Produkty z mysticandbeauty.sk


Zdravím Vás!
Rozhodla som sa, že víkend bude o recenziách pretože sa mi toho nakopilo a chcem aby ste vedeli moje dojmy z produktov, ktoré mám, testujem a skúšam. Opäť sa na mňa usmiala šťastena a u blogerky Zuzky (mumsvk.blogspot.com), ktorý sa Vám určite oplatí sledovať som vyhrala tento balíček produktov od MYSTICANDBEAUTY. Veľmi som sa potešila, keďže táto značka u nás nie je taká známa a žienky, ktoré mám v okolí ju moc nepoznajú.
Zuzka má od nich niekoľko produktov a vždy z článkov vyplýva, že je spokojná. A tak som nemohla dočkať kedy vyskúšam produkty aj ja. Vyhrala som make-up, púder a štetec. A teraz vám produkty predstavím .

Miss beauty flawless matte foundation

Veľmi som sa potešila, že v balíčku je aj make-up. Ako správna maniačka som si aspoň testovanie užila naplno. 
Vybrali mi make-up v odtieni 2 a musím uznať úplne trafili. Je to veľmi príjemný odtieň pre bledšiu pokožku so žltkastým podtónom.


Make-up je zmatňujúci a má stredne krytie. Na pleti je ľahký nijak pleť nezaťažuje a pracuje sa s ním naozaj veľmi jednoducho.
Nájdete ho na stránkach mysticandbeauty.sk za skvelú cenu. Má 75ml a ako bonus obsahuje aj vitamín E. Po nanesení cítite veľmi jemnú makeupovú vôňu. Veľmi som si make-up obľúbila pretože je šetrný k mojej pokožke a naozaj zabezpečí zmatnenie pleti. Za takúto cenu sa určite oplatí pretože kvalita je naozaj vysoká.


Smooth pressed powder

Ako druhé som si našla v balíčku kompaktný púder v odtieni sweeth touch. 
Je to úžasná dvojka pri líčení a neviem si ani predstaviť fixovať makeup miss beauty iným púdrom. Veľmi dobre spolu ladia odtieňovo a vytvoria dokonalý celok. Na tvári Vám vyčaria úžasný make-up, za ktorý sa nemusíte hanbiť. 
Púder veľmi dobre fixuje a makeup s ním sa Vám nepohne. S púdrom som nesmierne spokojná.


Má prekrásnu púdrovú vôňu, zbožňujem ho používať. Je jemnučko namletý a zlisovaný. Na pleti nevytvára žiadne fľaky a ani pleť veľmi nesuší. Je taktiež zmatňujúci s vitamínom E čo je podľa mňa skvelé. 

Štetec na púder je veľmi jemný a huňatý. Používam ho rada najmä na tento púder, ale využiť ho môžete aj na sypký púder. Je zo syntetického vlákna a má klenutý tvar, ktorý zabezpečí rovnomernú aplikáciu. 

Na záver Vám pridávam aj líčenie s produktami miss beauty.


Poznáte túto značku? Používate ju? Ak áno napíšte mi budem len rada.

Pekný deň Tatiana

Komentáre