Essence....farebné kúsky v mojej zbierke


Ahojte!

 Dnes mám pre Vás opäť beauty okienko a to s kozmetikou značky ESSENCE.
Prišlo mi pár produktov, ktoré som testovala, nepodľahla som rýchlemu vyskúšaniu a napísaniu recenzie. Ako celok hodnotím produkty dobre, na bežné denné nosenie sú veľmi dobré a kvalitné v porovnaní cena-kvalita. Porovnávala som si ich ceny aj v predajniach a musím povedať, že cenovo sú veľmi prijateľné.

V balíčku som si našla produkty, na crazy farebné líčenie, ale aj na ľahký letný look. Ak ma sledujete na instagrame tak viete, že občas viem uletieť a vyhrať sa aj s farbami či glitrami. 
V balíku som si našla make-up, paletku, gliter primer a 2 fľaštičky nádherných glitrov, aplikátor a krásny trblietavý lak na nechty.  Postupne Vám teda produkty predstavím. 

 Essence trblietky 

S trblietkami sa mi pracovalo veľmi dobre, aj keď otvor je dosť veľký a spravíte si všade naokolo neporiadok, myslím si, že farebnosťou a rôznymi tvarmi Vás trblietky očaria. Štetec, ktorý som  mala pri nich je kvalitný a dá sa s ním dobre trblietky nabrať a aplikovať na oči alebo tvár. Aplikátor je gumený takže sa trblietky naň priľnú a nepopadajú pri prenose na oko.  Toto sú moje prvé trblietky a musím Vám napísať, že ich používam veľmi rada a často.

Essence trblietky Get Your Glitter On Loose Glitter LIFE OF THE PARTY

Tieto glitre majú ružové, oranžové ale sem-tam aj fialové a zelené odlesky. Celé sú v takom prášku s bielo-strieborným odleskom. Využívam ich najčastejšie na celé viečko alebo ako prechod medzi tieňmi. Glitre sú drobné, veľmi príjemné na oku, veľmi Vás neobťažujú a naozaj majú krásnu farbu vhodnú na párty či na letné večery.

Essence trblietky Get Your Glitter On Loose Glitter GOLDEN NUGGETS

Tieto druhé glitre sú už väčšie. Vo fľaštičke sú rôzne tvary, ale najviac je tam šesťuholníkov. Tieto glitre sú zlaté so zlatými odleskami, pôsobia veľmi luxusne a podľa mňa sú skôr vhodné do večerného výrazného líčenia. Veľmi pekne vyzerajú s čiernym líčením, kde dodajú krásny odlesk a šmrnc líčeniu. Tieto trblietky už cítite na oku viac, treba si dávať pozor pri odličovaní. Avšak ja ich mám napriek tomu veľmi rada. 


Essence HOLO RAINBOW nail polish

Ja si veľmi rada lakujem nechty a preto som sa tešila aj na tento. Farebne patrí do kategórie lakov, ktoré mám naozaj rada a veľmi sa mi páči jeho farebnosť, lesklosť a odlesky. Na leto ako stvorený!

Pri lakovaní Vám však odporúčam dať si najprv podkladový lak, pretože pri odlakovaní sa zabavíte.  Treba dať dve vrstvy aby vyzeral naozaj dobre a teda poviem Vám, že sa potom s odlakovačom zabavíte dosť dlho. Fotku na nechtoch nemám keďže som ho už mala dávnejšie a momentálne som neodolala polygélovým nechtom. 


Farba je ale naozaj krásna. Čo ma teda sklamalo je výdrž. Doma umývam riad niekoľkokrát denne a teda musím povedať, že už na druhý deň sa začal lak odlupovať aj napriek tomu, že som dala vrchný lak. A keďže odlakovanie tohto laku je dosť náročné tak som si ho od vtedy nedávala.

Essence FRESH&FIT AWAKE MAKE-UP healthy glow

Make-up  Fresh&Fit mám v odtieni 20 fresh nude a musím napísať, že na bežné denné nosenie s dobrým podkladom Vám vydrží dosť dlho. Výhodou je vitamínový komplex a výťažok z brusníc, ktorý dodá pleti svieži a šťavňatý vzhľad. S make-upom sa mi pracuje dobre, dá sa dávkovať pumpičkou takže práca s ním je rýchla a čistá.


