Avon Anew Clinical v boji proti vráskam


Pekný večer,

Značka Avon je celosvetovo najznámejšia, ktorá predáva produkty nie len pleťovej starostlivosti, ale aj dekoratívnej kozmetiky či produktov starajúcich sa o naše telo a vlasy. Za sebou už má mnoho rokov, mnoho práce a samozrejme aj spokojných zákazníkov.

Spočiatku som produkty od firmy Avon používala aj ja denno denne, ale ako som vyskúšala ďalšie produkty našla som si svoje stálice, ale o tých inokedy.
Viem, že mnohé ženy nedajú dopustiť na katalógové podukty a preto aj ja občas recenzujem takéto produkty aby som mala prehľad nie len ja, ale aj vy.

Medzi ženami je teraz veľká osveta čo sa týka starostlivosti o pleť. Dôležité je uvedomiť si, že si treba vždy zvoliť tu správnu starostlivosť a nekombinovať niekoľko produktov rôznych rád. Tak sa teda poďme dnes pozrieť na túto Anew Clinical anti wrinkle.

Vyplňujúca starostlivosť proti vráskam s 1,5% kyselinou hyalurónovou 

Každá viete, že kyselina hyalurónová je skutočne zázrak, ktorý je teraz vyhľadávaný a to nie len ženami v zrelom veku, ale aj mladými ženami. V sére sa nachádza kyselina v molekulách troch veľkostí.
Veľké molekuly okamžite vypínajú povrch pleti. Stredné molekuly vnikajú hlbšie do pleti pre boj s vráskami a malé molekuly vnikajú do najhlbších vrstiev pleti pre dlhotrvácnu hydratáciu.


Starostlivosť má gélovitú konzistenciu, vo fľaštičky je sérum také hustejšie priehľadné. Na pleť si stačí naniesť 3-4 kvapky. Tu však nastáva problém, že mne to proste nešlo kvapkať. Je to príliš husté aby sa to dostalo do pipetky a tá potom naťahuje len vzduch alebo je to také poloprázdne. Mne starostlivosť veľmi nesadla, vadí mi jej silnejšia vôňa, vadí mi to dávkovanie, na pleti nie je nijak zaťažujúce, ale mala som pocit nepríjemnej lepkavej pleti. Nič pre mňa.


Okrem iného je v starostlivosti denaturovaný alkohol , ktorý môže časom namiesto hydratácie spôsobiť vysušenie pleti. 


Vyhladzujuce pleťové sérum proti vráskam s 0,1% čistým retinolom

Sérum s 0,1% čistým retinolom by malo eliminovať hlboké vrásky a tak môže byť alternatívou botoxu, keďže preniká hlboko do pokožky.
Sérum bojuje proti vráskam, podporuje ochranu kolagénových vlákien a redukuje pigmentáciu na pleti.


Sérum má ľahkú krémovú konzistenciu, nijak pleť nezaťažuje a po vstrebaní je pleť príjemná, nie je napnutá ani suchá. Sérum sa nanáša večer na vyčistenú pleť. Dávkujete si ho vďaka pumpičke a stačí malé množstvo v priemere jedno stlačenie. Avšak výhradu mám k zloženiu a to k tomu, že nájdete v zložení BHT (butyl hydroxytoulén), ktorý sa síce využíva ako antioxidant, ale má toxické účinky na imunitný systém a môže byť narušená fyziologická funkcia hormónov. Takže toto je pre mňa dosť závažné a tým pádom nepoužiteľné.


Avšak skúsila som ho používať aspoň večer, aby som mohla napísať recenziu, nemám voči nemu žiadne výhrady, na pleti som nespozorovala žiadne zmeny, takže pre mňa je to skôr zbytočne používať.
Vôňa séra je jemná, nejak ma neobťazovala no i napriek pravidelnej aplikácií na pleti mne nerobí nič. Cena séra je 15€.

Zaujímalo by ma či vy používate takéto séra alebo teda produkty z katalógov.
Ja nie som s produktami nejak extra spokojná. Vyskúšala som už niekoľko lepších starostlivostí o pleť a tak tieto na hydratáciu a vyhladenie vrások neodporúčam.

Pekný večer

Tatiana

Komentáre

  1. Ja už dlho rozmýšľam že si kúpim sérum nejaké ale skôr som pozerala po tom od Renovality. Tak sa asi pozriem aj po tomto teda :)

    ŠATY NA VIANOCE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára