Farebné pigmenty od L. A. Girl


Ličite seba alebo máte nejaké zákazníčky? Máte doma niekoľko make-upov, ale väčšina Vám nesedí podtónom? Chceli by ste ich používať, ale už neviete čo s nimi? Ak ste odpovedali na tieto otázky ÁNO mám tu pre Vás riešenie.

Zo stránky absolutecosmeticseu som dostala na otestovanie tieto dva úžasné pigmenty od značky L. A. Girl, ktorými môžete jednoducho, pomocou jednej kvapky, zmeniť farebný podtón make-upu. V ponuke nájdete žltý, modrý, oranžový a biely pigment.


Vďaka produktom si doma môžete vytvoriť nové odtiene, nové makeupy a to len za 10€ pričom nemusíte vyhadzovať svoje staré makeupy.
Biely pigment prispôsobí odtieň make-upu a využijete ho najčastejšie pri prechode ročného obdobia.
Žltý pigment dodá vášmu make-upu žltý podtón (teplý podtón) a môžete ho využiť pri makeupoch s neutrálnym a ružovým podtónom.
Oranžový pigment make-upu dodá teplý podtón a môžete s ním aj makeup stmavšiť.
Modrý pigment naopak veľmi teplé odtiene makeupu zmení na neutrálne až chladné.

Všetky pigmenty nájdete tu
absolutecosmetics/color-mixing-pigment

Postupne by som Vám ukázala ako som si ja zmenila podtón makeupov, ktoré doma mám.

  • Použitie žltého pigmentu vs neutrálny podtón make-upu

Vybrala som si neutrálny makeup L. A. Girl, bez jasného podtónu, pričom pridaním drobnej kvapky som docielila, že sa podtón zmenil na žltý (teplý) a tak sadne skoro väčšine žien. Musím dodať, že stačí menšia kvapka.

  • Použitie žltého pigmentu vs makeup s ružovým podtónom 


Drobná kvapka zmenila ružový podtón makeup Yves Rocher na neutrálny podtón a tým ho môžete využiť ak máte práve taký typ pleti. 

  • Použitie modrého pigmentu vs makeup s oranžovým podtónom 


Tu je jasno vidieť zmenu podtónu z oranžové ho (teplého) na neutrálny až dtudený, aj keď opäť musím dodať, že stačí oveľa menej pigmentu. 

Toto je pre mňa vecička, ktorú využívam často, nie som make-up artistka, ktorá má doma nespočetné množstvo makeupov a tieto pigmenty sú pre mňa veľkým pomocníkom pri líčení seba a mojich zákazníčiek. 
Musím sa opakovať, ale pridávajte len malé kvapky pigmentu do make-upu aj keď pigmenty nie sú úplne tekuté takže sa to reguluje trošku horšie. Nijak nezmenia konzistenciu a finiš make-upu takže pre mňa je to vec, ktorú odporúčam všetkými desiatimi!!!! 

Ďalším produktom, ktorý by som Vám predstavila sú tieto Shocwave neonónové ceruzky na oči.


Dlho som nemala v rukách tak úžasné pigmentované, výrazné a zaujímavé ceruzky ako tieto od L. A. Girl. 
Nájdete ich v šiestich odtieňoch okrem iného v dokonalej modrej a fialovej. Keď Vám však napíšem že stoja necelých 5€ tak mi nebudete ani veriť. 


Sú mäkké, nelámu a nedrolia sa, mastnejšie, takže na viečku sa s nimi pracuje veľmi jednoducho a precízne. Dotvoria Váš look a urobia z neho niečo viac, niečo špeciálne. 


Ceruzky nájdete na stránke tu a myslím, že mnohým z Vás pribudnú do zbierky.
Jedinou nevýhodou je, že nemajú vlastné orezávatko, ale to je v porovnaní s tým čo dokážu prehliadnuteľné. Môžete ich použiť či už na viečko alebo do vnútra oka vôbec nedráždia a skvele držia.

Pridávam Vám ešte look kde som ich využila ja.

Tak čo inšpirovala som Vás dnes trošku? Ak áno budem rada ak mi napíšete dole pod článok. 

Pekný večer 

Tatiana🖤🖤


Za produkty ďakujem stránke Absolutecosmeticseu.

Komentáre