Krása a vôňa prírody s Yves Rocher


Ahojte v dnešný upršaný deň by som sa s vami rada podelila o pár noviniek od Yves Rocher. Táto kozmetika ma oslovila nie len preto, že rastlinný svet je v centre pozornosti, ale aj preto, že ich kozmetika je známa kvalitou a nádhernou vôňou.
Preto som sa nechala zlákať aj ja.


Ako prvé by som rada predstavila šampón podporujúci rast vlasov. Keďže sa stále trápim po pôrode s vypadávaním vlasov siahla som po tomto šampóne s vlčím bôbom.
Výťažok z bôbov je bohatý na proteíny a znižuje vypadávanie vlasov. Stimuluje mikro cirkuláciu v pokožke hlavy čím podporuje rast.
Po umytí mi vlasy vždy ostanú jemné a prevoňané....o účinku budem informovať neskôr.

Ďalším je regeneračný šampón na poškodené vlasy z jojoby. Ten určite vyskúšam a uvidím ako budem naň reagovať. Zatiaľ ho mám len v malom balení, ktoré má 50ml😊

Krém na ruky kokos, vanilka a oliva & Petit grain
Lepšie a voňavejšie krémiky som nemohla ani mať. Užasná hydratácia, vôňa, z rady Plaisirs Nature💙 a jemnosť krémou, ktoré sa rýchlo vstrebú.
Jedinou nevýhodou je malé balenie aj keď, stačí naozaj málo.


Za mňa skvelý produkt. Veľkosť je 30ml a cena momentálne 2.50€


Koncentrovaný sprchovy gél
Keďže ja zbožňujem všetko čo vonia po vanilke toto je pre mňa 🔝 produkt❤
Koncentrovaný sprchový gél s bourbonskou vanilkou a orchideou má 100ml a nahrádza veľké flakóny. Drží sa hesla:

1 STLAČENIE = 1 DÁVKA = 1 SPRCHA

A je to pravda!!
Sprchový gél úžasne prevonia vašu pokožku sladkou vôňou vanilky a zanechá ju hebkú a voňavú.
Cena sprchového gélu je 4,50€


Paleta očných tieňov NUDE


Paletka obsahuje 10 tieňov z toho 5 očných tieňov je matných a 5 so šimerom.
Matné tiene sú dobre pigmentované krásne vydržia po nanesení, veľmi neprášia.


Paletka je veľmi pekná, elegantná, spratná do každej kabelky. Štetček pre mňa nepoužiteľný keďže používam iné k líčeniu.


Očné tiene v paletke sú ladené do hnedých a  béžových farieb. Paletka je vhodná pre modrooké a zelenooké dámy. Mne paletka veľmi vyhovuje a páči sa mi. Tiene so šimerom krásne ukážu v slbečný deň. 


Na svoje líčenie som použila len matné tiene z paletky. Za mňa...tiene dostávajú 1. Paletka vhodná na jeseň. Krásne zvýraznila farbu mojich očí. Tiene sa dobre nanášali, neprášili. Mne veľmi vyhovujú keďže vo svojom líčení použivam najmä takéto farby.


Ešte som líčenie oživila tyrkysovou ceruzkou. Čo myslíte? Podarilo sa? Ja paletku odporúčam a teším sa, že som sa k nej dostala.


Pekný večer 

Tatiana

Komentáre