The Rituals kolekcia Jing cesta k vnútornému pokoju

 


Krásny slnečný pondelok, 

ticho, kľud a odpočinok. Celková pohoda a pokoj, to nájdete v rade JING od Rituals cosmetics

Kolekcia luxusných produktov je inšpirovaná starodávnym čínskym Jing, obohatená o éterické oleje, ako je levanduľa, lotos, santálové drevo a jujube. Kolekcia je vhodné na navodenie pokojného stavu mysle, odpočinku a napomáha nájsť vnútorný pokoj a vyváženosť. 

Celá rada sa rozdeľuje na dve kolekcie a to Relax a Sleep.

Kolekcia RELAX pomáha zmierňovať stres, navodiť pokojný stav mysle a napĺňa váš deň pocitom pokoja. Nájdete v nej produkty obohatené o esenciálne oleje lotosa a jujube, ktoré je používané na zníženie stresu. 

JING FRAGRANCE STICKS


Vonné tyčinky s nádhernou jemnou vôňou lotosu a jujube, ktoré dokonalo doplnia váš byt nie len krásnou vôňou, ale aj neprehliadnuteľným elegantným dizajnom.


V celej miestnosti voňajú intenzívne ale nie výrazne, bez bolestivosti hlavy. Pôsobia elegantne a vôňa vydrží naozaj dlho, ja už mám vonné tyčinky otvorené mesiac a stále je tam dostatok produktu. Má to 250ml a mala by vydržať 3 mesiace (o tom vám napíšem aj na Instagrame). Čo sa týka ceny je okolo 28€, je to dosť ale keď nepálite doma žiadny olej ani sviečku podľa mňa sa to veľmi oplatí. 

JING RELAXING SERUM


Relaxačné sérum s čínskou mätou a jujubou. Sérum vďaka roll-on aplikátoru si ho môžete jemne vmasírovať na oblasť čela, spánkov a krku. Sérum je veľmi príjemné rýchlo sa vstrebáva a upokojí myseľ. 


Mne osobne to pomáha veľmi zrelaxovať a uvoľniť napätie v oblasti šije a spánku. Výhodou je že dokonalo pre hreje miesto kde ste si ho aplikovali. Dizajn je nádherný, vyzerá moc lákavo a podľa mňa poteší nejednu ženu. 

JING SHAMPOO



Vyživenie vlasov a lesk, ich vyhladenie a skvostný lesk vďaka kokosovému oleju. Na to všetko sa môžete tešiť s týmto šampónom. Ľahký, akurát peniaci, jemný k pokožke hlavy a aj vlasom s jemnou príjemnou vôňou.

90% zloženia produktu je prírodné a tak sa môžete tešiť že na vlasy dáte len kvalitu. Po umytí nie sú vlasy hrubé, tvrdé, jemne voňajú a sú jemné a hebké. 

Obal je jednoduchý chránený vnútornou blankou, takže sa vám nevyleje prebytočný šampón. 

JING CONDITIONER



Krásne vyživené, žiarivo lesklé zacelené vlasy. Komplex ovocia pôsobí vyhladzujúco na vlasové vlákno a kokosový olej im dodá úžasný lesk. Jeho ľahká konzistencia hydratuje vlasy bez toho aby boli zaťažené.

Môžem povedať že šampón aj kondicionér pôsobia blahodarne aj na na tie moje vlasy, sú jemné lesklé a teda ešte musím dodať že keď ich mám umyté práve týmto duom padá mi z nich aj gumička aké sú zacelené a jemné. Podľa fantastická rada. 

Kolekcia SLEEP je skôr určená rozvíjať pokojný pocit a navodiť pokoj. Produkty z tejto kolekcie sú obohatené o esenciálny olej zo santálového dreva, ktorý je známy tým že čistí a zameriava myseľ na meditáciu. Levanduľa ukľudňuje a upokojuje. 

JING SLEEP FOAMING SHOWER GEL


Každá sprchová pena od Rituals je skvost a musím vám ju odporúčať. Ľahunký priehľadný gél sa behom sekundy mení na bohatú hustú penu, ktorá vďaka vôni navodí pokoj a podporí spánok, upokojí pokožku, telo aj myseľ. 

Stačí vám maličké množstvo a umyjete celé telo. Pre mňa najlepšie peny na umývanie aké som mala. 



Ďakujem #aromegirls za tieto krásne produkty, článok som vám trošku spojila, ale túto radu som Vám chcela predstaviť samostatne a komplexné. Napíšte mi čo vás najviac zaujalo. Pretože ja si neviem ani vybrať čo je najlepšie. 


Pekný večer Tatiana











Článok vyšiel v spolupráci s Arome.cz

Komentáre