Líčenie očí s Revlon Colorstay


Ahojte,

každá z nás chce mať dokonalé líčenie očí a preto som si pre Vás pripravila pár tipov ako to dosiahnuť.
V prvom rade je dôležité zvoliť správne farby tieňov. Ako môžete vidieť, niekedy aj v mojich líčeniach nie je daná farba vhodná k farbe mojich očí.

Treba ešte zvoliť správny tip očných tieňov, tým myslím či zvolíte tekuté, práškové alebo krémové očné tiene. Určite netreba zabúdať na podklad pod očné tiene, ktorý zaručí lepšiu pigmentáciu a výdrž tieňov.

Veľmi dôležité je určiť si aký tip oka máte. Malé, veľké, ďaleko alebo blízko posadené oči, začínajúce alebo padnuté horné viečko. Všetky tieto faktory ovplyvnia to, ako bude líčenie vyzerať. Určite sa tomuto povenujem aj v inom článku.

Teraz Vám však predstavím pár produktov na líčenie od Revlon Slovensko .

Revlon PhotoReady Eye Primer & Brightener

Podkladová báza pod oči alebo eye primer je tým najdôležitejším pri líčení oka. Je dôležité pripraviť si očné viečko na nanášanie očných tieňov. 

Práve tento eye primer od Revlon ponúka rozjasnenie očného viečka, farebné  zjednotenie očného okolia a vyhladenie jemných a drobných vrások.


Má veľmi ľahkú a jemnú textúru, ktorá zosvetlí tmavé kruhy a zosvetli očné okolie. Jemná telová farba produktu sadne každému typu pleti a nádherné zakryje nedokonalosti, začervenania či žilky.


Nanášanie je vďaka malému stetčeku ľahké, precízne ale vhodné podľa mňa len na osobné používanie aby ste si nezaniesli baktérie od inej osoby. Ak by ste veľmi chceli môžete si vďaka otáčaciemu uzáveru vytlačiť väčšie množstvo produktu a aplikovať ho štetcom. Môžete ju v kľude používať aj na spodné viečko čím si zaručíte nezaliezanie tieňov do drobných vrások.

Podkladová báza je bez akejkoľvek parfumácie a je veľmi šetrná k očnému okoliu.

Revlon ColorStay créme eyeshadow

Krémové očné tiene nie sú možno u niekoho hitom, majú tendenciu zaliezať do vrások na očiach a nevydržia toľko koľko by sme chceli, no na tieto sa môžete spoľahnúť.

Očné tiene sú v krásnych sklených nádobkach a nájdete pri nich aj drobný štetček, ktorým si ho môžete tieň aplikovať. Ja Vám skôr odporúčam vyskúšať prst.  


Ja mám odtiene 705 creme brulee, ktorý je nádhernej chamagne farby, a nevyužívam ho len ako tieň, ale dávam si ho aj pod obočie, do vnútorného kútika či nad lícne kosti kde si ho jemne vklepkám. Má prekrásne odlesky a z obyčajného looku spraví nádherný, žiarivý a šťavnatý.


Druhý odtieň, ktorý mám je 715 
Espresso. Je to nádherná teplá hnedá opäť s ligôtkami.

S krémovymi očnými tieňmi pracujem zriedka, ale prvý champagne odtieň sa mi veľmi zapáčil a používam ho často.

 Revlon Not just Nudes paletka

Tak ako hovorí aj názov paletky, nielen nude, o to  sa aj paletka postará. Nájdete ju v dvoch verziách a ja mám Passionate Nudes, ktorú môžete použiť na bežné denné líčenia alebo výnimočné chvíle.

Vyčarujete s ňou aj výrazné a elegantné looky. V paletke sú zemité odtiene, zlatá ale aj jemne ružová.
Toto je práve typ paletky, s ktorou žiadna z Vás nič nepokazí. Skrášlite svoje oko elegantne a dômyselne.


V paletke nájdete 10 tieňov, väčšina je metalická.  Dva matné, ktoré sú v paletke sú hnedé a ja osobne by som ešte privítala nejaký prechodový matný tieň. Prvé dva tiene na zápästí sú skôr so saténovým finišom. V paletke sú zlatisté a hnedé odtiene úplne vhodné pre zvýraznenie modrej farby očí.


Celú ponuku produktov nájdete na stránkach Revlon alebo vo FAnn parfumériach.

Používate nejaké produkty tejto značky? Ako ste s nimi spokojné?

Pekný deň

Tatiana 🖤

Komentáre