Makeup Revolution SOPHX paletka


Ahojte!
Konečne som sa dokopala a pripravila si pre vás túto recenziu na paletku MAKEUP REVOLUTION SOPHX

Ja som paletku kupovala na českej stránke makeuprevolution kde bola za skvelú cenu okolo 11€ čo je naozaj za "babku". Kúpa aj s poštovným sa mi teda oplatila viac ako zo slovenského e-shopu. Prístup aj kontaktovanie bolo na jednotku a stránku Vám určite odporúčam. 

Chcela som ju hneď ako som ju videla. Veľmi ma oslovila farebnosť paletky, ktorá mne ako modrookej žene veľmi ale naozaj veľmi vyhovuje. Paletka je vytvorená v spolupráci so známou blogerkou SophieDoesNails. Je to anglicka blogerka, má veľmi príjemné vystupovanie a prezentáciu. Ja osobne ju sledujem, pretože mi je veľkou inšpiráciou.
Ospravedlňujem sa, že som nenafotila aj swatche, ale určite to napravím a postnem Vám ich.

V paletke sa nachádza 24 tieňov. Je v nej 14 matných tieňov a 10 trblietavych tieňov. Trblietavé tiene sú naozaj veľmi pekné a skvelo pigmentované. Nemám problém, že by opadávali pod oko pri líčení.
V jednej časti paletky, na pravo, je skôr taká neutrálna, nude. Na ľavo sú zlaté trblietavé odtiene spolu s červeným a ružovým matným....tieto dva tiene sú DOKONALÉ!
 V strede je zelená a fialová, ktoré sú naozaj krásne.
Matné tiene prášia málo a dá sa s nimi vyčarovať jemný nude look ale aj výrazný makeup.

Veľkým plus je, že trblietavé tiene sú mastnejšie a naozaj sa s nimi pracuje skvelo a nemáte problém ani s blendovaním či vrstvením.

Práca s paletou je veľmi rýchla, dajú sa vytvoriť rôzne farebné kombinácie, looky. Práve aj s dokončením tohto článku mám prichystané jedno krásne farebné líčenie vytvorené pomocou trblietavých tieňov.


Ja nemôžem prestať paletku používať. Ak ma sledujete aj na instagrame všimli ste si, že skoro KAŽDÉ líčenie je vytvorené s touto paletou, alebo len s využitím nejakého tieňa.

Myslím si, že paletka je vhodná pre všetky ženy. Od modrookých cez hnedooké. Naozaj vhodná pre všetky typy🖤
Vytvorila som už mnoho lookov, ale pridávam Vám sem len pár.

Tmavé oči oživené glitrami


























V hlavnej úlohe ružová ❤️


Farebné trblietavé líčenie












Verím, že sa Vám líčenia páčia🖤
Krásny večer

Tatiana Vaša revoholička🖤

Komentáre