Májový Arome balíček


 Ahojte, krásny jún

Akosi každý mesiac meškám s novinkami od Arome ale ja si niekedy ani nestihnem uvedomiť a mesiac je fuč. Snáď sa mi už tento ďalší balíček podarí priniesť vám recenziu včas. Tentokrát bol balíček plný veľmi veľmi zaujímavých a rôznorodých produktov tak sa pohodlne usaďte s kávičkou alebo čajom v ruke a nakuknite.

Ako prvé vám predstavím radu Hydra Skin Effect od Nivea. Celá rada je zameraná teda na hydratáciu, obohatená o rôzne formy kyseliny hyalurónovej. Pleť by mala okamžite osviežiť, povzbudiť a nakopnúť ju, s tým ide ruka v ruke aj vypnutie a rozžiarenie, tak sa poďme na produkty pozrieť. 

INTENZÍVNA HYDRATAČNÁ 7 DŇOVÁ KÚRA 

Začnem produktom, ktorý si ma získal a s ktorým som bola spokojná. Tieto ampulové kúry mám veľmi rada. Vždy tu pleť dokážu tak vzpružiť, povzbudiť a dodať jej presne to čo potrebuje.

Tieto 7 dňové kúry v ampulkách sú vždy intenzívne a obsahujú v sebe veľké množstvo aktívnych látok. Treba ich preto vždy vyberať s rozumom. Väčšina tých ampuliek je aj väčšia takže vám vystačia aj na 14 dní.

Intenzívna hydratačná kúra obsahuje 2,5x väčšie množstvo kyseliny hyalurónovej ako všetky produkty z tejto rady a skutočne sa postará o hĺbkovú hydratáciu a veľmi pekne prejasnenie a vypnutie pleti. Po vsiaknutí nezanecháva lepivý ani ťažký pocit na pleti, nie je zaťažená a dá sa na ňu vrstviť makeup bez toho aby vám niečo žmolkavelo. 


Jedine negatívum, ktoré som postrehla je výrazná vôňa a zafarbenie séra, pričom toto nemusí vyhovovať citlivej a suchej pleti. O tú hydratáciu sa však postará. 

POVZBUDZUJÚCE HYDRATAČNÉ SÉRUM 

Ak sa povie sérum, vždy si predstavím produkt, ktorý bude mať takú mazľavú konzistenciu, nebude úplne ako voda, nebude parfumovaný a bude ľahký na pleti. 


To sa bohužiaľ pri tomto povedať nedá. 


Veľkým mínusom je denaturovaný alkohol na druhom mieste v zložení, ktorý práve nezabezpečí tú hydratáciu. Mne dosť produkty nesadli, zhoršili mi stav pleti a mala som ju červenú, vysušenú, s akné a bola nepríjemne napnutú.
Sérum rovnako ako aj všetky produkty tejto rady má veľmi výraznú vôňu, síce sa rýchlo vsiakne do pleti a nezanecháva lepivý pocit, pre moju pleť ale nie je. 

Mali by zabezpečiť hydratáciu a rozžiarenie ktoré možno bude skôr na mastnejšom type pleti. 

OSVIEŽUJÚCI DENNÝ HYDRATAČNÝ GÉL 

S nie veľmi vhodným zložením pokračujem aj pri kréme. Čo ma veľmi mrzí, ale je podľa mňa podstatné spomenúť to, keďže rada je práve zameraná na hydratáciu. 


Na leto sú takéto krémy skutočne úžasné a veľmi ľahké. Neupchávajú póry a ani pleť nezaťažujú práve naopak veľmi ju osviežia. 


Krém má príjemnú ľahkú gélovitú konzistenciu, je krásnej mint farby opäť s výraznejšou vôňou. Rýchlo sa vsiakne, ale mne to ako hydratácia nestačilo. Po niekoľkých hodinách som mala opäť pocit že potrebujem pleť nakrémovať. Po tom ako sa mi stav pleti zhoršil som prestala používať aj tento krém. 

Ak mám celkovo zhodnotiť túto radu asi by som ju sama neskúšala. 
Prejdime ale na niečo z čoho som nadšená. 

RITUAL OF KARMA AFTER SUN COOLING SHOWER GEL 

Hydratačný chladivý sprchový gél.
 
