Júlový Arome balíček

 


Krásny pondelok,

Prázdniny sa prehupli do druhej polovice. Neuveriteľné ako dni utekajú a ešte o to viac keď si ich spríjemníte skvelými produktami a testovaním.

Júlový Arome balíček bol opäť plný krásnych a zaujímavých produktov, ktoré som si veľmi obľúbila a musím sa priznať, že ich používam každý jeden deň. V balíčku bol aj jeden kúsok dekoratívnej kozmetiky a to vám prezradím už teraz, ten musíte vyskúšať, pre mňa bol veľkým prekvapením. 

CATRICE LÍCENKA CHEEK LOVER 


Ak ma sledujete aj na Instagrame, mohli ste si všimnúť túto lícenku. Už som vám ju ukazovala niekoľkokrát aj na stories. 
Skutočne som si ju veľmi obľúbila a používam ju pri každej príležitosti. Lícenka má krásnu letnú marhuľovo-koralovú farbu na leto je toto must-have produkt je v odtieni 010 Blooming Hibiscus. Je trošku viac pigmentovaná, keď do nej silnejšie klepnete, ale keď štetec len jemne prejde po povrchu tak vám zaručím, že na pleti vám ostane nádherný trblietavý zlatistý finiš s krásnou jemnou farbou. 


Lícenka líčkam dodá šťavu krásny svieži vzhľad a pokožka pôsobí zdravo a veľmi prirodzene. 
Presne toto je produkt, ktorý potrebujete a to nie len na leto, ale aj jeseň či jar kvôli jej krásnej šťavnatej farbe a odleskom. 


Lícenku nájdete na stránke Kupkosmetiku.cz, ale aj v našich predajniach Dm drogerie. Ak napíšem, že sa bude hodiť každej žene s každým podtónom a typom pleti nebudem klamať. 
Stojí za to ju vyskúšať !!

SEBAMED UMÝVACIA EMULZIA NA INTÍMNU HYGIENU 

Špeciálna, extra jemná, vyrobená priamo pre ženy a ich citlivé intímne partie. 


INTIMATE WASH má fyziologické, kyslé pH, ktoré je vhodné pre prirodzenú rovnováhu mikroflóry pričom podporuje kyslý ochranný plášť a tak sa nemusíte obávať vzniku kvasiniek a patogénnych mikroorganizmov, ktoré spôsobujú nepríjemné ťažkosti.

 Myslím, že mnoho z nás si už týmito problémami prešlo. Ja osobne som sa takýmto produktom vyhýbala, ale keď mi aromegirls poslali tento gél povedala som si, skúsim.
 Zatiaľ sa neobjavili žiadne problémy, štípanie ani svrbenie.

Som NADŠENÁ🤍


Vyhovuje mi príjemná jemná vôňa, ľahká gelovitá textúra pričom gélu naozaj stačí máličko. Balenie má 200ml ale vystačí vám dlho. 
Zloženie je obohatené o harmanček a aloe vera, ktoré pomáhajú zvlhčovať pokožku a pôsobia antibakteriálne.
Gél je skvelá voľba pre každú ženu, ktorá patrí do skupiny s vyššou pravdepodobnosťou zápalových zmien, ale aj pre ženy, ktoré si potrpia na jemnú prírodnú ženskú starostlivosť.

Cena je okolo 7€ čo je podľa mňa za tak kvalitný produkt primerané.

SEBAMED PRO ACTIVE PROTECTION

Krásna, svieža, hladká a vyživená. 
To ponúka nový aktívny ochranný krém Sebamed.


Musím napísať, že krém má veľmi milo prekvapil.
 Začnem najmä jeho neutrálnou lekárenskou vôňou. Úplne ju 
zbožňujem. Hneď za tým bolo ďalším prekvapením farba, 
ktorá je mierne nažltlá no veľmi jemne. Zloženie obsahuje účinný 
Celligent® komplex s výtažkom z rozmarínu, ktorý dlhodobo hydratuje a chráni voči voľným radikálom. 


 Výhodou je že krém môžete používať na ráno aj večer avšak počas dňa nezabudajte N SPF. Takže mnoho žien OCENÍ, že stačí jeden krémik. Má veľmi príjemnú ľahunkú našľahanú textúru, ktorá sa do pleti rýchlo vstrebáva a nezanecháva nepríjemne mastný pocit. Pokožka je po ňom príjemne hebká, jemná a aj keď je chvíľu lesklá. Neupcháva póry, krásne hydratuje. Dá sa použiť aj pod make-up nežmolkuje. Je naozaj skvelý, myslím, že by mohol sedieť suchej, citlivej a normálnej pleti.  Je to veľmi príjemný krém, ktorý pleť nedráždi, takže ho môžem len a len odporúčať.
Taktiež ho nájdete na stránke kupkosmetiku.cz

Mňa produkty veľmi oslovili a sadli a používam ich stále. Tento balíček bol naozaj úžasný a ja som nesmierne šťastná keď prosukty môžem využívať naďalej a naplno. 

Čo vám naposledy urobilo takú radosť.


Tatiana








Za produkty v rámci spolupráce ďakujem @aromecz 

Komentáre