Paleta očných tieňov REVOLUTION Fortune Favours the Brave


Ahojte,

opäť prešiel nejaký ten čas a ja sa vám hlásim. Akosi mám malo času na písanie čo ma hrozne mrzí, ale momentálne ma naplno zabáva moje malé šťastie.
Avšak, aj keď mám menej času stále sa snažím líčiť skúšať a testovať produkty aby som vám potom mohla zreferovať svoje dojmy.


Dnes by som vám chcela napísať pár riadkov o tejto krásnej paletke REVOLUTION Fortune Favours the Brave. Táto paleta bola vytvorená v spolupráci s Jane Jane British Beauty Blogger , ktorá už dlhšiu dobu spolupracuje s MakeUp Revolution.

Táto paletka má veľmi pekný dizajn, trošku sa odlišuje od ostatných paletiek značky Revolution. Obal má matný zlatý efekt a tým pôsobí veľmi luxusne a moderne. Mňa paletka hneď oslovila, keď som ju na stránke pink.panda objavila.

Paletka obsahuje 30 očných tieňov, ktoré sa dajú využiť pri rôznych typoch pleti a rôznych líčeniach, je to najuniverzálnejšia každodenná paletka..Ďalej obsahuje zrkadlo, čo je veľké plus a štetček, ktorý ja osobne nepoužívam☺
V paletke nájdete svetlé základné farby až po výrazné odvážne odtiene. Očné tiene sú matné ale aj lesklé no nachádza sa tu aj pár tieňov s kovovým efektom a 4 pečené očné tiene (Golden Coins, New World, Super Gold, Lonely Planet)
S očnými tieňmi sa dá naozaj vykúzliť čokoľvek ak popustíte uzdu fantázií.


Pár očných tieňov ako Tip Top, Glimmer, Peachy, Creme, Latte pigmentuju menej ale samozrejme treba mať vždy poruke aj také tiene.
Pečené tiene pigmentuju naozaj skvelo a určite odporúčam ich nanášať mokrým štetcom vtedy je výsledok naozaj výrazný.
Ja by som celú paletku zhodnotila veľmi dobre podľa mňa tiene pigmentujú dobre, je tu široký rozsah farieb, dá sa použiť každodenne a myslím si, že aj cena je prijateľná. 

Tiene vydržia dosť dlho, ja sa väčšinou líčim okolo 10 a naozaj do večera sú pekné, nezabehnú do línie oka, neopadávajú, nevyblednú. 


Paletku používam naozaj veľmi často a preto vám pridávam aj pár fotiek.
 použitý tieň: Soothie, Transformer, Caffeine Fix, Super Gold
 použitý tieň: Winnig, Favour, Pind Diamon...plus iná paleta
použitý tieň: Blacqua, Soft, Ice Cloud

Dajte mi vedieť či vás paletka oslovila jej názvom"ŠŤASTIE PRAJE ODVÁŽNYM" 
Pekný deň


Tatiana❤



Komentáre