Nová vôňa Love Fearlessly™ od Mary Kay



Ženskosť a sladké zemité tóny.....to všetko Vám ponúka nová vôňa od Mary Kay LOVE FEARLESSLY

Odvaha je umenie robiť to, 
čo sa bojíme,bez ohľadu na to, 
aké ťažké to je. Odvaha je
pravda. Odvaha je 
sebavedomie. (Mary Kay Ash)




Vitajte!


V dnešnom príspevku mám pre Vás opäť ďalší voňavý tip. Po Vianociach mi prišiel nádherný balíček z firmy Mary Kay a čakalo ma v ňom mnoho noviniek, ale aj stálic, po ktorých ženy neustále siahajú.
Jednou z noviniek je táto parfumovaná voda , ktorá je oslavou modernej ženy, ktorá sa nevzdáva svojich cieľov. 

K známej Live Fearlessly v nádhernom žltkastom obale pribudla aj Love, ktoré sú obe inšpirované životným príbehom Mary Kay Ash. Obe vône sú výrazné, ženské a vhodné skôr na zimu, keďže sú dosť silné a ťažšie vône.


 Inšpiráciou pre parfumovú vodu Love Fearlessly™ bol odvážny životný príbeh Mary Kay Ash, ktorý je v súčasnosti aktuálnejší než kedykoľvek predtým, pretože moderné odvážne ženy po celom svete vedené jej príkladom dosahujú svoje ciele a menia svet na lepšie miesto na život.



Vôňa Love Fearlessly má prekrásny flakón a to nielen dizajnovo ale aj farebne. Flakón naozaj vyzerá veľmi luxusne a myslím si, že záujme nejedno oko beauty maniačky. Krásny hranatý tvar pripomína diamant a vyvolá vo Vás dojem krásy, luxusu a vznešenosti. Farba flakónu je nádherne červená, ale urobená postupne a od spodu po vrch bledne. Pôsobí to naozaj veľmi pekne a v kombinácií so zlatou.


Nie len flakón ale aj vôňa je prekrásna, silná a vhodná na večer či skôr na zimu. Samozrejme niektoré majú radi výrazne a silné vône aj počas dňa či leta, takže je to na každej maniačke vôni, akú si vyberie.

V zložení vône nájdete:
  • Vrchné tóny: ružové korenie (Baie Rose), kardamóm, mandarínka
  • Stredné tóny: arabský jazmín, vôňa ružovej pivonky Trek®, kvet slivky
  • Spodné tóny: indonézske pačuli, austrálske santalové drevo, pižmo
Vôňa parfumu sa môže v priebehu dňa meniť. To je spôsobené postupným uvoľňovaním a rozvinutím jej jednotlivých zložiek na koži. Výrobcovia parfumov rozlišujú tri rôzne štádiá uvoľňovania vône.

Vôňu si môžete zakúpiť na oficiálnych stránkach  marykay.sk alebo u svojej najbližšej kozmetickej poradkyne za necelých 50€.
Parfumová voda má 50 ml a podľa mňa sa za tú cenu oplatí, kedže je naozaj dosť silná, výrazná a vydrží Vám od aplikácie až do večera. 



Ja ju nepoužívam každý deň, ale ak niekde idem siahnem po nej alebo po Chloe, o ktorej som Vám už písala.
Mne sa celkom také sladké vône páčia a táto mi veľmi ulahodila a obľúbila som si ju i napriek tomu, že je aj výrazná a silná. Samozrejme nedávam si jej veľa aby som nebola ako zaliata vôňou, nepôsobí to veľmi dobre na ľudí.

Zaujala Vás táto vôňa? Páčia sa Vám aj takéto príspevky na blogu?

Pekný večer

Tatiana❤

Komentáre