Augustový Arome balíček


Krásny deň,

augustový Arome balíček bol teda nadupaný skvelými novinkami a úžasnými produktami na pleť, čo naň hovoríte? Ja som si opäť s produktami oddýchla a užila relax a jednoznačne vyskúšala niečo nové a spoznala novú značku.

Blíži sa nám jeseň a musím skonštatovať, že tento rok ubehol opäť neskutočne rýchlo, alebo mám len taký dojem ja? S dievčatami z Arome.cz už zdieľam svoje recenzie pol roka. Teda nestíham sa čudovať. Vyskúšala som niekoľko úžasných produktov a značiek, ktorésa stali našou súčasťou. Teraz ale poďme ku balíčku. 

RITUALS OF KARMA MLIEČNY SPREJ NA OPAĽOVANIE


Produkty z rady Ritual of Karma, som Vám predstavila v minulomesačnom Arome balíčku. Základom v zložení je lotos a biely čaj, ktoré navodia pokoj a relax a dokonale prevoňajú pokožku.

Tentokrát som dostala na vyskúšanie mliečny sprej na opaľovanie s ochranným faktorom SPF30.
Aplikácia sprejom je skvelá, jednoduchá a rýchla. Nikde vám mliečko nepotečie a ani sa nevyleje ak sa otvorí čo je úžasné. Mliečko je na pleti ľahké a pri kontakte s pokožkou rýchlo vsiakne. Neostáva na povrchu, krásne ju zhydratuje a pokožka nie je mastná ani zaťažená.
Obsahuje prírodné antioxidanty - biely čaj,vitamín E tiež gingo bilobu.
A tá vôňa je úžasná, táto rada mi jednoducho sadla, úplne som sa stala závislá na tej vôni. Musíte ju vyskúšať.


Mliečko chráni pokožku nie len pred UVB ale aj UVA žiarením a je vodeodolné. Po kúpaní a nadmernom potení ho však treba reaplikovať.
Cena je 18,50€ no kvalita produktu je poznateľná.

LIRENE


Značka Lirene je pre mňa neznámou a novou značkou. Lirene patrí do portfólia poľskej firmy Dr. Irena Eris, a hlavnú ponuku tvorí kvalitná dámska kozmetika. Lirene sa zameriava na výrobu kozmetických prípravkov starajúcich sa o pleť, pričom sa kladie dôraz na ingrediencie, ktoré bude znášať každý typ pokožky.

 LIRENE ECO POWER HYDRATAČNÁ A UPOKOJUJÚCA MASKA


Bavlnená textilná maska, obohatená o aloe vera a ryžový proteín, ktorá pokožku hydratuje a zmierňuje podráždenie.

Aloe vera uzamyká v pokožke vlhkosť a tak ju maska precízne zhydratuje a dodá jej chýbajúcu vodu.
Ryžový proteín je bohatý na peptidy, ktorý sa postará o výživu a vyhladenie.

Maska má jemnulinké plátienko, sedí na pleti celkom dobre a je neskutočne nacucaná sérom. Vo vnútri je maska poskladaná akoby na plastovej predlohe. Neviem či je to ňou, ale maska má vôňu umelej hmoty čo sa mne osobne veľmi nepáči.

Účinky sú fajn, po 15 minútach je pokožka nacucaná a napapaná sérom, krásne zhydratovaná, vypnutá a svieža. Pleť ostáva jemne lepkavá, ale po nejakej dobe to prejde. Ja som mala pokožku vydráždenu od peelingu a naozaj začervenanie a podráždenie zmizlo.
S maskou som stále na pochybách účinky sú fajn ale vôňa ma odrádza.
U týchto masiek si však treba pleť jemné oolachnut vlažnou vodou, čo je podľa mňa negatívom. 

LIRENE ORGANIC POWER REGENERAČNÁ TEXTILNÁ MASKA


Textilná regeneračná maska proti vráskam s organickým kokosom a zlatobyľou, ktoré vypnú a vyhladia pleť, dodajú jej hydratáciu a výživu je skvelá.

Luxusne sa postará o pleť a dodá presne to čo potrebuje. Pokožka nie je začervenaná, na pohľad svieža, glowy a jemná na dotyk. Už po prvom použití vidíte na pleti zmeny čo je naozaj super.
Opäť je maska neskutočne mokrá takže aj po 15tich minútach je stále hodná použitia.
Jediným negatívom je vôňa, pretože som čakala, že bude voňať ako kokos, čo sa však nekonalo.

Myslím, že keď napíšem, že sú aj lepšie masky nebudem klamať a v podstate som mala pocit akoby som skúšala dve totožné masky.

YVES ROCHER ROZJASŇUJÚCI PEELING


Zbierka zábavných a farebných masiek od Yves Rocher je plná omamných vôní a organických rastlín z La Gacilly, v ktorej nájdete aj tento rozžiarujuci peeling.

Výťažky z rumanu roľného navrátia mdlej pokožke jas a dodajú jej prirodzený glow.
Peeling má príjemnú krémovito našlahanú textúru, pričom celá maska je rozžiarujúca a krásne sa leskne (detail mate na fotke nižšie) . Zrniečka v peelingu sú jemnulinké a tak veľmi šetrne exfoliuje.



Dáva sa na vlhkú pleť, ktorú si premasírujete a umyjete. Peeling je skutočne príjemný, aj keď mohol by aspoň trochu hydratovať. Vôňa je jemná, príjemná.

Síce je pokožka krásne jemná, nemastná, ale ja som mala o chvíľu dosť silný pocit pnutia a tak som si musela poriadne pleť nakrémovať a hydratovať.
I napriek tomu ma takéto masky bavia, páčia sa mi ich obaly, veľkosť a rôznorodosť.
Balenie je malé, skvelé aj na cestovanie.


Čo hovoríte na tohto mesačný Arome balíček? Zaujalo vás niečo?

Ďakujem @aromecz za balíček produktov.

Prajem pekný deň Tatiana

Komentáre

Zverejnenie komentára