Mliečne novinky od Garnier


Pekný štvrtkový večer, 
pred časom Garnier rozšíril svoju mliečnu radu o ďalšie produkty a to nie len na vlasy ale aj pleť a to vo forme textilných masiek. Je skvelé, že vsadili práve na kokosovú vôňu, ktorú podľa mňa zbožňuje mnoho mnoho žien. 
Výnimkou nie som ani ja a preto som sa veľmi potešila. 
V kozmetike rada vyhľadávam práve kokos a med či vanilku. S prvou mliečnou maskou s vôňou medu som si veľmi nesadla a tak som bola nesmierne zvedavá na túto. Išlo skôr o to, že mi v nej vadila výrazná mliečna vôňa a ten med som ani necítila. 

BOTANIC THERAPY HAIR MILK MASK

Vyživujúca vlasová maska pre suché a slabé vlasy, zložená z viac ako 96% prírodných zložiek má vlasy zregenerovať po celej dĺžke, výživiť a dodať im oslnivý lesk. 

Vďaka ľahkému zloženiu preniká do hĺbky vlasu po celej jeho dĺžke čím ho regeneruje a navracia vitalitu. 


Menší tip pre vás ak chcete aby sa z masiek a kondicionérov vždy vstrebalo do vlasu čo najviac zložiek/živín a vitamínov presušte si vlasy uterákom. 


Ľahká mliečna tekutá konzistencia je na vlasoch príjemná a absolútne ich nezaťažuje a tak ju môžu používať aj ženy s jemnými vlasmi. Výhodou masky je, že neobsahuje silikóny. Rýchlo sa aplikuje, nezanecháva mastný pocit na vlasoch a dokonale ich výživí, zjednotí zanechá jemné, hladké a scelené už po jednom použití.

Bonusom je ľahké rozčesávanie vlasov, ich lesk a príjemná vôňa. V tejto maske absolútne vôňu neprebíja mlieko čo je úplne skvelé. 
Mňa veľmi oslovil aj biely dizajn a recyklovateľná fľaška. 
Cena 4,30€ za 250ml je podľa mňa skvelá. V ponuke nájdete ďalšie tri masky a rak si môžete vybrať priamo na váš typ problému. 

NUTRI BOMB VYŽIVUJÚCA MASKA S KOKOSOVÝM MLIEKOM 

Prvú novinku, ktorá si naprosto získala moje srdce je táto vyživujúca maska s kokosovým mliekom na suchú a mdlú pleť.  Obsahuje bio kokosové mlieko a kyselinu hyalurónovú, ktoré sa postarajú o perfektne vypnutie pleti a jej výživu. 
Pleť je po nej krásne svieža, vyzerá naozaj úžasne. Na pleti ostáva chvíľu lepivý pocit ale potom ako sa sérum vstrebe zmizne. 


Nevýhodou, ktorú vidím o oboch masiek je, že v obale je také veľké množstvo séra, že by vystačilo aj na ďalšiu masku. 
Sérum je naozaj hustej mliekovej konzistencie, nekvapká ani nesteká po maske čo je jej plusom. Ja si tieto masky dávam po kúpeli kedy je tá pleť naozaj suchá a napnutá. 


Masky Nutri bomb majú trošku rozlišné plátienko na aké sme pri hydra bomb zvyknuté, je hrubšie ale poddajné a sedí na pleti dobre. Po 15 minútach je plátienko stále mokré, skutočne je na maske toho séra dosť veľa. Pleť je vláčna, napumpovaná krásne rozžiarená, vypnutá a nádherne ptevoňaná. S výsledkom som nadmieru spokojná. Cena masky je 2,30€. 

NUTRI BOMB VYŽIVUJÚCA MASKA S MANDĽOVÝ MLIEKOM 

Dávka hydratácie, pružnosti a povzbudenie pleti. To sa ukrýva v tomto malom balíčku. Ďalšia skvelá maska obohatená o mandľové mlieko a kyselinu hyalurónovú, ktorá prebudí mdlú a suchú pleť. 



Vôňa masky je jemná, príjemná mňa veľmi očarila. Na fotke vidíte, že je v balíčku naozaj veľké množstvo séra, ja som si ho ale odložila aj na druhý deň a len tak zľahka vmasírovala do pleti pri rannej skincare namiesto séra. 

Po tejto maske som mala dlhšie lepivý pocit na pleti myslím, že preto lebo mi ostalo dosť nevstrebaného séra na pleti keď som si dala dole plátienko. Nemalo by zmysel si to umývať, aj keď som miestami mala chuť to urobiť. 
I napriek tomu pleť ostala krásne svieža, jemná a hladká, krásne vypnutá. 

Cena je opäť 2,30€ na stránkach notino.sk


Tak čo hovoríte na novinky? Zaujali vás alebo ste už nejakú z nich vyskúšali. 
Ja som s produktami nadmieru spokojná a ostávam im verná. Podľa mňa sú Garnier masky na pleť úžasné a bezkonkurenčné.

Pekný večer Tatiana 






Ďakujem Garnier.sk za zaslanie produktov na vyskúšanie 



 

Komentáre

  1. Novinky vyzeraju super, premyšlam či som ich už niekde zahliadla, ale poobzerám sa po tej maske na vlasy, tá vyzerá fajn. Masky na tvár tohto typu vobec nemusim... už som skušala viacere, neviem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som s tým mliečko na vlasy spokojná ale zase to medové mi nevyhovovalo kvôli nepríjemnej vôni mlieka.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára