Revlon novinky


Vitajte!

Môj beauty kufrík sa opäť naplnil pár produktami od značky Revlon a ja by som Vám ich rada predstavila.

Pokiaľ ide o krásu, nie vždy platí, že treba počúvať rady starších (viď napr. šialené trvalé v 80. rokoch, alebo tenučké čiarky, ktoré mali znázorňovať obočie). Tak keď si nedáte poradiť od starších, čo si tak aspoň prečítať názory tých, čo v tom chodia a majú prehľad? 

Jednou z noviniek je  

Revlon Kiss Plumping Lip Créme

Zmyselné plné pery sú podľa najnovších trendov nevyhnutnosťou! Získajte ich v jedinom kroku s novou krémovou farbou od Revlon.


Vďaka patentovanej zložke Volulip Vám táto farba v okamihu vytvorí plnšie, hladšie a krajšie pery, pričom s postupom času zvačšuje ich objem a zahaľuje ich do príjemne chladivej vrstvy.
Lip Créme je dostupný v niekoľkých odtieňoch, s nádherným lesklým prirodzeným finišom.

 (Na ľavo hore Almond Suede, dole Barely Blush, v pravo hore Spiced Berry a dole Velvet Mink)

Má plastový aplikátor s dierkou v strede, s ktorým sa dá farba naniesť na pery, avšak pre dokonalý vzhľad pier ju môžete skombinovať s kontúrkou. Na perách príjemne chladí a štipka a tak vytvára dojem plnších pier.

Keďže je to len farba na pery neočakávajte prevratnú výdrž. Po výdatnom jedle ich treba opraviť, no je to príjemná zmena pre pery ak používate dlhotrvajúce rúže. Farba má naozaj krásnu vôňu a dizajn.
Jediným negatívom je malé balenie a aplikátor. Cena vo FAnn parfumérii je 8€.
Video k farbe na pery nájdete na mojom instagrame

Revlon Super Lustrous Lipstick

Rúžov nie je nikdy dosť, veď aj Locklear tvrdí:  “Nemôžete stále striedať mužov, tak sa musíte uspokojiť so striedaním rúžov.”

A preto tu mám pre Vás ešte pár tipov.
Super Lustrous majú hodvábne hladkú, krémovú textúru obohatenú o hydratačné zložky, aloe vera, vitamíny C a E. 


Rúže sú hydratačné, pery vyživia nevysušia a poskytujú im antioxidačnú ochranu. Obsahujú intenzívne farebné pigmenty, avšak dajú sa vrstviť takže dosiahnete sýtejšie alebo jemnejšie pery.

Nájdete ich v lesklej alebo matnej variante.

V matnej verzii Revlon Matte is Everything™ by Super Lustrous majú rúže hladkú a sýtu farbu, ktorá pery zanecháva hydratované, vláčne a spoľahlivo matné celé hodiny.
   Pery nesťahujú a dodajú im v jednej vrstve nádhernú sýtu farbu. Majú prekvapivo dobrú výdrž a keď vsiaknu vydržia naozaj niekoľko hodín. Tejto matné verzie som si veľmi obľúbila a odporúčam ich.

 (Odtiene z dola nahor 825 Lovers Coral, 048 Audacious Mauve, 835 Berry Couture)

Obe varianty nájdete vo FAnn parfumérii a budete mať z čoho vyberať. Cena rúžov je 8€.

Revlon ColorStay Crème Eyeshadow

Krémové očné tiene nie sú teraz veľmi vyhľadávaným produktom a mnoho vizážistiek ich nepoužíva, avšak ja som si tieto veľmi obľúbila. 


Očné tiene sú dobre pigmentované  a majú veľmi príjemnú krémovú textúru. Dvadsaťštyri hodinové vodeodolné zloženie po aplikácii na viečko drží a nezalieza do očnej ryhy. Na primery pod očné tiene držia na mieste celý deň a neodtláčajú sa. Počas dňa nemusíte kontrolovať ako tiene vyzerajú pretože sú spoľahlivé a krásne. 


Balenie je doplnené o malý štetček, s ktorým sa tiene dobre nanášajú a dobre aplikujú na menšie plochy.
Tieň 705 Creme Brulee, krásny šampagne odtieň, neustále využívam do vnútorného kútika a na prejasnenie lícnej kosti. Teplý hnedý odtieň 715 Espresso, 745 Cherry Blossom krásna baby ružová farba a 825 Merlot, ktorý má úžasnú slivkovú farbu s modrastými odleskami, môžete využiť či už na celé viečko alebo len zvýraznenie časti oka.
Tiene majú veľmi pekne a masívne balenie, ktoré mne osobne veľmi vyhovuje a páči sa mi.

V líčení som použila ružový Cherry Blossom tieň na celé viečko a odtieň Merlot som naniesla pozdĺž linky. Celé toto líčenie môžete vidieť vo videu na mojom instagrame alebo stačí ak kliknite tu


Zaujali Vás produkty?
Aké ruže radi používate? Klasické, tekuté, matné lesklé? Budem rada ak mi napíšete.

Pekný večer Tatiana 🖤

Komentáre