Parfém Chloé Nomade


Elegantná, bohémska, nespútaná a nezabudnuteľná vôňa....

Presne takou je nová slobodná vôňa Chloé NOMADE.

Vitajte.

Dnes by som Vám chcela predstaviť skvost v mojej voňavej zbierke. Na Vianoce som si spravila radosť a navštívila FAnn parfumériu.
Chcela som si vybrať kvalitnú a drahšiu vôňu, ktorá ma bude sprevádzať celý deň a vzbudí vo mne eleganciu, ženskosť, romantiku, zmyselnosť a budem sa cítiť zvodná a príťažlivá. Po dlhom ovoniavaní som ju našla.......

Chloé Nomade je ženskejšia, výraznejšia, no tiež čistejšia a pôvabnejšia. Chloé Nomade je čiastočný odklon od štandardnej vône Chloé Chloé, ktorú poznajú tisícky žien. 
Je to presne tip vône, ktorú budete buď zbožňovať alebo nenávidieť.


 Svoje citrusové podtóny maskuje do ovocných nôt broskyne, ktorú striedajú florálne tóny s prenikavejším jazmínom a ružou. Večer sa vôňa láme na drevitejšiu a hrejivú vďaka santalovému drevu, ambre, pačuli, konárniku a bielemu pižmu.

Zloženie

  • hlavamirabelka, bergamot, citrón, pomaranč
  • srdcefrézia, jazmín, broskyňa, ruža
  • základdubový mach, ambra, pačuli, santalové drevo, biele pižmo


Je to veľmi zmyselná príjemná vôňa, ktorá dodá žene presne to čo potrebuje....zmyselnosť, pôvab, eleganciu,....

Je vhodná pre mladé nespútané dievča, ale aj zrelé zmyselné ženy. Je ideálna na denné nosenie, ale i na výnimočné chvíle.

Parfém je veľmi špecifický, počas dňa mení svoje tóny. Má úžasnú výdrž a i napriek tomu Vás z nej nebude bolieť hlava. Je to prekrásna osobitá vôňa, ktorá podčiarkne Vašu osobnosť a jednoznačne stojí za vyskúšanie.
Nájdete ju v troch variantoch a to ako 30ml, 50ml a 75ml flakón. Cena najväčšej je 102€.


Parfém vyzerá naozaj nádherne, elegantne a flakón má tvar ikonickej kabelky Chloe Drew. Na trh bol uvedený v roku 2018 inšpirovaný Chloé dizajnom.

Jemná kožená stužka staroružovej farby okolo flakónu a vrchnáčika nádherne kontrastuje so zlatými prvkami parfému. Pôsobí to veľmi elegantne a žensky.

Pre mňa je to božská vôňa. Úplne som si vôňu zaľúbila a odporúčam ju každej, ktorá chce byť iná. Je to tekuté zlato.

Koľké z Vás ju pôjdete ovonať ? Ak sa také nájdu napíšte mi, či sa Vám vôňa páči.

Pekný večer

Tatiana 🖤

Komentáre