Avon ružové potešenie



Vitajte,  

Opäť prešiel nejaký čas a ja vám prinášam ďalšiu recenziu na produkty známej katalógovej značky Avon
I napriek tomu, že som už vyskúšala niekoľko značiek rada sa vraciam aj k tejto. Veď prečo nie. A ešte viac ma poteší, keď nájdem niečo, čo je skvelé a čo môžem s čistým svedomím a vedomím odporúčať. 

Tentokrát som siahla po niekoľkých ružových produktoch a som veľmi nadšená, tak sa poďme na to pozrieť. 

ANEW PERFECT SKIN POVZBUDZUJÚCA PLEŤOVÁ STAROSTLIVOSŤ 

Povzbudzujúca pleťová starostlivosť z rady Anew vhodná pre hydratáciu a povzbudenie pleti, vhodná pre mladšiu pleť 25+. Starostlivosť by mala pleti priniesť stiahnutie a redukciu pórov a vyhladenie pleti. Vďaka zloženiu obohatenému o AHA kyseliny, ktoré stimulujú proces obnovy  pokožky a tým podporuje tvorbu kolagénu a zjednocuje tón pleti.


Starostlivosť funguje ako ďalší krok po čistení pleti....čiže ako tonikum. Vďaka jej zloženiu a obsahu AHA kyselín je dôležité použiť ochranný faktor. 
Tonikum si jemne vklepkáte do vyčistenej pleti a necháte zaschnúť. Po  použití je pleť krásne rozjasnená, svieža avšak veľkú nevýhodu, ktorú musím napísať je výrazná parfemácia. Myslím, že nebude pre citlivú a suchú pleť. Na pleti neštípe ani ju nedráždi. 

Je to však produkt, ktorý neurazí nenadchne. Častým používaním pokožku jemne vysušuje, nedráždi, ale pekne stiahne póry a prejasní ju. 
Starostlivosť  nájdete momentálne v katalógu za 7,50€.

BB KRÉM PERFECT SKIN

Jeden odtieň BB krému, ktorý sa prispôsobí každému tónu pleti (vhodný pre svetlejší tón pleti). 
Je tu!!
Obsahuje antioxidačné vitamíny A, E, C a komplex Perfect cell s výťažkami z hodvábu, ktoré sa postarajú o obnovu pleťových buniek a dokonale vyzerajúcu pleť. 


Vďaka svojmu zloženiu krém zjednocuje tón pleti, kryje (celkom dobre) nedokonalosti a pleť rozjasní a dodá jej šmrnc. 
Pleti prinavracia šťavnatý mladistvý vzhľad už v malom v množstve. Veľkým plus je jeho SPF 20, ktoré chráni pokožku pred UVA aj UVB žiarením. Vďaka tomu predchádzate starnutiu pokožky. 


Na pleti vytvára krásny zamatový finiš, znižuje viditeľnosť pórov a krásne pleť zjednotí, pričom prekryje kruhy pod očami, začervenania a nedokonalosti. Musím napísať, že ma veľmi oslovil aj jeho dievčenský romantický dizajn. Veľkosť je 30 ml ako sme zvyknuté aj u make-upov. 


BB krém má krásnu jemnú vôňu, mne veľmi vyhovuje. Na pleti je ľahký, neupcháva póry a krásne ju zjednotí. Odtieňovo mi sedí úžasne, neoxiduje a má teplý podtón čiže má oranžové pigmenty. 
Stačí ho skutočne malé množstvo. Na pleti vydrží okolo 6 hodín bez pohnutia, nedrolí sa ani nežmolkuje. Ja ho nanášam štetcom, jemne púdrujem a na pleti drží pričom sa stráca prirodzene. 
S BB krémom som nadmieru spokojná!!
Krém  je v aktuálnom katalógu za skvelú cenu 6€. Vrelo odporúčam. 

KLASICKÉ RÚŽE MATTE LEGEND 

Ak ma sledujete už nejaký čas viete že rúže sú moja slabosť. Nikdy pri výbere produktov nevynechám aspoň jeden. Tentokrát som si vybrala tieto dva. A poviem Vám nebol to krok vedľa. 
Krásny dizajn, hranato skosené rúže, matný finiš. Neskutočne ma oslovili a ja som šťastná, že som si vybrala. 


Rúže  majú úžasnú pigmentáciu a už v jednej vrstve dokážu pery vyplniť (na obrázku nižšie vidíte pigment na swatchoch). 

Vďaka ich nezvyčajnému tvaru aplikujete rúž veľmi precízne, rýchlo a jednoducho. 

Rúž obsahuje aj podklad alebo teda bázu, vďaka ktorej sa pigment uzamyká v perách a tak dlhšie vydržia. Týmto zabezpečíte perám ochranu a hydratáciu. 

(swatche Matte Legend) 

Najdete ich v 11 odtieňoch a ja už teraz viem, že potrebujem aj iné. 
Naposledy som siahla po odtieni Perfection. Je to krásna mauve farba, krásne studená so štipkou fialovej. Na perách vyzerá fantasticky a úplne ho zbožňujem. 
Ďalší odtieň je Crave. Sýta, studená malinová farba hodiaca sa studenším typom žien. Na perách je výrazná, ale krásna a sexi. 

(na ľavo odtieň Perfection, na pravo odtieň Crave) 

Rúže na perách vydržia pitie, jedlo nie príliš mastné čo mne absolútne neprekáža. Krásne zvýraznia pery, po obtlačení do servítky sa neodtlačajú, nerozpíjajú a absolútne pery nevysušujú. Sú komfortné a príjemné s úžasným matným finišom. Veľmi som si ich obľúbila.
Cena jedného je 6,50€. 

Oslovili vás nejaké produkty, alebo ste vyskúšali? Budem rada ak mi dáte vedieť pod článok. 

Peknú nedeľu Tatiana 



Za produkty ďakujem Avon Slovensko
#spolupraca #barter 

Komentáre

Zverejnenie komentára