Ružový aprílový Arome balíček

 


Krásnu nedeľu,

Ďalší mesiac nám uletel a ja vám prinášam aprílový Arome balíček a sním aj množstvo recenzií. 

Minulo mesačný balíček bol neskutočne voňavý a plný nádherných produktov, ktoré využívam skoro každý jeden deň. Obsahoval krásne tri produkty Rituals a dve novinky z dielne Essence a Catrice. 
Všetko sa nieslo v ružovej farbe, farbe rozkvitnutých stromov a navodenia jarnej nálady. Predsa sa už každá z nás teší na slnko a teplé dni. 

Tak sa poďme na to pozrieť. Začnem asi produktami od Rituals z voňavej rady Sakura. 


Celá rada Sakura je nádherne voňavá, svieža, plná kvetín a ovocia. Rada Sakura je špecifická jemnou, príjemnou vôňou ryžového mlieka a čerešňového kvetu. 
Mala som ešte z tejto rady aj olej do sprchy a telové maslo ktoré boli famózne a určite vám o nich napíšem. 

SAKURA SUCHÝ OLEJ 


Dokonalo voňavý s luxusným skleneným balením. To je on, suchý olej s kvetinovou vôňou japonskej čerešne, ktorý prekrásne rozvonia a výživí vašu pokožku, ale aj miestnosť, dokonale rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva žiadny mastný film na pokožke.
Je naozaj ultraľahký a vďaka svojej nemastnej konzistencii je skvelým pomocníkom nie len pre pokožku vášho tela ale aj vlasy, končeky ktoré krásne scelí, výživí a sú dokonalo leskle a voňavé. A to vám poviem toto je čistá závislosť zaspávať s tak lahodnou vôňou vo vlasoch. 


Produkty od Rituals sú naozaj úžasne a celá rada Rituals of Sakura je fantastická a nádherne voňavá. Každý jeden produkt vám zaručí dokonalý zážitok. Jednoducho ich musíte skúsiť. 
Olej má pumpičku, takže nič nepooblievate, priamo si aplikujete na telo alebo do dlaní toľko oleja koľko potrebujete.
Vôňa je celkom výrazná, sladko kvetinová.


Každé použitie je naozaj zážitkom a ja ten olej úplne milujem. Pokožka je jemná, vláčna, hydratovaná, krásne hebká a dokonalo voňavá.
Skúste neoľutujete. Ak by som už takto na začiatok mohla zhodnotiť tak tento olej stojí za každé € a aj vyskúšanie. 

SAKURA ANTIBAKTERIÁLNY GÉL NA RUKY

V tejto dobe nie je nikdy dosť antibakteriálnych gélov. Avšak toto je skvelý pomocník nie len v období pandémie ale aj ako ochrana vášho zdravia v akejkoľvek situácií.


Gélik má výraznú kvetinovú vôňu po čerešni, ktorá aj na rukách zotrvá dosť dlho. Gél absolútne pokožku rúk nevysušuje, nedráždi aj keď obsahuje viac ako 60% alkoholu. 
Stačí ho naozaj máličko a postará sa o čisté a svieže ruky. Jedinou nevýhodou gélu je jeho malé balenie. Pretože je naozaj úžasný. Aj keď sa vám zmestí do najmenšej kabelky. 

RITUALS REVE DE HANAMI 

"Všetky ženy milujú parfumy, ak hovoria nie, ešte nenašli tú pravý." 
Marilyn Monroe


Dokonale kvetinovo ovocná vôňa, plná kvetu Sakury ktorú dopĺňajú ovocné tóny ličí a hrušky.
Vôňa vhodná na jar aj leto, krásne výrazná, so sladkými podtónmi vanilky a roztomilý malý flakónom s dreveným vrchnáčikom s krásnym detailom značky Rituals. 


Dizajn je nádherný, krásne ženský a luxusný, do detailov vyšperkovaný so zlatým nápisom na flakóniku aj vrchnáku.
Reve de Hanami vás prenesie do rozkvitnutej záhrady japonskej čerešne a pohladí vaše zmysly.
Vôňa je nádherná, cítite ju celý deň, ale nie je to ten tip vône, z ktorej vás bude bolieť hlava. 
Toto je malá 15ml verzia ale nájdete ju aj ako 50ml za cenu 42€ priamo na stránke rituals-cosmetics.sk
Ak ste energická, plná elánu, romantička a máte radi práve toto voňavé rozkvitnuté obdobie bude aj pre vás. 


