Avon Show Glow



Vitajte,

myslím, že značku Avon nemusím predstavovať. Je to známa značka nie len medzi mladými ženami, teenegerkami, ale aj medzi ženami v rokoch. Ani blogerky a beauty maniačka nie sú voči nej chladné. Povedzme si, že niektoré produkty sú skutočne fantastické.

Môjmu oku, ale tentokrát neunikla nová show glow rada. Zaujala ma nie len názvom, ale aj krásnym rose gold dizajnom obalov.
Ja osobne zbožňujem takéto krásne zladené produkty a rady.
V celej rade nájdete ceruzky na líčenie, tekuté očné tiene, rozjasňovače, lesky na pery. Cenovo sa produkty pohybujú od 5€ do 9€. Ja mám z produktov mierne zmiešané pocity, ale poďme na to postupne.

CERUZKA NA LÍČENIE SHOWGLOW

Takéto ceruzky na oči mám moc rada. Pekne viečko prejasnia a môžete ich využiť len do vnútorného kútika. Oko otvoria, pôsobí väčšie a aj mladšie, pozor však na nechcenné zvýraznenie vrások. Píšu však pri nich, že sú vhodná aj na líčenie tváre síce neviem ako a kde.


Veľkou nevýhodou takýchto mastnejších produktov však je, že nie sú vhodné na mastné a malé viečka. Treba vždy pri nich použiť podkladovú bázu a samozrejme nezabudnite ju zapúdrovať. Tak aj keď ja viečka mastné nemám tieto dve ceruzky mi zakaždým zaliezajú do očnej ryhy a nepáči sa mi to. V kuse si rozpracovávať tiene prstami a stále sa dotýkať oči to nie je veľmi pre mňa. Preto ich využívam len do vnútorného kútika a jemne pod obočie na prejasnenie.
Dávam však ceruzky  máličko majú v sebe dosť veľké glitre tak aby som nebola ako diskoguľa.

(hore zlatá Flickering gold, dole ružovkasto Flickering pink) 

Nájdete ich v dvoch odtieňoch ružovkastej Flickering Pink a zlatej s glitrami Flickering Gold. Tie farby nie sú veľmi výrazne ako môžete vidieť aj na ruke ale glitre v nich robia krásne odlesky. 
Sú však celkom mäkké a mne sa počas líčenia niekoľkokrát zlomili a ešte k tomu sa rýchlo míňajú.
Druhýkrát by som si ich už nevybrala. Cena je 5€ čo je na takúto ceruzku aj dosť. 

ROZJASŇOVAČ SHOW GLOW

Ak ma sledujete aj na Instagrame ( by_tatianaa ) viete, že pri líčeniach rada používam výraznejšie rozjasňovače. Vždy to dodá tomu líčeniu štipku extravagantnosti a šmrnc. 
Rozjasňovače, ale veľmi rada používam aj počas dňa. Odrážajú krásne svetlo, pleť vyzerá mladšie, sviežo (ak nezvýrazňuje textúru pleti) a šťavnatejšie. 


Rozjasňovač z rady show glow je jemný, na pleti ho síce vidno, ale nie je to tip highlighteru, ktorý vám vybije oči. Pleť pekne prejasní a veľkým plus je, že nezvýrazňuje jej textúru. Horšie je to z jeho prášivosťou, takže vždy poriadne oklepte štetec. Nájdete ho v dvoch odtieňoch. Tento čo vidíte je rose gold v odtieni Pink Sand a druhý je bledší banánovejší v odtieni Full Beam
Myslím ale, že keď napíšem, že cena 8,50€ je celkom vysoká na jeden rozjasňovač nebudem klamať. 
Používate rozjasňovače pri líčení?? 

Ako posledné z rady show glow tu mám lesky. Dlho boli trendom matné rúže, ktoré teda trendy stále sú, ale čoraz častejšie teraz vidím, že ženy používajú lesky a samozrejme ani ja nie som výnimkou.

HOLOGRAFICKÝ LESK NA PERY SHOW GLOW

Práve ja som typ ženy, ktorá má rada tekuté dlhotrvajúce rúže, ale prečo občas nevyskúšať niečo iné.
Keď som v katalógu zbadala tieto holografické lesky musela som ich mať, na obrázky vyzerali perfektne.


Škoda však, že len na obrázku. Cez obal vyzerajú úžasne, krásne odlesky meniace sa farby. Na perách to je ale úplne iné. Ako som sa snažila aj fotenie bolo pre mňa náročné, pretože ani tam to nebolo veľmi dobre vidieť a nedarilo sa mi zachytiť tie odlesky. A tak som sa na ne tešila. 


Lesky som si vybrala dva. Rose Quartz ktorý má ružovkasto-zlaté odlesky a Moonstone ktorý má zeleno-fialovo-modré odlesky. Úplná radosť. Základ oboch leskov je hned,  v ktorej už sú ligôtky a glitre. Lesk na perách nelepí, je ľahunký nič nepríjemné, má peknú vôňu a aj sladkú chuť. O vydrži sa tu nemôžeme baviť keďže je to lesk, takže sa odtláča a pri jedení ho pekne spapkáte. 

(Rose Quartz na ľavo a Moonstone na pravo)

(Moonstone na ľavo a Rose Quartz na pravo) 

Pridávam vám dve fotky, pretože som sa skutočne nemohla rozhodnúť, ktoré sú lepšie a či vôbec na nich tie lesky vidno. Snažila som sa. Aj keď sú lesky samostatne zle viditeľné, rada ich používam aj na rúže ako toper a tak dodajú rúžu niečo extra. 

Celá táto rada vyzerá skutočne super, ale čo vám nemôžem odporučiť sú určite ceruzky. 

Zaujalo vás niečo? 

Pekný večer 


Tatiana 


Komentáre