Revolution by Petra💛


Ahojte!!

Myslím si, že už väčšina z Vás zaregistrovala túto paletku, ktorá vyvolala na sociálnych sieťach (teda aspoň na Instagrame) veľký rozruch. Sledovala som večerné livestream aby som videla aká paletka bude. Nevedela som sa dočkať, kedy nám ju ukážu a prezradia aké tiene sa v nej nachádzajú. Keď som ju uvidela padla mi sánka a povedala som si super tu musím mať. Nieže by som mala paletiek málo, ale takáto mi chýba. Všetky dôležité tiene v jednom. Paletku som si objednala kvôli farbám áno farbám. Sú v nej tiene rôznej intenzity, svetlé a prechodové, matné ale aj metalické, nájdu sa aj duochromové . Naozaj veľké množstvo tieňov. Nečakala som, že paletka bude takáto, a teda keďže Petra je žena, ktorá sa líči vybrala do paletky presne to, čo ženy potrebujú nie len na deň ale aj večer.

Paletka vznikla v spolupráci českej blogerky a youtuberky Petry Lovelyhair so známou značkou Makeuprevolution. Paletka sa volá BY PETRA a teraz najnovšie ju nájdete aj u nás DM drogériach. Ak ju nenájdete už v predaji je na stránkach makeuprevolution.cz ale aj notino.sk


Ako môžte vidieť aj z fotiek paleta má dosť pevný obal a zaujímavý matný vrch so zlatým nápisom. Pôsobí to veľmi elegantne a kvalitne.

Prekvapilo ma no v dobrom, že je paletka obojstranná a nachádza sa v nej také veľké množstvo tieňov. Myslím si, že každá z nás má doma zrkadiel dosť takže mne osobne tu nechýba a už tobôž nie štetček.
V paletke je 36 tieňov a je rozdelená na teplejšiu a chladnejšiu stranu. Aj keď to nie stopercentne myslím, že uloženie tieňov sa vydarilo. V palete sa nachádza dosť tieňov, no som názoru, že s ňou nevytvoríte veľké množstvo výrazných a crazy lookov a to mi dáte asi zapravdu keď sa na ňu pozeráte.  Chýba v nej viac farebných odtieňov ako zelená či modrá ale i napriek tomu je úžasná. A prečo?


Všetky metalické tiene sú jednoznačne úžasne a zatiaľ pre mňa nemajú konkurenciu. Majú maslovitú konzistenciu a sú dosť poddajné takže stačí jemne potiahnuť štetec a tak isto s ním jemne pracovať aj na viečku.
Tiene neprášia a keďže ja nemám vo zvyku rýpať v paletkách tak s prášivosťou nemám problém ani u matných tieňov. Metalické tiene Vám odporúčam nanášať na mokro a určite nebudete mať nič napadané pod okom. Veľmi oceňujem, že je v paletke niekoľko prechodových tieňov a naozaj ju človek využije na stopercent. Niektoré tiene nie sú tak pigmentované ako vyzerajú v panvičkach, no za 14€ nemôžete očakávať pigmentáciu ako u drahších známych značiek (ABH, Juvias Place alebo Urban Decay).
S tieňmi sa pracuje skvelo dajú sa vrstviť, neopadávajú, nefľakatejú a veľmi dobre sa blendujú. Pekne do seba zapadajú a aj pri použití viacerých nevytvoríte fľak na oku. Pri blendovaní farba nestráca na intenzite a dá sa krásne rozpracovať. Tiene som skúšala a musím uznať, že za takú cenu lepšiu paletku nekúpite.

Pridávam Vám aj pár swatchov metalických tieňov.

(Tiene: zhora od modrej Hubby's Fave, I'm shook, Queen B, B-day Girl,  Coffee first, Savage, Princesses dress, Wedding cake)

Mám pre Vás dve líčenia ktoré som vytvorila.
Použila som ju pri jemnejšom líčení kde som využila tieň Drugstore Queen ako hlavný.


A samozrejme skúsila som aj výraznejšie líčenie, v ktorom sa hlavným stala tmavá námornícka modrá Hubby's Fave, ktorá sa mne páči veľmi.


Ak mám zhodnotiť paletku tak neľutujem jej kúpu. Využijem ju nie len na sebe, ale aj žienkach, ktoré budem líčiť a teda už som ličila. Je vhodná na jemnejšie, romantickejšie denné looky no s niektorými tieňmi vykúzlite aj krásny decentný večerný make-up. Nechcem sa opakovať no za cenu 14€ je kvalita tieňov perfektná a podľa môjho názoru by ju mala mať každá maniačka.
Určite sledujte aj môj Instagram kde budem s paletkou pridávať ďalšie líčenia. Ktoré líčenie Vás oslovilo viac? Ak máte paletku ste s ňou spokojné?

Prajem pekný deň

Tatiana 🖤 🖤
 

Komentáre