Premena s Lenkou




Ahojte❤
Chcela som vám napísať a ukázať akú krásnu premenu som podstúpila.

Moja skvelá kamarátka blogerka a beauty artist Lenka❤ http://beautybylenka.blogspot.sk/?m=1
zo mňa spravila krásnu ženu, keď som mala ísť na svadbu spolužiačke.
Poviem vám, Lenka je šikuľka a líčenie mala za chvíľku hotové. Bol to pre mňa zážitok, pretože líčenie od profesionála má niečo do seba. Nemohla som si vybrať lepšie ako ju❤ Pri pohľade do zrkadla som skoro odpadla. Nemala som slov.
Nehovorila som jej žiadnu svoju predstavu, jednoducho podškrtla to, čo je na mne výrazne a krásne. Teda😀chcelo by to trošku skromnosti😀
Môžem povedať, že mňa najviac oslovilo nové obočie, s ktorým mám veľký problém a linky.....milujem linky v rôznych farbách..nie len v čiernej☺
Lenka mi ukázala ako správne vytvarovať obočie, ako ho namaľovať a upraviť. Aj keď musím priznať, často ju rada vyhľám keď ho potrebujem upraviť. 
Pridávam teda svoju premenu❤
Dúfam a verím, že aj ja sa raz tak krásne nalíčim a dosiahnem takýto výrazný pritom slušný look. Povedzte! Nie je skvelá? Ešte pre zaujímavosť toto líčenie bolo vytvorené minulý rok v apríli....odvtedy je Lenka skúsenejšia a jej líčenie je oveľa zložitejšie.
Ďakujem Lenka❤


Vaša Tatiana💙

Komentáre