Toto je úplná závislosť. Ak ste ešte nevyskúšali nič z rady Karma určite choďte do toho. Celá táto rada je neskutočne voňavá. 


Sprchový gél je fantastický. 


Obsahuje aloe vera, ktoré upokojuje opalenú pokožku. Gélu stačí máličko perfektne pení, v sprche urobí svieži mentolový vzduch. Čím dlhšie si ho necháte na pokožke tým viac chladí a teda  musím povedať, že toto nie je úžasné len po opaľovaní, ale aj po náročnejšom cvičení, skvelo to upokojí rozpálené svaly.
Úplne ho zbožňujem a šetrím si ho. 
Ak máte radi osvieženie, nevadí vám chladivý efekt na pokožke mne priam robí zimomriavky vyskúšajte. Stojí za to. 
Nie len efektom ale aj tou skvostnou vôňou.
Cena je 8,50€ ale určite ho nájdete aj v nejakej skvelej akcií na stránkach Rituals cosmetics.sk

LABELLO OŠETRUJÚCI OLEJ NA PERY ROSÉ 

Používate nejakú špeciálnu starostlivosť na pery. Ja mám veľmi rada oleje a hutné balzami pretože ak mám suché pery často sa mi potom urobí herpes.


Novinkou od Labello je tento ošetrujúci olej na pery.
Nie je to ale vyslovene olejová textúra skôr je to ako lesk, nie som si preto istá prečo ten názov. 

Obsahuje prírodné oleje, ktoré perám dodávajú extra starostlivosť  veľmi príjemne ich hydratujú a ešte im aj dodá lesk s jemným nenápadným ružovým zafarbením. 
Olej nie je lepivý, aj keď sa celkom rýchlo vsiakne alebo teda stratí z pier. 
Aplikátor je menší, ale vďaka tomu si môžete precíznejšie lesk naniesť.
Balenie je také menšie, sladké cukríkové a tá vôňa je nádherná.
Nájdete ho aj v priehľadnej verzii ten by sa mi asi pozdával viac, občas sa mi zdá že ten pigment sa zlieva vo vráskach pier.


Pre mňa je to taký produkt, že neurazí nenadchne, ale určite ho ešte vypoužívam myslím, že nájdete aj lepšie a výživnejšie produkty. 


BI OIL PEČUJÚCI OLEJ PRÍRODNÝ 


Bi oil  prichádza s novinkou a tak sa môžu tešiť budúce maminky a tehuľky ktoré nepoužívali ten predchádzajúci kvôli obsahu vitamínu A.
(samozrejme je to na voľbe každej jednej)

Nový Bi Oil pečujúci olej prírodný má žltú farbu a obsahuje niekoľko významných olejov od slnečnicového, jojobového, cez olej z chia semien. Nájdete tam aj voňavé éterické oleje a to harmančekový, levanduľový a aj rozmarínový a samozrejme nechýbajú ani vitamíny. 


Vôňa oleja je jemnejšia ako pri ružovom viac prírodnejšia ja tam dosť cítim rozmarín a bylinky. 
Olej je na pokožke veľmi príjemný, ľahký, vôbec nezanecháva mastný film a rýchlo sa vstrebáva. Samozrejme strií vás nezbaví ale tá pokožka je hydratovaná a vyživená a tak pôsobia bledšie a vypnutejšie. Ja olejček dávam aj do kúpeľa deťom keď majú vysušenú pokožku alebo im len jemne premasírujem telíčko. 


Ja som s olejčekmi veľmi spokojná nie len na suché miesta na mojom tele, ale aj strie v oblasti brucha a stehien.
Opäť ho nájdete v troch veľkostiach toto je 60ml a kúpite ho aj na stránkach kupkosmetiku.cz 

Mne osobne viac sedí ten ružový, ale deti a ich pokožka si zatiaľ nesťažujú. Inak veľmi pekne sa postará o chrastičky takže môžem len odporúčať.

Tak čo hovoríte na posledný Arome balíček? Myslím že so sebou priniesol mnoho krásnych a zaujímavých produktov. 

Krásny večer 

Tatiana 




Za produkty ďakujem @aromecz v rámci dlhodobej spolupráce.



Komentáre