Čo mňa veľmi prekvapilo je vôňa make-upu. Ja doma nemám ani jeden takto výrazne parfumovaný a trošku som sa obávala ako bude reagovať moja pleť no nestalo sa nič, žiadne vyrážky ani začervenanie.
Make-up má 30ml a nájdete ho v drogériách za cenu okolo 6€ čo je podľa mňa celkom dobrá cena, aj keď ak doložíte máte kvalitnejší a ospevovanejší Catrice. Mne make-up sadol no treba si odskúšať aj ostatné odtiene aj keď na výber máte len 3 čo je veľká nevýhoda. Práve tento odtieň 20 fresh nude má žltý podtón. Mne vyhovuje bála som sa, či nebude veľmi tmavý, ale je naozaj dobrý. Krytie make-upu je slabé až stredné, ale dá sa vrstviť takže dosiahnete aj lepšie krytie.

Essence GLITER PRIMER

Tento gliter primer alebo teda podklad pod glitre je dosť slabí a nesplní požiadavky, ktoré očakávate. Párkrát sa mi stalo, že pri vytlačení produktu mi vyšiel len nejaký olejček, potom som to premiešala a teda konečne vyšiel produkt na ktorý som čakala. Tento primer je veľmi tekutý a po rozotrení má farbu ako tekutý highliter. Keď som naň aplikovala glitre, ktoré sú teda väčšie napríklad aj tie golden nugets, nielenže som mala skoro všetky po okom a na zemi, ale skoro žiaden neostal na oku. Menšie glitre sa prichytili lepšie avšak stále to nie je požadovaný efekt.


Essence eyeshadow box 03 MY SHELL IS MY CASTLE

Paletka my shell is my castle sa mi veľmi páči. Sú v nej veľmi pekne tiene no musím podotknúť tiene sú slabšie pigmentované a dosť prášia. Tiene sa horšie vrstvia a ťažko blenfuju no pre začiatočníčky stačí. Ja som líčenie aj swatche robila na vlhko aby som docielili aspoň nejaké tie farby. V paletke sa nachádza len jeden matný tieň čo je podľa mňa veľká nevýhoda

Vrch paletky je s kreslenou morskou pannou, čo teda signalizuje presne vekovú kategóriu pre koho je paletka určená. Dievčatá, ktoré s líčením začínajú je úplne postačujúca a ešte za takú nízku cenu určite. Človek sa musí naučiť pracovať aj s produktami, ktoré nie sú veľmi pigmentované a sýte....u mňa už ide o zvyk. 
I napriek tomu sa mi paletka páči.  


Na záver Vám chcem zhrnúť ako som s produktami spokojná či nespokojná. 
Glitre a make-up som si veľmi oblobľúbila a rada ich používam. Primer treba určite nahradiť iným a paletku odkladám pre neter keďže ona je mladšia a urobí jej veľkú radosť. Lak na nechty ešte určite využijem a vymyslím aj rýchlejšie odlakovanie. Celkovo som ale spokojná a ak by som to mala hodnotiť známkou dávam 3. 

A na úplný koniec Vám pridávam ešte jedno líčenie s produktami, ktoré som testovala. Avšak ak navštevujete aj môj instagram, tak viete, že produkty od ESSENCE používam a to veľmi rada.  



Používate aj vy nejaké produkty od Essence? Máte favorita tejto značky?

Pekný večer 🖤

Tatiana

Komentáre

  1. Ten make-up rozhodne nevyzerá zle, i keď ja by som uvítala skôr stredné až vyššie krytie..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno naozaj je dobrý a keď sa dá dobrá báza a kvalitne sa zapudruje tak naozaj je dobrý👍no podľa mňa má také nízke až stredn🖤rozhodne ho neodporúčam veľa aby nevytvoril taký nános

      Odstrániť

Zverejnenie komentára