Dokonalé trio pre dokonalú pleť od Revlon


Ahojte,

dnes mám pre Vás tip na skutočne dobre vyzerajúci make-up.
Už som mala možnosť vyskúšať niekoľko make-upov a podkladových báz. S ničím som však nebola tak spokojná ako teraz.

Tieto tri produkty sú od známej značky REVLON.  Toto brutálne trio Revlon Photoready vyčaruje úsmev na tvári nejednej z Vás. Ak ma sledujete aj na Instagrame viete, že mi poslali dosť produktov na testovanie, ale pre prehľadnosť som sa to rozhodla takto rozdeliť.

Rada Photoready má za úlohu vylepšiť vzhľad pokožky tak, aby vyzerala bezchybne ale prirodzene.  Presne o to sa toto trio postará.

Podkladová báza pod make-up

Podkladová báza je v odtieni 001, ktorá je vhodná pre dokonalý vzhľad pleti. Nájdete ju vo viacerých variantoch. 


Mne báza dokonale vyhovuje a spraví presne to čo báza urobiť má. Dokonale pripraví pleť na make-up, vyplní póry a vyhladí pokožku. Make-up s ňou vyzerá úžasne, má fotoshopový finiš a vydrží oveľa dlhšie bez pohnutia na tvári. Zabezpečí istotu a odolnosť líčenia.

Nanáša sa veľmi jednoducho, stačí jej menej. Má bielu hustú konzistenciu, ale na tvári je priehľadná. Aplikujete si ju cez pumpičku čo je veľmi rýchle a praktické.
Kúpite ju za necelých 15€ ale za mňa je to TOP PRODUKT. Je vhodná pre všetky typy pleti a nieje pafumovaná.

Revlon Photoready Airbrush Effect 

Tekutý make-up s Airbrush efektom sa postará o dokonalý vzhľad pleti bez nepríjemného pocitu masky na tvári. Veľkou výhodou make-upu je aj SPF20, ktorý je vhodný nie len v lete, ale aj zime.


Make-up má štandardne 30 ml a je v sklenej fľaštičke, pôsobí to oveľa kvalitnejšie ako v plastových. Ja mám odtieň IVORY 001, ktorý mi perfektne pasuje.
Dávkujute si ho pomocou pumpičky, má  príjemnú konzistenciu nie je ani hustý ani riedky.
Nájdete ho v šiestich odtieňoch a aj keď uvádzajú, že je vhodný pre všetky typy pleti, pre mastný typ pleti ho neodporúčam, pretože má v sebe po zapracovaní drobunké ligôtky.


Má pomerne dobrú kryciu schopnosť, dá sa vrstviť takže s ním dokážete vytvoriť aj plné krytie. Pleť rozjasňuje a s bázou vytvorí veľmi pekný jednotný finiš.
Make-up nezalieza do vrások a pleti dodá svieži a šťavnatý vzhľad.
Volila by som ho na fotenia a večerné líčenia.

Prep, set, refresh sprej

Posledný z tejto rady je sprej, ktorý môžete využiť na tri účely.  


Môžete ho použiť ako podkladovú bázu pod make-up a tým zabezpečiť rovnomerné nanesenie make-upu s hydratačným účinkom.
Ja ho využívam ako fixačný sprej, ktorý nemá zatiaľ konkurenciu. Perfektne make-up zafixuje a tým predĺži trvácnosť líčenia.

Pleť nezaťažuje, je priehľadný, má jemný rozprašovač so širokým rozptylom. Zabraňuje oteru a rozmazavaniu make-upu.

Môžete ho použiť aj počas leta ako osviežujúci sprej na tvár. Má príjemnú uhorkovú arómu, jemnú nevtieravú.


S produktami tejto rady som nesmierne spokojná. Ak chcete dodať pleti krásny finiš a vyzerať sviežo určite vyskúšajte. Všetky produkty nájdete priamo vo FAnn parfumériach, alebo na stránkach revlon. 

Ak máte skuskúsenosť s produktami napíšte mi budem rada.

Pekný deň Tatiana ❤️

Komentáre