HLAVA: ličí, hruška, bergamot
SRDCE: kvet japonskej čerešne 
ZÁKLAD: ambra, suché drevo, vanilka, pačuli

A najmä
Dobrý parfém je momentom veľkej radosti, o ktorú sa vždy snažíme. Tak si tú radosť aj urobte. 

Ďalšími novinkami boli pre mňa produkty od Essence a Catrice. 


Značky teraz chŕlia novinky za novinkami tak sa teším, že vám niektoré môžem predstaviť. 
Značku Essence a Catrice mám rada. Nájdete tam mnoho produktov ktoré skutočne stoja za vyskúšanie. 

CATRICE LIFT UP MASKARA


Rovnako ako aj s novinkami dekoratívnej kozmetiky, tak aj s maskarami sa roztrhlo vrece. Skoro každá značka čo poznám prišla teraz na jar s novou maskarou. 
Práve táto od Catrice vám sľubuje maximálnu dĺžku a neskutočný objem,  rozdelenie a vyčesanie rias. 
Zo začiatku som si s ňou veľmi nesadla, pretože bola strašne mokrá a riasy mi kvalitne zlepolovala. Vyzeralo to fakt strašne.
Teraz je pre mňa dôležité si ju ešte poriadne poobtierať pretože aj na fotke vyššie vidíte ako strašne mokrá je. 


Nájdete ju aj vo vodeodolnej verzii v modrom balení. Maskara ma silikónovú kefku s krátkymi štetinkami a nie je veľmi poddajná, tak si treba dávať aby ste si nepichli do oka. 
Počas dňa sa mne nedrolí, neobtláča a vydržala aj intenzívne cvičenie. 
Na riasách mi stačí jedna vrstva ďalšie už zlepujú a nevyzerá to veľmi dobre. 
Cena je ale 5€ čo je podľa mňa skvelé, ale ak to mám uzavrieť, tak podľa mňa sú aj lepšie. 


Efekt sa mi ale celkom páči a používam ju rada. 
Čo na ňu hovoríte vy? 

Ďalšou novinkou je paletka od Essence
Hneď na začiatku napíšem, na to, že je to drogériová značka sa mi páči a prekvapila ma svojimi tienmi a pigmentáciou. 

PALETKA OUT IN THE WILD Don't stop Blooming je skvelá pre modroočky a hnedoočky. Nájdete v nej 12 tieňov, veľký palec hore dávam najmä za prechodový telový odtieň. 


Milo ma prekvapil jej dizajn a aj reliéf tieňov. Aj mi bolo ľúto ho zničiť. Tiene jemne prášia, ale mne to nejak extra neprekáža, pretože vždy najprv líčim oči a zásadne štetec oklepávam.


Swatche paletky a celková pigmentácia vyzerá skvelo, ja som s ňou vytvorila ľahké jemné líčenie na deň ale aj výraznejšie tmavšie líčenie (tie nájdete dole). Tiene vydržali, nezlievali sa, nefľkatili mi a ani sa počas blendovania nestrácali. 

(swatche paletky Don't stop Blooming) 

Musím skutočne priznať, že ma milo prekvapila. Ak sa líčite sporadicky, máte radi hnedé odtiene, odtiene champan skúste sa po nej mrknúť a aj cena je celkom priateľná.
Tak a ešte líčenia. Ďalšie detaily vám ukážem aj na mojom Instagrame tak sa vám snáď budu páčiť. 


Paletku nájdete aj na eshope kupkosmetiku.CZ kde je množstvo produktov a noviniek z dielne Essence a Catrice. 

Krásny podvečer 

Tatiana 










Za produkty ďakujem @aromecz v rámci dlhodobej spolupráce.








Komentáre

  1. Ahoj, balíček vypadá skutečně krásně. Produkty Rituals jsou super, zvláště pak ty do sprchy - vany, nebo i tělové krémy mi velmi vyhovovaly = voněly. Řasenka Ti dělá opravdu krásné a bohaté řasy, ale ty máš krásné a kvalitní své. ☺♥ Krásný večer přeji.

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár. Skutočne musím súhlasiť, že produkty Rituals sú skvelé a stoja za vyskúšanie.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára