Bylineo príroda na dosah


V harmonickej spojitosti bylín a prírodných zložiek, vznikla v roku 2018 česká značka pochádzajúca z Mladej Boleslavi BYLINEO.

Bylineo sa zaručuje, že obsah bylín v ich produktoch je 10% čo je v skutku naozaj dosť vysoké číslo a tým sa líšia od ostatných prírodných značiek. Každý druh obsahuje 99% prírodných zložiek a krémy v tejto zložke majú spomínaných 10% bylín.

Všetky produkty sú vyrábané ručne a ich obaly sú dermatologicky testované.
Cena produktov je podľa mňa optimálna, pretože za prírodné produkty  si vždy priplatíme.


Vôňa produktov je jedinečná, bez pridaných umelých aróm.  Medzi produktami nájdete rôzne farebné variácie a produkty sú na rôzne typy pleti a problémy.
Bylineo sa zameriava na pleť staršiu, mladšiu, s problémami, ale v ich ponuke nájdete produkty aj proti bolesti či zvieratká.

Na testovanie som dostala testovaciu sadu, ktorá je vyskladaná produktami v menších obaloch, avšak dajú sa plne otestovať. Na testovanie som si nechala dlhšie obdobie, pretože som toho názoru, že prírodnú kozmetiku treba skúšať dlhšie aby ste dospeli k relevantnému názoru. A tak poďme na to.......


Jenom krém

Tento krém má bielu farbu a príjemnú jemnú vôňu. Je vhodný pre všetky typy pleti a na pleti je veľmi príjemný. Jeho prednosťou je, že je vhodný aj na očné okolie. Po nanesení sa krém vsiakne a nezanecháva na pleti mastný film.


Ponúka pleti dostatočnú hydratáciu, jemnú pleť, zvyšuje elasticitu a jeho zložky sú obohotané o bambucké a kakaové maslo a vzácne prírodné oleje. Ja ho občas využívam aj pod make-up a zatiaľ som s ním spokojná. Vyhovuje mi aj konzistencia a aj to ako sa správa na pleti.
Krém nájdete tu za cenu okolo 16€.

Micelární mléko a noční krém

Micelární mléko veľmi jemne a šetrne odstráni  make-up aj vodeodolnú špirálu.
Pomáha udržiavať hydratáciu a rovnováhu pH pleti a vďaka prírodným olejom (kukuričný, klíčkový, konopný) a bylinným extraktom a vitamínu E a C zaručuje protizápalový, hydratačný, čistiaci a detoxikačný účinok.
Mléko som Vám ukazovala priamo v story na Instagrame a mohli ste vidieť jeho účinky. S tým čo si neporadil bol len dlhotrvajúci rúž. Jemnou masážou mléka som odstránila väčšinu make-upu. Pleť má po ňom mierne štípala a tak predpokladám, že mi nesadla nejaká zložka. 
Nájdete ho tu za cenu 10€.


Noční krém obsahuje prírodné aktívne biolátky (kakaové a bambucké maslo, prírodné oleje, panthenol, betaglukany), ktoré pleť dokonale vyživia, odstránia poškodené odumreté bunky a zanechajú pleť jemnú, hydratovanú, sviežu a na pohľad šťavnatú. 
Noční krém má veľmi zaujímavú hnedkastú farbu a aj keď viacerým blogerkám pleť farbil mne nie. Pleť som mala po nanesení veľmi príjemnú na dotyk, vyplnenú a krém okamžite vsiakol a nevytvoril mastný film. Krém som si veľmi obľúbila a používam ho stále, keďže stačí naozaj máličko.
Nájdete ho tu za cenu 18€.

Regenerační krém

Regenerační krém patrí do skupiny krémov, ktoré môžete využívať namiesto jenom krému alebo nočního krému. Má veľmi bohaté zloženie sustreďujúce sa na hydratáciu a výživu, pôsobí antisepticky a antibakteriálne. Vďaka jeho zloženiu si poradí s ekzémom a môžete ho používať aj u detí starších ako 3roky.


Má krásnu vôňu a ak potrebujete zregenerovať, hydratovať, vyživiť a zbaviť sa suchých miest tento krém je ten pravý. 
Ja som ho používala aj pod make-up, krásne vsiakne a s bázou make-up drží celý deň. 
Nájdete ho na stránke tu za 16€.

Pleťové tonikum

Jediný produkt, ktorý mi prišiel tekutý bolo toto tonikum. Tonikum čistí a ukľudnuje pokožku a je vhodný aj pre citlivú pleť. 


