Starostlivosť o pleť a pery s MaryKay ❤️


Ahojte!

Dnes mám pre Vás článok o starostlivosti o pleť s radou timewise. Myslím si, že každá z Vás pozná značku Mary Kay, či už z rozprávania alebo ju vyskúšala. Mala som možnosť otestovať pár ich najpredávanejších a najobľúbenejších produktov.
Každá pleť potrebuje vhodnú starostlivosť, správne čistenie, hydratáciu a výživu. Moja pleť je zmiešaná, mastnejšia je najmä v oblasti T-zóny no iné problémy nemám. Veľmi málo sa mi na pleti objavia vyrážky či začervenania aj to len v určitom období asi ako každej žene.
Ako sa venujem kozmetike naučila som sa, že odličovanie a starostlivosť o pleť je veľmi dôležitá! Práve teraz som mala možnosť vyskúšať produkty od Mary Kay a musím napísať, že mi veľmi sedia a som s nimi spokojná.
Na testovanie som dostala z rady Timewise hydratačnú gélovú masku a odličovač očí. Tak poďme na to.

Odličovač očí Timewise

Nemastný odličovač očí je dvojzložkový prípravok, ktorý odstráni aj vodeodolný make-up. Píšem nemastný pretože zložka v ňom je silikónová a nemastná. Odličovač očí je vhodný na mastnú, suchú a citlivú pleť. Je veľmi šetrný k očnému okoliu a môžu ho používať aj ženy, ktoré majú kontaktné šošovky. Veľkou výhodou odličovača je, že nie je parfumovaný čo mne osobne veľmi vyhovuje.


Pred použitím je vhodné ho poriadne pretrepať aby sa Vám obe zložky spojili a premiešali a potom hor sa na odličovanie. Ja som odličovač využila aj pri odličovaní celej tváre. Dávala som ho na mokrý tampón, ktorý som pred tým vyžmýkala, ale nie úplne do sucha. S odličovačom som spokojná mojej pleti vyhovuje a naozaj si poradí aj s vodeodolnými produktami. Make-up odlíči celkom rýchlo a nemusíte pleť nasilu trieť a šúchať.
Odličovač má 110 ml a teda aj keď je to menšie balenie na aké ste možno navyknuté ja som ho použila už nespočetne veľakrát a ubudlo mi z neho máličko. Za mňa je tento produkt hodný miesta v kúpeľni.

Hydratačná gélová maska s regeneračným účinkom

Nemyslela som si, že pri prvom testovaní si nájdem obľúbenca, ale opak je pravdou. Masku som si nesmierne obľúbila a je to môj najpoužívanejší produkt s rúžmi At play.
Gélová maska má púdrový ligotavý obal a má 85 gramov. Maska je vhodná na suchú až mastnú pleť, pomáha minimalizovať jemné vrásky, do hĺbky hydratovať pleť a obnovovať jej štruktúru. Maska má veľmi zaujímavú jemnú a príjemnú vôňu. Obsahuje aromatickú zmes rastlinných extraktov s harmančekom. Pôsobí veľmi upokojujúco a mne veľmi vyhovuje.
Gél sa ľahko nanáša, okamžite pleť hydratuje a vyživí. Pleť vyzerá oddýchnuto so zmenšenými pórmi.


Maska má gélovú konzistenciu a gél je ružovkastej farby. Po rozotrení je priesvitná a má chladivý a upokojujúci účinok.
Používam ju vždy na vyčistenú pleť a dávam si bohatú dávku masky. Masku po 10 minútach opláchnem teplou vodou. Pleť je naozaj po použití jemná, hydratovaná, s menšími pórmi bez suchých miest. Masku si môžete naniesť aj na noc a nechať ju pôsobiť. Mne prišlo niekoľko správ a tak som masku vyskúšala aj pod make-up ako podklad a musím povedať, make-up držal oveľa lepšie, pleť vôbec nebola suchá a bola zjednotená.
Masku odporúčam je to môj MUST HAVE produkt. 


Ďalšiu radu, ktorú som Vám chcela predstaviť je táto saténová rada na pery. Kolekcia saténové pery od Mary Kay s vôňou bieleho čaju a citrusov je veľkým zázrakom pre suché a popraskané pery.
Oba produkty majú 8g. Sú to také menšie "cute" balenia ale zaručia Vám perfektnú staroslivosť o pery. Keďže teraz prichádza chladné obdobie toto bude pre mňa ten najpoužívanejší produkt. 
Kolekcia obsahuje cukrový peeling a balzam na pery.

Cukrový peeling na pery s bambuckým maslom a White Tea & Citrus

 
Cukrový peeling použijete ako prvý krok v tejto saténovej rade. Sú v ňom čiastočky cukru, ktorý sa Vám postupne pri trení pier rozpustí. Je to veľmi príjemný krok, ktorý Vaše pery vyhladí, zbaví šupiniek a starej kože na perách, prekrví a vymasíruje a dodá perám taký zdraví, šťavnatý vzhľad. Má nádhernú jemnú vôňu po citrusoch a je naozaj sladučký.
Potom ako si pery krúživými pohybmi vymasírujete si môžete peeling zotrieť, ale mne väčšinou vsiakne. Masírujem si peru o peru a nie prstami. Príde mi to efektívnejšie a čistejšie z hľadiska baktérií, ktoré sú na rukách. Keďže patrím do skupiny ľudí, ktorý mávajú herpes som zástancom toho aby sa pery zbytočne rukami neobchytávali. Ďalší krok je....

Balzam na pery s bambuckým maslom White Tea & Citrus

Balzam je taký hustejší pri nanášaní, na perách sa trošku roztopí a pery úžasne prekryje. Pôsobí veľmi príjemne a vyživujúco. Má nádhernú sladkasto citrusovú vôňu. Balzam sa nanáša cez taký skosený aplikátor, mne to vyhovuje používam ho len ja takže je to v poriadku.
Pery so saténovou radou vyzerajú naozaj úžasne, šťavnato a zdravo. Ja radu používam skoro každý deň a najmä po použití a odlíčení dlhotrvajúcich matných rúžov, ktoré mi pery veľmi vysušujú a unavia.


Produkty, ktoré som Vám dnes predstavila sú zatiaľ to najlepšie čo sa týka starostlivosti o pery a o pleť. Nemyslela som, že budem taká spokojná, ale naozaj Vám všetko o čom som dnes písala aj odporúčam.
Ak používate niektoré z týchto produktov napíšte mi, či ste s nimi spokojné dole do komentárov. Ďakujem.

Pekný deň

Tatiana❤

Komentáre