Hydratácia so značkou CeraVe


Ahojte, krásny štvrtok. 

Verím, že ste si Silvester a oslavu Nového roka užili naplno a vstúpili doň tou správnou nohou. Ja som si dnes pre vás pripravila jeden rýchly článok. 
Dnes sa budem venovať hydratácii pleti so značkou CeraVe takže ak máte suchú pleť určite čítajte ďalej. Aj keď samozrejme aby to bolo na poriadku hydratáciu potrebuje každý tip pleti. 

Značka CeraVe, mimochom veľmi mladučká značka ktorá vznikla v roku 2006, vďaka svojím produktom posilňuje a obnovuje kožnú bariéru. Napomáha pokožku hydratovať do hĺbky a chrániť ju. Cieľom produktov je ponúknuť riešenie ľuďom ci už so suchou, mdlou, popraskanou a  krehkou pokožkou.


Ja som vďaka projektu zo stránky @trnd_cz_sk bola vybratá na testovanie a poviem vám nevedela som sa dočkať. Podukty som už chcela veľmi dlho vyskúšať a tak som mala veľké očakávania. 

Tak sa poďme na to pozrieť. 

HYDRATAČNÝ PLEŤOVÝ KRÉM
FACIAL MOISTURIZING LOTION 


Pleťový krém má ľahkú konzistenciu aj na pleti je po rozotrení veľmi ľahunký, ani ho necítite. Absolútne neupcháva póry a pokožku hydratuje. Ja ho používam na noc ako nočný krém aj keď nie je výrazne hustý, oproti ďalšiemu čo vám ukážem má najľahšiu konzistenciu, ale môžete ho používať aj na deň či noc. Myslím, že by najviac vyhovoval suchej pleti 

Mne veľmi sedí. 

CERAVE HYDRATAČNÝ KRÉM 
MOISTURIZING CREAM

Ak sa rozhodnete pre tento krém myslím, že s tým nič nepokazíte. A to nie len pre seba ale aj svoje malé ratolesti. 


Hydratačný krém je vhodný na suchú až veľmi suchú pokožku. Stará sa o ňu, hydratuje a vyživuje. Je skvelým spoločníkom ak niekde cestujete pretože ho môžete použiť nie len na pleť  ale aj na pokožku celého tela. 

Je neparfumovaný a hypoalergénny. Ja som ho používala najmä v mrazoch aj na jemnú detskú pokožku pričom po príchode domov deti nemali vôbec pokožku vysušenú a podráždenú a rovnako aj ručičky. 


Mám však pocit, že zanecháva jemne zmatnená pleť, takže ja by som ho odporučila aj mastnejšej pleti. Je hustejší takže na zimu úplne stvorený. Pomáha pokožku úžasne z hydratovať a poradí si so suchými lakťami aj šupinkami. Určite vyskúšajte. Mimochodom nájdete ho v rôznych veľkostiach takže hneď nemusíte kupovať to najväčšie. 

CERAVE HYDRATAČNÝ PLEŤOVÝ KRÉM S SPF 25
FACIAL MPOSTURIZING LOTION 


Tento musíte skúsiť

Ja ho budem už kupovať stále. Podľa mňa je úžasný a najmä má SPF 25

Krém s SPF má širokospektálnu ochranu pred slnkom a je vhodný pre celodennú hydratáciu normálnej až suchej pleti. 

Dlhodobo hydratuje a dokáže obnoviť kožnú bariéru je naozaj úžasný. Má príjemnú nemastnú konzistenciu a konečne sa mi po kréme s SPF neleskne nechutne pleť. 
Tak ako aj ostatné obsahuje kyselinu hyalurónovú, 3 typy esenciálnych ceramidov a niacinamid. 


Teraz v zime je to úplný zázrak pre pleť. Skutočne ju chráni. Nemusíte sa obávať šupiniek ani podráždenia od mrazu. 

Ak by som mala odporučiť len jeden z týchto krémov bol by to práve hydratačný krém s SPF. 


Oslovil vás nejaký z nich? 

Krásny večer Tatiana 










Za produkty ďakujem stránke @trnd_cz_sk a @cerave v rámci barterovej spolupráce. 


#ExpertNaSuchouPokozku 
#MysleteNaCeramidy #cerave #trndprojekt
#reklama






 

Komentáre