Avon novinky a voňavé stálice


 Vitajte!

 Prečo som napísala do nadpisu voňavé stálice? Pretože všetky vône Today Tomorrow Always už patria ku Avonu 15 rokov a vždy prinesú niečo nové, niečo výnimočné čo vyrazí dych. Vône tejto kolekciu sú výrazné, korenisté doplnené zložkami kvetín alebo ovocia. Dnes mám pre Vás jednu novinku

TOALETNÝ PARFUM CELEBRATE FOR HER

Nemohla som ju v katalógu nechať a neodskúšať. Má krásny menší flakón, veľmi ženský a romantický, ktorý sa zmestí všade. Dizajn parfému je podobný aj ostatným vôňam tohto druhu. Krásny flakón a nežný dizajn záujme nejedno oko maniačky.


 Vôňa CELEBRATE má v srdci kvet neroli, ktorý je súčasťou celej kolekcie TTA.
Jeho prítomnosť vo vôni cítite najmä na začiatku a potom nastupujú tóny pomarančovníka, citrónu a konvalinky. Vôňa je dosť silná, stačí jedno streknutie. Je to kvetinová vôňa, vhodná pre staršie ženy, dámy, ktoré majú radi výrazné, kvetinové vône podčiarknuté ovocím.
Parfém má 50 ml a kúpite ho za cenu necelých 20€.
Mne osobne trošku prekáža tá horkosť na začiatku, ktorá je spôsobená kvetom neroli a vôňa je dosť ťažká takže po testovaní ju odkladám skôr na zimu a chladnejšie obdobie.

KÓREJSKÉ MASKY


 Ďalýlšie produkty, ktoré Vám chcem predstaviť sú kórejské masky, ktoré teraz nájdete v katalógoch. Hovorí sa, že práve kórejské masky sú najlepšie tak sa poďme na to pozrieť. Ešte by som chcela podotknúť, že dávam veľký prst hore za to, že v katalógu už nájdete aj takéto masky a cena je celkom primeraná.

HYDROGÉLOVÁ HYDRATAČNÁ PLEŤOVÁ MASKA
Dizajn všetkých masiek sa Vám určite bude páčiť a zaujme Vás. Jediná škoda je, že masky nie sú aj vo vnútri tak krásne ako na obale.

Hydratačná maska je obohatená o šťavu z aloe vera, ktoré pleť výživí a dodá dostatočnú hydratáciu.


 V balení nájdete plastový obal v ktorom sú dva kúsky hydrogélovej masky, ktoré sú dostatočne až veľmi mokré. Túto masku môžete použiť nie len na oblasť pod očami, ale aj na oblasť čela nad očami či bradu.
V balení po maske ešte ostáva väčšie množstvo séra, ktoré môžete využiť na inú časť tváre.
Pleť po maske ostáva dostatočne hydratovaná, ale účinok netrvá nejak dlho. Maska nie je parfumovaná a mne sa jemne zošuchovala z oblasti očí. Vhodná však bude na opuchnuté očné okolie keď si ju dáte vychladiť pred aplikáciou.
Za mňa taká priemerná maska. V katalógu ju nájdete za necelých 5€.

BUBLINKOVÁ PLEŤOVÁ MASKA 
Maska je obohatená o výťažky z morských rias, ktorá dostatočne vyčistí Vašu pleť a musím povedať, že pôsobí aj veľmi príjemne a zabavíte sa s ňou.


Maska má príjemnú jemnú vôňu a jemnú zelenú farbu. Konzistencia bola taká gélovitá avšak na fotke som to už nezachytil, keďže hneď po aplikácií na pleť začala maska peniť. Trošku horšie sa mi s ňou pracovalo najmä pri vytláčaní z obalu a tak som mala na niektorých miestach menej masky.
Postupne maska penila viac a viac, šteklila na pleti a teda ja som sa pri tom dobre zabavila. Po 10 minútach už pena spľasla a ten ostatok som si vmasírovala do pokožky. Ja som si však potom musela pleť opláchnut, pretože bola lepkavá, ale veľmi príjemná a vyčistená.
Masku nájdete za cenu 4€ a určite vám ju odporúčam.

Skúšali ste už nejakú masku z avon katalógu?

Tatiana

Komentáre