Májové DM testovanie Trend It Up produktov


Letné dni utekajú ako voda a aj moje testovanie produktov Trend It Up ubehlo ani neviem kedy a ako.

Vitajte!!!

V balíčku som mala niekoľko produktov dekoratívnej kozmetiky, ku ktorým som bola spočiatku skeptická, ale teda vyrazili mi dych, niektoré. Testovanie som si užila a teda všetky produkty otestovala naplno.
Postupne vám ich predstavím.

Trend it up 2v1 camou make-up 

Make-up a korektor v jednom so stredným krytím, ktorý sa dá vrstviť a tým dosiahnete stedne vysoké krytie. 
Make-up má normálnu krémovitú konzistenciu, veľmi ľahko sa rozotiera a pracuje sa s ním. Aplikácia štetcom zanechá na pleti vyššie krytie, no horšie zapracovanie. 


Odtieň 020 je vhodnejší pre tmavší typ pleti s oranžovým podtónom. Prekryje nedokonalosti a začervenanie avšak v popise uvádzajú, že je vhodný pre súchu pleť čo ja neodporúčam, pretože po zaschnutí má matný finiš, ktorý pleť suší.


Na prekrytie tváre stačí málo, je naozaj dostatočne pigmentovaný. Na pleti nevytvára dojem masky je ľahký i napriek jeho matnosti. Páči sa mi aplikácia cez pumpičku, ktorá je čistá a hygienická. Veľkosť make-upu je štandardných 30 ml.


Make-up je fajn pre nenáročné ženy, ktoré nepotrebujú mať celý deň dokonalú tvár. Výdrž make-upu je okolo 4-5 hodín potom sa začne z pleti strácať.
Myslím, že cena 5,99€ je optimálna.

Trend it up Skin supreme púder 

Ako ďalší mám kompaktný púder. Myslím, že výber správneho púdru je veľmi dôležitý aby vaše líčenie vydržalo dlho a nepohlo sa z miesta. 
Kompaktný púder má veľmi jemne namletú konzistenciu s krásnym vzorom. Mám rada takéto ryhovanie, aj keď mi je vždy potom ľúto do toho siahnuť. 


V balení nájdete aj labutienku, ktorú som ja využila na oblasť oči, avšak púder som viac nanášala štetcom pretože odtieň púdru je tmavší a nesedel mi farebné na celú pleť.
Preto som ho využívala na konturovanie tváre. Myslím, že je to vhodný odtieň a aj to že je matný robí z neho vhodného adepta na kontúrovanie tváre.


Veľmi pekne mi sedí a používam ho skoro denno denne na jemné prirodzene líčenie tváre. Má matno saténový vzhľad a na mierne opálenej pleti sedí perfektne.


Púder obsahuje kukuričný škrob, ktorý dodáva pleti zmatnenie. Cena púdru je 3,69€.

Trend it up Two tone rúž na pery

Každá žena by mala mať vo svojej zbierke aj niekoľko klasických ružov, myslím že to nie je na škodu občas zmeniť dlhotrvajúci za takýto klasický. Čo je ale dôležité, aby mal peknú farbu a dokonale vám sedel k Vášmu podtónu pleti.


Rúž trend it up je dvojfázový a v sebe spája dva odtiene rúžu, ktoré by mali pery optický zväčšiť a pery by mali pôsobiť plnšie.
Pri nanášaní rúžu som však nemala pocit dvoch rôznych odtieňov. Odtieň je dosť teplý oranžový vhodný pre iný typ pleti.


Ma krémovitú konzisteniu, je veľmi ľahký a mastnejší, hydratačný. Žiaľ tieto jeho vlastnosti sa aj odzrkadlia na výdrži. Nečakala som veľa a tento rúž je pre mňa obyčajným drogériovym rúžom. Cena rúžu je 3,69€.

Trend it up contour&glide kontúrovacia ceruzka

Myslím, že každá ktorá sa líči a líči aj iné žienky vie, že tieto kontúrovacia ceruzky na pery sú veľmi dobré, kvalitné a vysoko pigmentované. 


Ceruzka je v odtieni 483 v krásnej studenej malinove farbe. Pracuje sa s ňou skvelo, je mastnejšia po perách kĺže a vďaka avokádovému oleju vaše pery výživý a hydratuje.


Oceňujem strúhatko na opačnom konci a vysúvateľnosť ceruzky. V predajni DM Slovensko ich nájdete nespočetné množstvo a cena 2,19€ je bezkonkurenčná.

Tren it up Fibre Brow gélová farba na obočie

Ak ma už nejakú dobu sledujete viete, že ja osobne s mojím slabunkým obočím využívam pomádky a nie takéto gély, ktoré nič na mojom obočí neurobia. 
Práve táto farba je v odtieni 020 teplejší hnedý odtieň. 


