa dajú použiť viackrát a aj mydlové orechy, ktoré sú kompostovateľné. Plastové obaly môžete ako zákazník vrátiť a sestry ich určite plnohodnotne využijú. Do budúcna majú sestry mnoho plánov, na ktoré sa ja teším a určite ich budem sledovať a teraz Vám s radosťou napíšem niečo o týchto voňavých zázrakoch, ktoré sa dostali do mojich rúk.

TYKOKOS sprchové želé (kokos)


Takto zaujímavý sprchový gél som ešte nemala. Pred otvorením som premýšľala, že v akej forme to bude, keď je tam napísané želé, myslela som si, že to bude niečo tuhšie také želatínové že do toho zaborím ruku a tak sa napením. Pri otvorení som ostala veľmi milo prekvapená.


Toto sprchové želé vyzerá ako taký puding a ešte k tomu má nádherný tvar kvietka. V balíku som mala toto kokosové a poviem Vám tá vôňa po namočení bola úžasná, silná a intenzívna. Ja som si to proste vzala celé do ruky a penila sa s tým. Veľmi príjemné spestrenie sprchovania. Želé primerane pení, je šetrné k pokožke a veľmi príjemné. Pokožka ostáva jemne prevoňaná a svieža. Ak chcete vyskúšať niečo iné ako fľaštičkové sprcháče tak Vám to určite odporúčam.  Želé má 100g a určite potrvá kým ho miniete.

LOVENDER kondicionér (levanduľa)

Každá dobre viete na čo je kondicionér a preto tu rozpisovať nebudem. Práve tento kondicionér je vhodný proti lupinám a samozrejme zabezpečí Vám aj ľahké rozčesávanie vlasov. Nájdete ho v praktickom plastovom obale, ktorý môžte naspäť vrátiť a tak byť šetrné k nášmu životnému prostrediu. Ja som kondicionér použila niekoľko krát spolu s tuhým šampónom.


Kondicionér má fialovkastú farbu, nádhernú vôňu po levanduli. Ak máte radi túto vôňu určite to stojí za vyskúšanie. Má to takú pudingovú konzistenciu, ľahko sa s tým manipuluje a precízne si môžte kondicionér aplikovať do dĺžky vlasov. Ja by som bola rada za inú kombináciu možno rovnakú ako mám tuhý šampón, ale som rada, že mám možnosť vyskúšať aj túto vôňu.

CUCU tuhý šampón (jahoda&malina)

Šampón je určený na rozčesávanie a lesk pre normálne vlasy. Tuhý šampón je s výťažkami a vôňou jahody a maliny, s kostihojom a žihľavou. Opäť niečo úplne iné na čo sme zvyknuté.
Kombinácia výťažkov z jahody a maliny a morskej riasy dodá vlasom výživu, lesk a jemnosť.Pridané výťažky z kostihoja regenerujú štruktúru vlasu a žihľava bojuje proti lupinám a podporuje rast vlasov.
Šampón vydrží v priemere 45 umytí avšak s mojimi dlhými vlasmi to asi tak nebude.
























Šampón vyskúšal aj manžel aj ja a obaja sme spokojný. Nádherná vôňa a vlasy ostávajú po umytí jemné a príjemné na dotyk. Práca s tuhým šampónom je jednoduchá. Môže si ho napeniť v rukách a tak potom napeniť vlasy, ale ja osobne som si ho priamo šúcham o vlasy a nemala som problém napeniť ich. Veľmi rada ho používam teraz v lete na striedačku s Milvou a určite ho odporúčam aj Vám.

PURE mydlo (nechtík)

Veľmi ma potešilo, že som v balíčku našla aj toto mydlo, ktoré môžte využiť nie len na ruky ale aj telo a tvár. Je s výťažkami nechtíka lekárskeho bez pridanej vône a farbiva.
K mydielku Vám nebudem vypisovať nič extra každý predsa vie ako sa mydlo používa, ale napíšem, že je veľmi zaujímavé a vždy som obdivovala ako také niečo môže vzniknúť. Ja mydielko využívam aj pri holení nôh a zatiaľ som nemala ani raz vyhadzané nohy po holení.


V každom jednom výrobku je cítiť lásku a naozaj vidno, že práca, ktorú robia sestry ich baví. Obal mydla je vyrobený z vedľajších produktov spracovania plodín orechov ako šupky, škrupiny a dužina. Takže ho môžte separovať, vrátiť alebo kompostovať. Mydlo je bez palmového oleja a je to 100% prírodný produkt.


Keby som to mala zhrnúť produktom dám 10/10
  • 100% prírodný produkt
  • ručne vyrábaný bez palmového oleja
  • rôznofarebnosť a pestrosť vôní
  • účinnosť ako je popísaná na obaloch
  • krásny dizajn, vhodné ako darček
Musím ešte raz poďakovať obchodu DROGERKA a kozmetike 2SIS, že som mala možnosť vyskúšať ich bio produkty.
Veľmi rada sa k ním vraciam a používam ich. A čo vy? Poznáte ich, používate ich produkty?

Pekný horúci deň

Tatiana❤

Komentáre