Makeup Revolution Reloaded Marvellous mattes paletka


Vitajte 

Myslím, že už veľmi dlho som nepridala recenziu na nejakú paletku, preto som sa rozhodla, že dnes vám ukážem túto Reloaded Marvellous mattes od Makeup Revolution.

Mnoho z Vás paletky Reloaded pozná a myslím, že ste určite vyskúšali aspoň jednu. Predsa cena do 5€ je neskutočne lákavá a teda aj nízka na to, čo nám paletky ponúkajú či už farebným zložením alebo pigmentáciou a kvalitou tieňov.

V tejto dobe veľa maniačok siaha aj po lacnejších no využiteľných paletkách ako sú napríklad aj tieto od Makeup Revolution. Nie nadarmo sa hovorí, že nie je všetko zlato čo sa blyští a toho sa treba občas aj držať.


Ja som paletku dostala od známej z Anglicka, ktorý mi ju kúpila tam, keďže tu ešte nebola dostupná. Momentálne je už dostupná aj u nás v predajniach Dm drogérie, alebo na mnohých stránkach s dekoratívnou kozmetikou. Paletky Reloaded sú dostupné u nás v FM drogérii a tak si môžete aj sami vyskúšať kvalitu tieňov a rozhodnúť sa pre tu pravú.
Niekoľko Reloaded paletiek mi už doma zapadá prachom, ale budem si stáť za tým, že sú skvelé.

Poďme sa teda pozrieť na túto mnoho farebnú matnú paletku.
Presne takáto mi doma chýbala, celomatná a ešte k tomu s takým farebným spektrom. Ak ma sledujete už dlhšie viete, že občas uletím z reality a vyhrám sa s farbami.

(swatche Reloaded Marvellous mattes palette) 


Paletka Marvellous mattes15 matných tieňov, sú vysoko pigmentované no niektoré sú na tom trošku lepšie a niektoré horšie, menej pigmentované a na oku fľakatia.
Tiene sú kriedovitejšie, keď však paletka prišla mala som pocit, že sú tiene mokré, ale na prste držali skôr sa drolili. S odstupom času tiene mierne prášia a pri aplikácií na viečko opadávajú, no nie je to nič hrozné. S paletkou sa dá i napriek tomu pracovať.
Panvičky sú dosť veľké, obal je jednoduchý nič prehnané.
Nájdete v nej snáď všetky farby, možno by som prijala ešte bledo zelenú či hnedú. Na moje prekvapenie fialová neflakatí, biela je však slabšia aj keď ju dokážete nabrať a použiť. Ja tiene vtláčam jemne štetcom a potom pomaly blendujem aby som dosiahla požadovanú sýtosť.
Vzájomne sa tiene blendujú jednoducho a poviem Vám s touto paletkou vytvoríte nespočetné množstvo lookov.
Cena paletky je skutočne nízka na to, ako sa s ňou dá pracovať a preto ju určite ODPORÚČAM. 

Pripravila som si pre Vás ešte tieto tri líčenia, ktoré ste už u mňa na Instagrame mohli vidieť.
V tomto som na celé viečko používala bielu, o ktorej si teda myslím, že je slabšie pigmentovaná a dosť práši avšak ostatné tiene sú fajn.



V druhom looku som sa rozhodla pre ružovú a bledunko modrú. Tu som ešte pridávala máličko fialovej do kútika. Pre mňa úplne dokonalá kombinácia farieb.



V poslednom líčení som ju využila skôr kreatívne, pri som som sa len hrala so zelenou, žltou a čiernou.



Myslím, že aj sami uznáte, že paletka je SUPER a za cenu 4-5€ ju odporúčam každej, ktorá nechce vyhadzovať veľa peňazí, ale chce tvoriť a hrať sa s farbami.

Tak čo na ňu hovoríte páči sa Vám?

Pekný večer
Tatiana

Komentáre

Zverejnenie komentára