Gél má menší štetinkový aplikátor, farba je s drobnými chĺpkami, ktoré by mali zvýrazniť prázdne miesta na obočí. Samozrejme nie na obočí ktoré je bledé s malým množstvom chĺpkov.

Ja som produkt využila len na fixáciu chĺpkov, ktoré celý deň držali tak ako som ich začesala.
Produkt je vhodnejší pre žienky ktoré majú husté obočie a potrebujú si ho len upraviť, zjednotiť a zafixovať.
Cena je 3,49€.

Trend it up supercharged maskara 

Maskara supercharged je vhodná pre posilnenie rias a dodanie objemu. Je vysoko pigmentovaná a veľmi pekne a precízne prečeše riasy ktoré nadvihne od korienkov. 


Kefka je veľká chlpatá na konci zúžená a naberá primerane množstvo maskary. Pracuje sa s ňou fajn, má dostatočne dlhý aplikátor.

Ak máte radi riasenky, ktoré dodajú Vašim očiam šmrnc určite ju vyskúšajte. Ja som ju použila na fotke o kúsok nižšie a som spokojná. Na bežný deň je fajn. Negatívom však je, že nie je vodeodolná a k večeru sa už dosť mrví popod oči.

Trend it up daily dose of glow 

Každá makeupová maniačka mi dá za pravdu, že rozjasnovač nesmie chýbať v žiadnom líčení, či už ide o jemné denné alebo výraznejšie farebnejšie či večerné líčenie. 

Rozjasňujuce fluidum nájdete v menšom balení s pumpičkovým aplikátorom. Keďže ja radšej používam púdrové rozjasňovače práca bola pre mňa zdlhavejšia a myslím že aj menej precízna.


Odtieň rozjasnovača je 020 krásna zlatistá farba vhodná na leto a rozjanenie dokonale opálenej pleti. Dá sa využiť aj ako tiene pri jednoduchom líčení alebo ho využiť pod make-up či zvýraznenie kľúčných kostí a dekoltu.
Nájdete ho v obchode v troch rôznych odtieňoch a cena je 3,99€.

Trend it up N°1 lak na nechty 

Neónové farby sú teraz vyhľadávané a ja som sa potešila keď som zbadala aj tento odtieň laku. Vyzerá skvelo letne a sviežo.


Je to taký klasický lak, má dosť krátku štetinku a teda ak chcete dosiahnuť vyššiu kryciu schopnosť treba aspoň 2-3 vrstvy. Je obohatený o bio extrakt z morskej riasy a tým zaručí UV ochranu nechtov.
Lak je maličký má 6ml a cena je 1,49€.

A posledný kúsok na záver.

Trend it up Color Cube paleta očných tieňov 

Paletka tieňov bola pre mňa najväčším orieškom. Nevedela som čo očakávať a aká je. Pozrela som si aj niekoľko recenzií a teda nečakala som veľa.
Paletka je vyskladána letnými farbami je pestrá a teda môžete sa s ňou pri líčení vyhrať.  Prvý dojem je, že je to taká detská paletka, ktorá nezvládne nič. Opak je však pravdou.


Keď som vytvárala swatche paletky, len som v nemom úžase sledovala čo sa mi na ruke vytvára. Pri swatchovaní tiene jemne prášili no keďže sú všetky metalické používala som ich na mokro. Ostala som v úžase veď uznajte sami.
Deväť tieňov, ktoré mi priam vyrazili dych.....ale bola som zvedavá ako sa budú správať na oku....a výsledok


Výsledok líčenia stojí za to a ja som z paletky neskutočne prekvapená. Na oko som tiene nabášal na podkladovú bázu od Revlon a tiene len vrstvila. Pracovalo sa mi s nimi dobre, počas líčenia som nemala tiene napadané popod oko a celý deň držali na mieste. Žiadne zlievanie, opadávanie ani vymuznutie tieňov.


Cena paletky je 5, 99€ čo je podla mňa skvelá cena, ak chcete vyskúšať niečo farebné a crazy. V Dm Slovensko nájdete ešte jednu variantu a tou je jej nude verzia


Po líčení som fotky nijak neupravovala a nepridávala sýtosť ani farebnosť. Nepotrebujem nikoho zavádzať. Jednoznačne sa paletka stala najväčším prekvapením z celého balíka.

A čo oslovilo či prekvapilo Vás?
Za balík ďakujem DM Slovensko a firme Trend It Up a za možnosť testovať ďakujem celému tímu Modrého koníka.

Pekný večer

Tatiana 🖤🖤

Komentáre

  1. Ou yeah, tak od paletky som ani ja nečakala veľa, bohužiaľ na predajni nebol tester, tak som ju nechala v obchode, ale vidím, že sa pre ňu asi budem musieť zastaviť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som spokojna ta také peniaze je teda fajn 👍aj keď tiene v panvičke prášia na oku je super

      Odstrániť

Zverejnenie komentára