Môžete ho využiť na dočistenie pleti, odstránenie masky či peelingov. K pleti je veľmi šetrný vďaka bylinnému komplexu, minerálnej vode, panthenolu, ružovému esenciálnemu oleju a mnohým ďalším. Pleť je po ňom čistá, príjemne vláčna a hydratovaná, pripravená na použitie ďalších produktov ako sú séra a krémy.
Nájdete ho na stránke tu za 7€.

Maska


Masky patria do mojej rutiny starostlivosti o pleť. Je veľmi dôležité používať ich a starať sa o pleť.
Maska zo sopečného ílu, rašeliny a soli z mŕtveho mora zregeneruje a dokonalé vyčistí póry.

Maska je veľmi intenzívna, čistiaca a po nanesení priam "cítite" ako pracuje s nečistotami na pleti. Je hustejšia ale pomocou štetca sa nanáša veľmi dobre a jednoducho. Za cca 15 minút na pleti zaschne a dosť ju sťahuje. Je na Vás či ju odstránite teplou vodou alebo už spomínaným tonikom.


Pleť je po nanesení veľmi príjemne vyhladená, jemná a čistá. I napriek ílu nie je vysušená. Masky mám naozaj veľmi rada a túto sú šetrím pretože už jej mám na dne. Za mňa skvelý produkt!!
Nájdete ju tu za cenu 37€.

Tělové mléko

Síce nepoužívam veľmi často telové mlieka ale toto som skúsila. Veľmi často mávam po holení nôh suchú, podráždenú pokožku. Chcela som vyskúšať toto mlieko pretože jeho kombinácia prírodných olejov (avokádový, konopný, klíčkový, šípkový, jojobový) prírodné maslá a extrakty zabazpečia pleti dokonalú hydratáciu, obnovia prirodzený film a pleť  je po ňom jemná, vláčna a príjemne voňavá. 
Mlieko som si veľmi obľúbila, je skvelé a stačí ho máličko. Pokožka je po ňom oveľa menej napätá, červená a super hydratovaná.
Nájdete ho tu za 9€.

Krém na ruce

Práve v tomto období som mala dosť zničenú a popukanú pokožku rúk. Píšem v minulom čase pretože krém mi veľmi pomohol, pokožka rúk nie je suchá, popraskaná, podráždená a červená. Pokožka rúk má veľmi svrbela a po aplikácii krému mi ruky ostali jemné, hydratované, nepodráždené a veľkým plus neboli mastné. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a hydratuje.
Skvelý produkt. Je obohatený o prírodné extrakty a vitamíny E, D, C a esenciálne oleje a mnoho ďalších. 
Nájdete ho tu za 13€.

Rudolfovo mazání

Gél na unavené svaly a bolestivé miesta si vďaka bylinným extraktom, olejom a siliciam poradí s bolesťou ľavou zadnou . Neobsahuje žiadne analgetiká a nočná aplikácia je podľa mňa najlepšia. Bolestivé miesta si premasírujete a počas noci necháte oddychovať. 


Môžete ho využiť aj na bolestivé kĺby, ale aj pri rehabilitácii. Vsiakne sa rýchlo do pokožky a na povrchu pokožku nezanecháva lepkavú . Využívam ho veľmi rada, pretože po celom dni mi masáž vždy padne vhod a nohy sú potom oddýchnuté, nebolestivé a zregenerované.
Nájdete ho tu s cenou 10€. 

Produkty značky Bylineo na veľmi oslovili. Mám pár, ktoré som si obľúbila viac (krém na ruky, jenom krém a noční krém). Je vidieť, že práca na značke nebola prvoplánová a každý jeden krém, gél a produkt má čo to do seba. 

Ďakujem Bylineo za poskytnutie vzoriek a možnosti otestovať vaše produkty. 

Čo vy a prírodné produkty? Áno/nie? Oslovila Vás značka? 

Pekný deň 
Tatiana🖤

Komentáre

  1. Oslovila ma najmä maska. Ílové používam a každá pôsobí trpchu inak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno táto je skvelá 👍bola som prekvapená že tvar nebola suchá.... Odporúčam

      Odstrániť
  2. Mě sedělo tonikum a denní krém a teď mám ještě šampon, který je skvělý :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno na šampón sa teším aj ja teda a tonikum bolo fajn pekne dočistilo pleť som moc spokojná

      Odstrániť

Zverejnenie komentára