Farmasi Baby


 Pekný sobotný večer

V rámci spolupráce s firmou Farmasi som/sme dostali na testovanie aj detské výrobky. Vôbec som netušila, že v portfóliu produktov sa nachádzajú aj produkty starostlivosti o bábätká a deti a tak sme sa teda vrhli do testovania.
V prvom rade by som chcela veľmi pekne poďakovať, že sme mali možnosť vyskúšať výrobky aj z tejto rady.


 Alžbetke všetky produkty vyhovujú, nemala žiadnu kožnú reakciu ani nič podobné. No popravde ani sa nečudujem, keďže zloženie produktov je vyhovujúce, nie sú tam žiadne látky dráždiace a vyvolávajúce ekzémy, zbytočné parfémy a agresívne konzervanty. Teda sú vhodné pre pokožku detí a aj bábätiek.
Všetky tieto informácie ohľadom zloženia som konzultovala s Katkou (na Instagrame ju môžete nájsť ako @b_b_w_k), ktorá je v odbore vyučená a rozumie sa do toho. Viem, že teraz mnoho mamičiek zisťuje práve zloženie produktov, čo je naozaj skvelé a preto môžem s kľudným svedomím produkty ODPORÚČAŤ.

OLEJ PRE BÁBÄTKA 

Ako prvý tu mám pre Vás olej pre bábätka, ktorý je hypoalergénny bez prídavných parfémov čomu dávam veľký prst hore. Zloženie oleja je veľmi dobré, v porovnaní s ďalšími produktami čo sme testovali asi najlepšie.


Olej obsahuje 100% organický borákový olej, ktorý je za studena lisovaný z rastliny Borák lekársky a patrí k najdrahším olejom. Je známy svojími hydratačnými a regeneračnými účinkami. Vďaka svojím vlastnostiam preniká hlboko do pokožky a zbavuje ju suchosti a svrbenia.
Olej je na pokožke príjemný, veľmi rýchlo sa vstrebáva a pokožku zanecháva jemnú a príjemnú na dotyk. Rozprašovač dávkuje primerané množstvo oleja a má široký rozptyl.
Cena oleja je 8€.

KRÉM NA ZAPARENINY 

Krém na zapareniny ma veľké 100ml balenie, čo vám skutočne vydrží dlhšie obdobie. V zložení hneď ako druhý nájdete oxid zinočnatý, ktorý je veľmi vhodný pri starostlivostlivosti o detský zadoček a predchádzaniu zaparenín. Výborne je, že obsahuje aj bambucke maslo, ktoré pokožku hydratuje a chráni.


Na zadočku zanecháva jemnú vrstvu, tým chráni pokožku a má jemnulinkú krémovú vôňu nijak prenikavú. Ja som si krém natierala aj na ruku, takže len kvôli tomu viem o vôni inak ju necítiť. Na pokožke krém nevsiakne zanecháva ochranný film rovnako ako aj na zadočku.
Cena krému je 4,50€.

MYDLO PRE BÁBÄTKA 

Ako posledné sme testovali tuhé mydlo. Toto je jediný produkt, ktorý mal jemnú vôňu, ale tá nie je nepríjemná ani príliš silná a tak bolo sprchovanie a umývanie s ním príjemné. 


Taktiež obsahuje borakový olej a je bez akýchkoľvek pridaných farbív a parabénov. Pokožka po umytí nie je suchá (Alžbetka nemá žiadny ekzém) takže jej sadol a popravde ja pri nej radšej používam tuhé mydielko. Mydlo pení primerane a pokožku tela nie len umyje ale aj prevonia. Cena mydla je okolo 4€.


Produkty používame aj naďalej a ja som nesmierne spokojná. Celá táto detská rada nám vyhovuje a určite si ju ešte doplníme. Dizajn týchto detských produktov  je lákavý a zaujímavý a nie je príliš prečačkaný za co dávam ďalší prst hore.
Momentálne olej používam aj ja na rastúce bruško a som veľmi veľmi spokojná. Pokožka nie je napnutá, začervenalá, na dotyk hydratovaná. Nepribúdajú mi žiadne strie a preto odporúčam olejček aj budúcim maminkám.


Skúšali ste nejaký detský produkt? Ak áno boli ste alebo ste spokojné?

Ďakujeme za produkty
Pekný večer Tatiana a Alžbetka

Komentáre