Sviatočné líčenie


Pekný večer!

Verím, že si užívate tieto sviatočné voľné dni v kruhu rodiny a mobily máte odložené😊
Ja som sa konečne po dlhej dobe zahrabala v kúpeľni a nalíčila sa. Niekedy som rada, že si stihnem umyť zuby. Naša malá princezná mi vypĺňa všetok môj čas aj keď toto je to najkrajšie čo prežívam a nesťažujem sa, ale keďže líčenie zbožňujem, je  to môj relax občas mi chýba👌ale vždy sa to dá nejak skĺbiť a nájsť si čas....ale teraz poďme k tomu podstatnému.


Chcela som vyskúšať svoju novú linku z AVONU Liquid Chrome a teda som rada, že som sa do toho pustila. Samozrejme ako prvé som si dala podkladovú bázu na viečko a do záhybu oka som jemne rozblendovala čiernu. Potom som si spravila čiernu linku pomocou fixi Mark tiež z avonu a následne som čiernu linku olemovala zlatou linkou.

V jednej časti som mala viacej zlatej linky tak bolo vidno, že sa tam ako keby linka zohýbala podľa oka a mala som pocit, že sa to odlepí.....ale teda nie, vydržala až do večerného odlíčenia.

Pre wau efekt som použila umelé riasy essence, ktoré naozaj dodajú líčeniu šmrnc a ja si už neviem predstaviť líčenie bez nich. Veď uznajte sami.


Robili ste si aj vy nejaké špeciálne líčenia na Štedrý večer alebo návštevy medzi sviatkami?

Ešte vám pridávam aj dekoratívku, ktorú som použila. Chýba tam asi len krém na tvár.
Štetec je naschvál daný na tieni...zlatom tieni....new world...pretože ten som používala pod oko.


Ak vás niečo zaujalo a chcete sa opýtať budem rada ak mi dáte vedieť do komentárov.

Pekný večer Tatiana ❤️

Komentáre