Nabla Poison Garden paletka


Ahojte,

dnes som si pre Vás pripravila jednu rýchlu recenziu. 
Paletka NABLA POISON GARDEN, obletela celý Instagram a aj všetky sociálne siete. Na trh bola uvedená začiatkom novembra a samozrejme ako správna maniačka som si ju zadovážila aj ja. Je to prvá paletka vyššej kvality a ceny, ktorú doma mám. 
Myslím si, že ste s ňou videli mnoho príspevkov, swatchov a líčení. Ja som sa chcela ešte k paletke vyjadriť takto v článku a zhodnotiť ju.

Značka NABLA je talianskou značkou, ktorá je úprimná k zákazníkom a šetrná k prírode. Táto značka si dáva záležať najmä na kvalitnom zložení ich produktov, ktoré sú efektívne, bezpečné a nie sú testované na zvieratách.


V paletke Poison Garden nájdete jedinečné a vzácne odtiene, ktoré sa dokážu perfektne prispôsobiť výraznému večerému, ale i jemnému dennému líčeniu. Elegantné a kompaktné balenie je dizajnovým skvostom, ktoré značka Nabla pripravila vo vzore ruží.
Paletka má elegantné čierne prevedenie skombinované so zlatou. Má nádherné veľké zrkadlo a pomerne veľké panvičky s tieňmi. 
Paletka je magnetická takže sa Vám nemá ako otvoriť a poškodiť. Nájdete v nej 15 lisovaných matných a metalických očných tieňov. 
V paletke nájdete 6 metalických tieňov a to tieň Fabric, Adoration, Craving, Subliminal, Archetype a Rosita. 
Všetko o tieňoch si môžete prečítať na stránke krasotika.sk kde si paletku môžete aj zakúpiť za 39.90€.


Tiene majú úžasnú silnú pigmentáciu, dajú sa vrstviť a veľmi dobre a jednoducho sa blendujú a zmiešavajú medzi sebou. Metalické tiene sa perfektne nanášajú prstami alebo na mokro štetcom a veľmi máličko prášia. 
Do tieňa stačí máličko ťuknúť a môžete hneď líčiť. 
Pripravila som si pre Vás aj swatche tieňov. Určite mi dáte za pravdu, že paletka má tiene perfektne pigmentované a sýte. Jediný tieň, ktorý má mierne sklamal je modrý Majorele, ktorý je na oku slabšie pigmentovaný. Avšak to nemení nič na tom, že paletka je úžasná a ja Vám ju odporúčam všetkými desiatimi. Využijete ju a ak budete mať chuť aj na niečo výraznejšie nebude problém. 

Ešte Vám pridávam pár líčení a teda mojich inšpirácii s paletou, ktoré ste už určite videli na mojom Instagrame či Facebooku. 

1. Použité tiene Zen, Berry Bite, Fabric a Rosita

2. Použité tiene Canvas, Majorelle, Zodiac, Adoration

3. Použité tiene Narrative, Berry Bite, Opera, Zodiac, Rosita, Zen


4. Použité tiene Canvas, Honey, Adagio, Subliminal


5. Použité tiene Narrative, Adagio, Majorelle, Zodiac, Adoration


Verím, že sa Vám článok bude páčiť a budem rada ak mi dáte dole do komentárov vedieť, ktoré líčenie sa Vám páči najviac.

Pekný večer

Tatiana 🖤

Komentáre