Nabla Cutie paletka NUDE


Vitajte! 

 Novinka od Nably, ktorá k nám prišla v júli  s novou DENUDE kolekciou v ktorej nájdete aj túto CUTIE PALETTE NUDE je už u mňa doma nejakú chvíľku a konečne som ju vyskúšala a pozrela sa na ňu.

Nemohla som odolať obom Cutie paletkám a tak Vám ich predstavím postupne.
Ako prvú som si zobrala túto neutrálnu NUDE paletku, ktorá je podľa mňa vhodná pre všetky ženy, vhodná aj na bežný deň alebo večer. Dokážete s ňou vykúzliť jemné ligotové líčenie, líčenie, ktoré podtrhne Vašu krásu, ale aj výrazné večerné líčenie vhodné na ples či slávnosť. Je skutočne skvelá.


 Paletka je v peknom pieskovom obale pričom názov Cutie palette je vyskladaný kamienkami. Myslím, že môžem napísať, že Nabla to jednoducho s obalmi vie. Obal je opäť magnetický, za mňa veľké plus pretože sa Vám paletka sama neotvorí. Je menšia vhodná aj na cestovanie so skvelým veľkým zrkadlom. Nájdete v nej pomerne veľké panvičky so šiestimi tieňmi.


 Tiene sú vysoko pigmentované.

Konzistencia metalických tieňov je úžasná maslovitá až mokrá nanášajú sa neskutočne dobre a teda prstom si aj zachovávajú vysokú pigmentáciu.
Dva matné tiene sú za mňa sklamaním. Majú veľmi divnú konzistenciu, sú suchšie ale pri naberaní nenaberiete prášok, skôr je tieň taký akoby hrudkovitý a aj na oku máte taký pocit hrudiek, ktoré potom opadajú popod oko. Samozrejme dá sa s tým pracovať, len som čakala viac.
Ja som Vám na Instagrame pripravila aj video so swatchmi tak ak máte chuť nakuknite na môj instagram


S paletkou som vytvorila tieto dve líčenia.

Prvé je jemnejšie teda aspoň pre mňa, je to dymová očná linka v prednom kútiku predĺžená, ktorá má zvýrazniť pohľad a urobiť ho dramatickým.
Linku som si vytvorila tieňom NO DOUBTS následne som do neho išla čiernym PLASTICK a jemne rozmazávala. S čiernym tieňom pracujte veľmi opatrne pretože je vysoko pigmentivaný.


Druhé líčenie je jemnejšie. Urobila som naň detailne story aby ste videli ako vzniká druh líčenia haloeyes. 
Na stred oka som používala tiež MOONLIGHT, ktorý má nádherné odlesky. Namiesto čiernej môžete ostať v hnedej farbe ak nebude chcieť líčenie také tmavšie. 


Paletku Vám odporúčam i napriek veľmi zaujímavej konzistencii matných tieňov.
Je to využiteľná paletka na každý jeden deň.
Nájdete ju na stránkach Stayunique za necelých 24€ tu

Zaujala Vás paletka? A čo hovoríte na líčenia.

Pekný nedeľný deň

Tatiana 🖤

Komentáre